Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

326 berichten • Pagina 6 van 17

Gebruikersavatar
Marit.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5356
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 19:26

Re: 10G Rimpelbil - Hoofdstuk 8

Hoofdstuk 9
Afbeelding
De jaren vlogen voorbij. Louise was alweer een kind en het was dus ook alweer jaren geleden toen Grady was overleden.

Afbeelding
Elke morgen gingen Xander en Louise samen naar school. Zeker vier van de vijf dagen kreeg ik niet mee dat ze vertrokken. Ik sliep liever uit, ook beter voor ze, want mijn ochtendhumeur was niet geweldig.

Afbeelding
Elke middag als ze terugkwamen maakten ze netjes hun huiswerk. Tenminste een uurtje dat ze me niet aan m’n hoofd zeurden.

Afbeelding
Afbeelding
Xander had ook een slechte kant. Hij haalde graag grapjes uit, zoals iets met de computer. Ik luisterde naar mooie klassieke muziek en opeens verscheen een eng monster. Ik kreeg bijna een hartaanval! Xander kwam de kamer lachend opgelopen.

Afbeelding
‘Hoe durf je je moeder zo bang te maken? Ik kon wel dood zijn gegaan aan een hartaanval!’
‘Mam, rustig het was een grapje.’ Zei Xander steeds.
Al gauw kon ik hem vergeven, ergens was het wel grappig.

Afbeelding
Afbeelding
Wat Xander liever deed was grapjes uithalen bij zijn zusje. Het ouderwetse scheetkussen of verf in de douche. Hij had maar al te graag plezier.

Afbeelding
Een dag na school ging Xander mee met een vriendin, een gewone vriendin, zoals hij zei.

Afbeelding
Afbeelding
Eenmaal bij haar thuis praatten ze eerst een tijdje en daarna vroeg Xander haar op een super lieve manier mee naar het bal. Wat een heer, vind je niet?

Afbeelding
Met een limousine gingen ze naar het bal toe. Ze waren prachtig aangekleed, mijn kleine heer zat natuurlijk strak in ’t pak.

Afbeelding
Na het feest waren ze officieel een stelletje. Ik vond het zo leuk voor hem dat hij de liefde had gevonden, die ik ook ooit had…

Afbeelding
Op een dag zat ik wat voor me uit te staren. Ik zat vast in mijn eigen gedachten en keek naar de golven in de zee.

Afbeelding
Louise plofte opeens naast me neer.
‘Mama,’ Begon ze. ‘Ik moet een werkstuk voor school maken, over mijn vader… Maar waar is papa?’
‘Oh… Louise.’ Ik slikte. ‘Ik moet je iets vertellen.’

Afbeelding
‘Toen ik zwanger was van jou is je vader door onbekende reden overleden…’ Ik zag tranen in Louise’s ogen. Ook bij mij kwamen ze weer omhoog. ‘Het spijt me Louise.’

Afbeelding
Ik stond op en gaf haar een dikke knuffel. Ik was opgelucht dat ik het eindelijk had verteld, maar ook verdrietig dat ik dit mijn kinderen aan moest doen.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Marit.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5356
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 19:26

Re: 10G Rimpelbil - Hoofdstuk 9

Hoofdstuk 10
Afbeelding
Louise was alweer een tiener geworden. Mijn kinderen werden al zo groot, dat deed mij eraan denken dat ik oud werd.

Afbeelding
Louise was een tiener zoals elke andere. Ze gaf veel om alle social media. Ik snapte er niks van, wat moet je daar nou mee? Hoe kon ze zich daar zo veel mee bezig houden.

Afbeelding
Xander had nog steeds één grote hobby, gitaar spelen. Hij wou nog steeds zijn vader achterna.

Afbeelding
Als Louise niet achter haar computer zat, was ze buiten. Ondanks haar verslaving aan het checken van social media, hield ze van buiten. Buiten kwam ze tot leven. Vaker ging Xander met haar mee, hij vond het wel leuk om samen met zijn zusje buiten te zijn.

Afbeelding
Jammer genoeg kwam de tijd eraan dat ik de volgende stamhouder moest kiezen en mijn kinderen los moest laten. Dat betekende rust… Maar ook dat ik weer helemaal alleen in dit huis zou moeten zitten. En de keuze was ook nog niet makkelijk…

~

STEMMEN
Afbeelding
Wie zie jij het liefst als volgende stamhouder?

Xander
Dapper
Virtuoos
Makkelijk onder de indruk
Hondenliefhebber

Louise
Houdt van buiten
Overenthousiast
Groene vingers
Zorgzaam


Stemmen in het topic!
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie