Soms komen er als mijn sim zwanger is rode/oranje sterretjes, vlekjes om haar buik heen. Net als bij een verjaardag of geboorte maar dan alleen om de buik en alleen maar oranje/rood. Het gebeurt zegmaar als ze 1 of 2 dagen zwanger is al ze bijv. gewoon stilstaat. Ik heb er verder geen last van maar ik vraag me gewoon af wat het is.
Ik heb dus een probleem. Ik heb sims 3 aangeschaft, maar ik wil hem graag updaten omdat het tijdversnellen het niet doet, maar als ik hem wil updaten.. dan update ik hem staat hij op 100% en doet hij voorderest niks meer.. en blijft hij gewoon bij zijn oude versie.
Help!
heb een vraag welke laptop is het beste voor sims 3 zonder sloom doen en vastlopen wil graag neiuwe laptop maar wil sims goed en snel kunnen spelen zonder problemen
Dan moet je gewoon even kijken wat de sims nodig heeft om normaal te kunnen draaien, staat achterop de doosjes. En dan een betere computer kopen dan dat je eigenlijk voor de sims nodig hebt.
Dat logo is dus enoooorm uitgerekt en ik weet niet hoe ik het goed krijg. Het is ook het enige wat uitgerekt is, ingame is alles precies hetzelfde. Ik heb de resolutie ook niet aangepast ofzo..
@Matthieu
Ik heb het ook, volgens mij is het gewoon een foutje in het spel, verder doet het niks. Wel raar, want het opstartscherm was wel mooi maar dit maakt het wat minder..
Momenteel zet ik ze op het kerkhof waar nog plaats is wetende dat er nog zullen volgen.
Maar ik denk er ook aan om een perkje (met bloemen) in de tuin te maken om ze daar allemaal te zetten.
Ik heb die auto-set die laatst online is gezet.
Pruis V gedownload, de je hier kan vinden: http://www.simsnieuws.nl/2012/02/02/set ... -auto-set/ Maar er staat dat er vuurwerk bij zit, waar kan ik dat vuurwerk in de game terug vinden?
Ik denk dat het bij de feestartikelen staat, dan moet je bij activiteiten kijken, en dan die ballonnen geloof ik, en dan staan er barren, buffettafels, dus ik denk ook dat vuurwerk.