@
Sanne das idd echt zielig, hier in t dorp pas ook nog een vrouw van 51, die zoon van d'r ken ik, hij is wel 19, maar dan nog. Het is zo zielig voor jongere mensen. Nog zo'n ander meisje in 't dorp is allebei d'r ouders in 2 jaar tijd verloren. Zo zielig voor die mensen waarbij dat gebeurt.
@Sanne heel veel sterkte voor jou en haar familie <3
Om dan maar even op dat onderwerp door te gaan. Ik heb vandaag te horen gekregen dat mn opa nog maar een paar maanden te leven heeft.. :c En dat net nadat hij genezen is van kanker. Life's so unfair :c
Vrijdag naar de huisarts voor de linker kant van m'n onderrug en heup die de hele tijd pijn doen, voor de koude handen en voeten die ik gewoon altijd heb en voor pukkels.
En ik wil weer slapen. De training gister heb was best zwaar,maar we hebbe het overleeft.
Hmm, tweede dag ziek thuis. M'n moeder gaat straks het ziekenhuis bellen, of ik wat allergietesten mag doen op chocolade Heb ws gereageerd op een chocolademuffin Maar ik eet wel vaker chocolade, vaak zonder reactie.
De vader van mijn beste vriendin is ook een paar weken geleden overleden. Dat is een heel moeilijk iets om mee om te gaan, het is een heel pijnlijk iets omdat verdriet te zien!
Op mijn werk is er een paar maand terug een (plots) jongetje overleden, en nu zal er opnieuw binnen kort een kindje overlijden.. Ik doe gewoon normaal kinderopvang werk, dit verwacht je niet in zn korte tijd!
Bah.
Oh en ik moet zo naar de psycholoog, waar ik echt totaaaaal geen zin in heb! Maar heb vorige x ook al afgezegd..
Pfft, 3 tussenuren, daarna drama. ;o Ben maar gewoon naar huis gegaan. Sommige mensen gingen het skippen, maar ik vind het erg leuk en bovendien gaan we het script bespreken, dus dat wil ik echt niet missen.
Vandaag bijna 3 uur niks gedaan. 1e viel uit( wat we pas te horen kregen op school -.-) en ik had het 3e en 4e ook nog eens een studieuur. Gevolg: Ik heb mijn huiswerk tot volgende week woensdag af en ik heb 2 uur gewoon niets gedaan omdat ik simpelweg niks meer had.
Dus nu ga ik denk ik gewoon maar tv kijken/simmen.
Mijn vader heeft een nieuw bus gekocht, maar we hebben nu voor het huis 2 Mercedes-Benz bussen staan, een gewone Mercedes, een Peugeot voor mijn broer als hij zn rijbewijs haalt en een Ford K van mijn zus
Best wel veel