Voorlopig hou ik nog deze introplaatje, omdat de sims die erop staan nog voorlopig erin zitten. En er zijn meerdere sims erop, maar die staan achter dat logo.

Shurlien kwam Julia tegen op het balkon.
"Wat een prachtig weer, vind je niet?" vroeg Shurlien.
"Inderdaad, maar er is iets nog veel mooier dan dat." antwoordde Julia.

"Ik heb een leuke verrassing voor John." zei Julia. Shurlien begon benieuwd te worden ernaar.
"Echt waar? Wil je het niet vertellen?" vroeg Shurlien.
"Het is geheim, anders komt hij het sneller te weten." zei Julia. Ze liep toen naar binnen. Shurlien wilde het toch graag weten en liep haar achterna.

"Toe nou, Julia...Je kan het toch met mij delen?" zei Shurlien.
"Nou, het is gewoon een leuke parfum box waar John zo gek op is...Shit!" zei Julia.
"Wat is er?" vroeg Shurlien.
"Ik wilde het vanavond gaan geven, maar ik heb een afspraak met een oud klasgenoot!" zei Julia.
"Dat is balen, misschien kun je het cadeau aan mij geven? Dan geef ik het af bij John, en dan zeg ik wel dat het van jou komt." stelde Shurlien voor. Julia twijfelde...
"Wat kan er fout gaan, kom op. Ik zal je toch nooit in moeilijkheden brengen?" zei Shurlien.
"Nee, dat is waar...Wacht even hier, dan haal ik het even!"

Na een paar minuten wachten kwam Julia terug met het cadeau.
"Dit is hem, wil je hem alsjeblieft zeggen dat ik ook veel van hem hou?" zei Julia.
"Tuurlijk, ik zorg er wel voor dat het bij hem aankomt." zei Shurlien. Julia was gerust gesteld.
"Dankjewel, ik begin jou steeds meer te mogen, je bent echt zo goed vooruit gegaan!" zei Julia blij tegen Shurlien.
Julia weet echter niet wat Shurlien er echt mee van plan was...

Een bijeenkomst bij Uzlem's huis. Alle zaken werden goed besproken en alles werd uitgelegd. De kinderen en Gina hadden nu meer begrip voor Hans. En merkte ook dat hij niet lang meer te leven had. Marky wilde vooral dichtbij zijn vader zijn.

Iedereen zocht troost bij elkaar...een zware tijd gaat eraan komen.
"Ik wil dat jullie allemaal erbij zijn, op mijn laatste dag." zei Hans. Uzlem en Gina begonnen elkaar te omhelzen, wat ze nog nooit hadden gedaan. Het leek erop dat de ziekte van Hans iedereen dichterbij elkaar bracht dan ooit.

Jackson zocht al een paar dagen Kim die verdwenen was, maar nergens kon die haar vinden. Toen hij thuis kwam zag hij Rik praten met een schoolgenoot.
"Heeft je moeder nog niet gebeld?" vroeg Jackson.

"Nee, ze heeft niet gebeld...Waar kan ze zijn?" vroeg Rik. Jackson begon zich zorgen te maken...Het zat hem echt niet lekker. Hij moest denken aan de ruzie vorige keer met Wax.
"Gaat alles wel goed met je vader?" vroeg Sonny, de schoolgenoot van Rik.
"Ja, hij is alleen nogal...paniekerig." zei Rik die niet wist wat die moest denken.

Later die middag spraken Shurlien en Tina met elkaar af. Shurlien vertelde over het cadeau dat ze had gekregen van Julia voor John.
"Ik ga het verwisselen met totaal iets anders, ben benieuwd hoe John zal reageren." zei Shurlien.
"Meid, je bent echt geniaal. Je weet dan dat die kwetsbaar is, als de cadeau hem niet bevalt?" vroeg Tina.
"Ja, en dan...sla ik toe. John is binnen een week mijn vriendje, let maar op. Ik heb lang moeten wachten, maar hij wordt van mij!" zei Shurlien.

"Wat doe je met Julia? Zij zal dit niet leuk vinden." zei Tina.
"Oh, dat is mijn zaak. Zodra John en ik samen komen staat zij er alleen voor. Ik moet het alleen op het juiste moment doen." vertelde Shurlien. Tina moest lachen.
"Heb jij trouwens nog last van Leyla?" vroeg Shurlien.

"Nee, mijn vader heeft haar laten verdwijnen van de aardbodem...Als goed is zit ze nu in een vrouwenhandel." zei Tina gemeen.

Samuel en Rudy zijn samen voor de eerste keer naar bed geweest, na afloop zaten ze beneden op de bank met elkaar te knuffelen.

"Je hebt toch nergens spijt van?" vroeg Samuel.
"Spijt? Helemaal niet, ik heb hier zolang naar uitgekeken." antwoordde Rudy.
"Ik heb het gevoel alsof wij elkaar al jaren kennen, gek is dat vind je niet?" zei Samuel.

"Achja, gek...wat is tegenwoordig gek? Homo's worden nog niet echt geaccepteerd in de wereld. Maar daarvoor moeten wij de pret niet bederven, er zijn genoeg gekken dingen in de wereld. Dus ons verliefdheid is één van de normaalste." vertelde Rudy.
"Ik wil jou nooit meer kwijt." zei Samuel. Rudy en Samuel waren gelukkiger dan ooit...
-------------------
De volgende update is de cliffhanger van dit seizoen! Het zal in drie delen worden geplaatst, dus de eerst volgende is deel 1! Veel verhaallijnen zullen tot een einde komen of tot een hoogtepunt!