Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

4993 berichten • Pagina 213 van 250

Marit.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

@
Sanne das idd echt zielig, hier in t dorp pas ook nog een vrouw van 51, die zoon van d'r ken ik, hij is wel 19, maar dan nog. Het is zo zielig voor jongere mensen. Nog zo'n ander meisje in 't dorp is allebei d'r ouders in 2 jaar tijd verloren. :( Zo zielig voor die mensen waarbij dat gebeurt. :(
Afbeelding
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde

@Marlinde; Sweet jesus, nog maar 5000? ;o
Hell, bijna baas Marlinde xD

Oke, ik heb vandaag gewoon bijna niks gedaan.. Nu maar eens eh.. The Vampire Diaries kijken, voor de verandering :D
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
ixkilledxthexcookie
Genetisch manipulator Genetisch manipulator

@Sanne heel veel sterkte voor jou en haar familie <3

Om dan maar even op dat onderwerp door te gaan. Ik heb vandaag te horen gekregen dat mn opa nog maar een paar maanden te leven heeft.. :c En dat net nadat hij genezen is van kanker. Life's so unfair :c
Afbeelding
Call me Linss, or Linsey, whatever you like best :3
Annemiek
Man met de buit Man met de buit

@marlinde: Aah vet. :) Skiën gaat wel sneller (A) xD

@Anna: Aaah, die heb ik ook gelezen er is ook een deel 2 en volgenmij ook een deel 3 hè?! Echt superleuke serie!
Afbeelding
Klik HIER voor Annemieks screens en huizen! :D
Nina
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

@ Sanne: Heel erg veel sterkte!

Hmm, tweede dag ziek thuis. M'n moeder gaat straks het ziekenhuis bellen, of ik wat allergietesten mag doen op chocolade :o Heb ws gereageerd op een chocolademuffin :( Maar ik eet wel vaker chocolade, vaak zonder reactie.
Evannahsue
Kantoorslaaf Kantoorslaaf

De vader van mijn beste vriendin is ook een paar weken geleden overleden. Dat is een heel moeilijk iets om mee om te gaan, het is een heel pijnlijk iets omdat verdriet te zien!

Op mijn werk is er een paar maand terug een (plots) jongetje overleden, en nu zal er opnieuw binnen kort een kindje overlijden.. Ik doe gewoon normaal kinderopvang werk, dit verwacht je niet in zn korte tijd!

Bah.

Oh en ik moet zo naar de psycholoog, waar ik echt totaaaaal geen zin in heb! Maar heb vorige x ook al afgezegd..
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief

Gefeliciteerd big mama :D

Pfft, 3 tussenuren, daarna drama. ;o Ben maar gewoon naar huis gegaan. Sommige mensen gingen het skippen, maar ik vind het erg leuk en bovendien gaan we het script bespreken, dus dat wil ik echt niet missen. ;)
Charge
Oplichter Oplichter

Gefeliciteerd Big Mama! ;D

Vandaag bijna 3 uur niks gedaan. 1e viel uit( wat we pas te horen kregen op school -.-) en ik had het 3e en 4e ook nog eens een studieuur. Gevolg: Ik heb mijn huiswerk tot volgende week woensdag af en ik heb 2 uur gewoon niets gedaan omdat ik simpelweg niks meer had.
Dus nu ga ik denk ik gewoon maar tv kijken/simmen.
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo

Rita schreef:^ Proficiat =)
--
kzie net dat er iets van Simsnieuws op sims3updates staat ;o
http://sims3updates.net/details.php?cat=cas&id=4486

Dat is niet van SimsNieuws maar van een lid: Franniewee.

Vandaag is mijn vriend jarig en straks komen mijn ouders.. en de kat is irritant. Iemand nog behang en lijmsel over? Dan plak ik hem er even achter.
Matthieu
Meesterdief Meesterdief

Gefeliciteerd Grote Mama :P

Mijn vader heeft een nieuw bus gekocht, maar we hebben nu voor het huis 2 Mercedes-Benz bussen staan, een gewone Mercedes, een Peugeot voor mijn broer als hij zn rijbewijs haalt en een Ford K van mijn zus :P
Best wel veel xD

Oh en ik heb al bijna 5000 posts. :|
Just be kind.

Weergave- en sorteeropties

Gesloten