Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

631 berichten • Pagina 13 van 32

cynderxxx
Kantoorslaaf Kantoorslaaf

Re: Vragen over De Sims 3? Stel ze hier!

Soms komen er als mijn sim zwanger is rode/oranje sterretjes, vlekjes om haar buik heen. Net als bij een verjaardag of geboorte maar dan alleen om de buik en alleen maar oranje/rood. Het gebeurt zegmaar als ze 1 of 2 dagen zwanger is al ze bijv. gewoon stilstaat. Ik heb er verder geen last van maar ik vraag me gewoon af wat het is.
Afbeelding
tessebezz
Orgaandonor Orgaandonor

Ik heb dus een probleem. Ik heb sims 3 aangeschaft, maar ik wil hem graag updaten omdat het tijdversnellen het niet doet, maar als ik hem wil updaten.. dan update ik hem staat hij op 100% en doet hij voorderest niks meer.. en blijft hij gewoon bij zijn oude versie.
Help!
Matthieu
Meesterdief Meesterdief

Oke, dit vind ik vaag.

Afbeelding

Dat logo is dus enoooorm uitgerekt en ik weet niet hoe ik het goed krijg. :| Het is ook het enige wat uitgerekt is, ingame is alles precies hetzelfde. Ik heb de resolutie ook niet aangepast ofzo..
Just be kind.
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

@Matthieu
Ik heb het ook, volgens mij is het gewoon een foutje in het spel, verder doet het niks. Wel raar, want het opstartscherm was wel mooi maar dit maakt het wat minder..
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie