Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

813 berichten • Pagina 5 van 41

Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: #stemtopic SVTR! - Uitslag Mirabellenplein zie P8!

#STEMMEN WEDSTRIJD 4.
Dave. schreef:#WEDSTRIJD 4.

Afbeelding
Op de afbeelding is Kunstgalerie Schemerinstituut voor Moderne Kunst van Sunset Valley te zien. Grote kunstwerken van bekende Sunset Valley'ers hangen hier. Tegenwoordig zijn alle kunstwerken van oude, en hele oude Sunset Valley'ers, en daar wil de nieuwe generatie verandering in brengen.

#opdracht.
Maak een compleet nieuw gebouw. Plaats ook nieuwe 'kunst' die hoeven geen beeldhouwwerken of schilderijen te zijn die door Sims zelf gemaakt zijn, dat mag natuurlijk wel. Het thema van de Kunstgalerie is Modern. Bedenk ook een nieuwe naam voor jou kunstgalerie. Deze opdracht is erg vrij, dus je kunt er veel mee. Zorg dat het gebouw zelf ook modern uitstraalt, en juist in dit gebouw kan je dingen stoppen die je bij andere gebouwen juist niet zou kunnen doen. (dit keer moeten jullie dus ook inrichten!)

#regels.
Er zijn niet veel regels, maar aan de volgende moet je je toch houden!
- Geen downloads!
- Geen store items.
- Alle uitbreidingen mogelijk.
- Geen budget.
- Zorg dat alles in dezelfde sfeer is. (Modern!)
- Je hoeft geen rabbithole te plaatsen, want we willen de kunstgalerie ook van binnen bekijken!
- Maximaal 10 foto's inzenden.
#inzendingen:
Demikoeliejoelie schreef: Demikoeliejoelie

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Simmie99 schreef: Simmie99

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
deetui schreef: deetui

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
ChanCake schreef: ChanCake

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
LET OP!
Aangezien er maar 4 inzendingen zijn kan iedereen maar 3 stemmen verdelen. Dit is aanzienlijk minder, maar ik vind dat er minstens meer als vijf inzendingen moeten zijn, wil je alle vijf de stemmen kunnen besteden, dus alleen bij deze opdracht kun je maar 3 stemmen uitbrengen, net als de vorige keer!
Ons motto geldt: Sunset Valley verdiend alleen het beste! Dus maak de juiste keuze!

Zie jij dat er iets mis is met een inzending, er een download in zit, of kom je er net achter dat je het bestand van jou inzending kwijt hebt? Zeg het dan snel, dan pas ik het aan, of schrijf ik je uit!
En ben jij voor het eerst in dit stemtopic? Kijk dan even hier, ook als je niet meer precies weet hoe het stemmen werkt!


JE KUNT NU STEMMEN! STEMMEN KAN TOT ZONDAG 01/04/12 TOT 19.00 UUR EXACT!
Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: #stemtopic SVTR! - Stemmen wedstrijd 4 P9!

Tijd is allang voor bij, het stemmen is wel gewoon zondag om zeven uur gesloten.

Op de vierde plaats is geëindigd: deetui met 0 stemmen.
Op de derde plaats is geëindigd: demikoeliejoelie met 3 stemmen.
Op de tweede plaats is geëindigd: Simmie99 met 8 stemmen.
Op de eerste plaats is geëindigd: ChanCake met 25 stemmen!

Iedereen bedankt voor het meedoen, het waren allemaal mooie inzendingen, maar die van ChanCake was toch het mooiste!

Gefeliciteed ChanCake, ik neem binnenkort contact met je op!
(Alan Stanley, abctje ik moet ook nog contact met jou opnemen, excuses voor de vertraging, maar dit moet helaas wachten tot een week als ik alle uitbreidingen etc heb!)

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie