Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

Geloof jij dat Tina de stalker is van Leyla?

Ja!
3
33%
Ik heb geen idee...
0
Geen stemmen
Nee, het moet iemand anders zijn.
6
67%
Totaal aantal stemmen: 9

765 berichten • Pagina 26 van 39

lam6
Man met de buit Man met de buit

Re: Zoete Lippen Zure Rimpels.

Dankjewel, allemaal! Ben blij dat dit dagboek steeds meer in de smaak gaat vallen. :D

@ Dave, haha ja ik denk dat niet iedereen van soaps houdt, laat staan er één maken. Zal wel leuk zijn een beetje concurrentie :P

Verder laat ik weten dat de cliffhanger inmiddels gemaakt is, het zal in drie delen worden geupdate. Omdat er veel verhaallijnen zijn die tot een hoogtepunt komen!
De cliffhanger komt er dus bijna aan, nog een paar updates wachten ;)

Vanavond komt er een update.
lam6

Afbeelding

Afbeelding
"Oh, echt waar? Ik heb een prijs gewonnen?" zei Leyla die aan de telefoon zat op haar zaak.
Casper, haar coach, zat af te luisteren.
"Ik wil er graag overna denken." zei Leyla. Daarna ging ze ophangen.

Afbeelding
Leyla kwam bij Casper zitten.
"Je hebt een prijs gewonnen?" vroeg hij. Leyla knikte.
"Ja, een reis naar Italië! Maar ik kan de zaak toch niet zomaar achter laten?" zei Leyla.
"Waarom niet? Je hebt hard genoeg gewerkt om dit op poten te krijgen, je mag er wel een weekje tussen uit gaan." vertelde Casper.
"Echt waar?" vroeg Leyla. Eigenlijk was ze wel toe aan een welverdiende vakantie.

Afbeelding
"Ga nou maar voordat ik mij bedenk." zei Casper. Leyla gaf hem een omhelzing. Ze heeft nog nooit zo aardige begeleider meegemaakt.
"Dankjewel, ik beloof je dat ik wat voor je mee neem!" zei Leyla. Snel ging ze terug bellen om te bevestigen dat ze ging.

Afbeelding
Wax werd later die middag op de hoogte gehouden.
"Mariska en Leyla zijn al onderweg? Mooi zo, hoe staat het met Kim?" vroeg Wax. Priya zat op een afstandje mee te luisteren.
"Die heeft geweigerd? Je zorgt maar dat ze meegaat, zij mag niet trouwen met mijn zoon! Ze blijft natuurlijk hier om haar huwelijk te voltooien."

Afbeelding
"Nee, we doen het anders. Morgenochtend ga je haar ontvoeren. Je doet wat ik zeg, anders hang je!" zei Wax kwaad. Priya schrok een beetje van Wax's boze gedrag.

Afbeelding
Wax ging ophangen.
"Lieverd, wil je zo minder heftig doen. Nog even en ik geloof dat jij mij ook ooit een keer ontvoerd." zei Priya. Wax ging haar gerust stellen.
"Tuurlijk niet, lieverd. Jij bent tenminste een vrouw met verstand, en die drie domme ezels kunnen een voorbeeld aan jou nemen." zei Wax.

Afbeelding
In de avond kwam Hans thuis. Hij zag er heel bleek uit. Uzlem wilde meteen dat die in bed ging.
Hans zei geen woord en deed het meteen, hij was kaal geworden en zag er slechter uit dan ooit...Hij zal inderdaad niet lang meer leven.

Afbeelding
De volgende dag was Kim bezig in de tuin. Het ging vannacht flink vriezen. Ze bekeek de grond of het niet te glas was.
Ze wist echter niet dat een handlanger van Wax ook in de tuin was...

Afbeelding
Hij kwam steeds dichterbij...Jackson riep nog van boven dat die naar zijn werk ging.
"Tot vanavond, schat!" riep hij.
"Doei, werkse vandaag!" riep Kim terug.

Afbeelding
Opeens kwam de handlanger te voorschijn en greep Kim beet.
"Hé, wie ben jij? Laat me los gek!" zei Kim.
"Houdt je bek dicht!" zei de man.
"HELP!" riep Kim. Uiteindelijk werd ze neergeslagen en meegenomen door de man...
"Oké, dit was de derde. Nu zijn ze compleet." zei de handlanger.
Kim werd in de achterbak gedaan van de auto en de handlanger reed weg.

-------------
Volgende keer een nieuwe update :D
lam6

Afbeelding

Afbeelding
Uzlem kroop bij Hans in bed.
"Lieverd, gaat het wel? Heb je veel pijn?" vroeg Uzlem.
Hans zei niets terug, alsof het al dood leek.
"Ik...Ik heb het Gina al verteld wat er aan de hand is. Je vind toch ook dat ze het nu moet weten?" zei Uzlem.
"Ja, ik heb toch niet zo lang meer..." zei Hans met een zware stem. Uzlem kon de hele nacht niet slapen, ze was bang dat Hans op elk moment kon overlijden.

Afbeelding
Diezelfde nacht kon Gina ook al niet slapen, en had iedereen bij elkaar geroepen om het slechte nieuws te vertellen over Hans.
"Wat zeg je nou?" vroeg David.
"Je hoorde mij wel, jullie vader heeft een kwaadaardige tumor!" zei Gina met moeite.

Afbeelding
"Uzlem zal wel liegen, mam! Ik geloof het niet!" zei David kwaad. Alex en Marky bleven er stilletjes bij.
"Ik vrees dat het waar is, hij is nooit naar Engeland geweest. Maar naar Limburg om zich te laten behandelen. Ze konden niets meer voor hem doen..." vertelde Gina.
"Bedoel je dat....dat..." Alex kon niet meer uit zijn woorden komen.

Afbeelding
Marky kon zich niet meer inhouden.
"NEE, PAPPA MAG NIET DOOD GAAN!" schreeuwde hij terwijl hij huilde. Alex zei geen woord meer...
"Ik...Ik kan het gewoon niet geloven! Waarom, hoe, wanneer?" zei David.
Gina ging haar kinderen troosten...Een zware tijd zit eraan te komen voor hun.

Afbeelding
De volgende dag was Sheila als eerste op. Marco kwam de kamer binnen.
"Sheila, heb je nog wat gehoord van je moeder?" vroeg Marco.
"Ze heeft nog niets laten weten." zei Sheila.

Afbeelding
Toen kwam John uit de badkamer.
"John, heb je al bericht gekregen van Mariska of ze was aangekomen?" vroeg Marco.
"Nee, ze heeft nog niets laten horen." zei John verward.
"Dit is gewoon niets voor haar, het voelt niet goed. Ik zal die organisatie toch eens moeten natrekken." vertelde Marco die bezorgd was.
"Je moet je niet zo druk maken, waarschijnlijk hebben ze gewoon slechte verbinding daar in Turkije." vertelde John.
Toch zat het Marco niet lekker...Hij vond het verdacht.

----------------------
Binnenkort een nieuwe update!
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde

^
Ja idd.. Echt erg van Hans..
en ook wat Wax aan het doen is D:
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Mikese
Gentherapeut Gentherapeut

Ik ben weer helemaal bij hoor! Superleuke ups, echt knap hoe je dit doet. Binnenkort krijg je weer concurrentie van mijn soap haha. Stiekem hoop ik dat Hans het toch op de 1 of andere manier overleeft en misschien is het leuk om een keer dat 1e introplaatje wat je altijd gebruikt up te daten? Met alle vaste spelers die er nu in zitten? In ieder geval een dikke duim omdat je zo vaak update en zo leuk update. :)
Afbeelding
lam6

Voorlopig hou ik nog deze introplaatje, omdat de sims die erop staan nog voorlopig erin zitten. En er zijn meerdere sims erop, maar die staan achter dat logo. ;)

Afbeelding

Afbeelding
Shurlien kwam Julia tegen op het balkon.
"Wat een prachtig weer, vind je niet?" vroeg Shurlien.
"Inderdaad, maar er is iets nog veel mooier dan dat." antwoordde Julia.

Afbeelding
"Ik heb een leuke verrassing voor John." zei Julia. Shurlien begon benieuwd te worden ernaar.
"Echt waar? Wil je het niet vertellen?" vroeg Shurlien.
"Het is geheim, anders komt hij het sneller te weten." zei Julia. Ze liep toen naar binnen. Shurlien wilde het toch graag weten en liep haar achterna.

Afbeelding
"Toe nou, Julia...Je kan het toch met mij delen?" zei Shurlien.
"Nou, het is gewoon een leuke parfum box waar John zo gek op is...Shit!" zei Julia.
"Wat is er?" vroeg Shurlien.
"Ik wilde het vanavond gaan geven, maar ik heb een afspraak met een oud klasgenoot!" zei Julia.
"Dat is balen, misschien kun je het cadeau aan mij geven? Dan geef ik het af bij John, en dan zeg ik wel dat het van jou komt." stelde Shurlien voor. Julia twijfelde...
"Wat kan er fout gaan, kom op. Ik zal je toch nooit in moeilijkheden brengen?" zei Shurlien.
"Nee, dat is waar...Wacht even hier, dan haal ik het even!"

Afbeelding
Na een paar minuten wachten kwam Julia terug met het cadeau.
"Dit is hem, wil je hem alsjeblieft zeggen dat ik ook veel van hem hou?" zei Julia.
"Tuurlijk, ik zorg er wel voor dat het bij hem aankomt." zei Shurlien. Julia was gerust gesteld.
"Dankjewel, ik begin jou steeds meer te mogen, je bent echt zo goed vooruit gegaan!" zei Julia blij tegen Shurlien.
Julia weet echter niet wat Shurlien er echt mee van plan was...

Afbeelding
Een bijeenkomst bij Uzlem's huis. Alle zaken werden goed besproken en alles werd uitgelegd. De kinderen en Gina hadden nu meer begrip voor Hans. En merkte ook dat hij niet lang meer te leven had. Marky wilde vooral dichtbij zijn vader zijn.

Afbeelding
Iedereen zocht troost bij elkaar...een zware tijd gaat eraan komen.
"Ik wil dat jullie allemaal erbij zijn, op mijn laatste dag." zei Hans. Uzlem en Gina begonnen elkaar te omhelzen, wat ze nog nooit hadden gedaan. Het leek erop dat de ziekte van Hans iedereen dichterbij elkaar bracht dan ooit.

Afbeelding
Jackson zocht al een paar dagen Kim die verdwenen was, maar nergens kon die haar vinden. Toen hij thuis kwam zag hij Rik praten met een schoolgenoot.
"Heeft je moeder nog niet gebeld?" vroeg Jackson.

Afbeelding
"Nee, ze heeft niet gebeld...Waar kan ze zijn?" vroeg Rik. Jackson begon zich zorgen te maken...Het zat hem echt niet lekker. Hij moest denken aan de ruzie vorige keer met Wax.
"Gaat alles wel goed met je vader?" vroeg Sonny, de schoolgenoot van Rik.
"Ja, hij is alleen nogal...paniekerig." zei Rik die niet wist wat die moest denken.

Afbeelding
Later die middag spraken Shurlien en Tina met elkaar af. Shurlien vertelde over het cadeau dat ze had gekregen van Julia voor John.
"Ik ga het verwisselen met totaal iets anders, ben benieuwd hoe John zal reageren." zei Shurlien.
"Meid, je bent echt geniaal. Je weet dan dat die kwetsbaar is, als de cadeau hem niet bevalt?" vroeg Tina.
"Ja, en dan...sla ik toe. John is binnen een week mijn vriendje, let maar op. Ik heb lang moeten wachten, maar hij wordt van mij!" zei Shurlien.

Afbeelding
"Wat doe je met Julia? Zij zal dit niet leuk vinden." zei Tina.
"Oh, dat is mijn zaak. Zodra John en ik samen komen staat zij er alleen voor. Ik moet het alleen op het juiste moment doen." vertelde Shurlien. Tina moest lachen.
"Heb jij trouwens nog last van Leyla?" vroeg Shurlien.

Afbeelding
"Nee, mijn vader heeft haar laten verdwijnen van de aardbodem...Als goed is zit ze nu in een vrouwenhandel." zei Tina gemeen.

Afbeelding
Samuel en Rudy zijn samen voor de eerste keer naar bed geweest, na afloop zaten ze beneden op de bank met elkaar te knuffelen.

Afbeelding
"Je hebt toch nergens spijt van?" vroeg Samuel.
"Spijt? Helemaal niet, ik heb hier zolang naar uitgekeken." antwoordde Rudy.
"Ik heb het gevoel alsof wij elkaar al jaren kennen, gek is dat vind je niet?" zei Samuel.

Afbeelding
"Achja, gek...wat is tegenwoordig gek? Homo's worden nog niet echt geaccepteerd in de wereld. Maar daarvoor moeten wij de pret niet bederven, er zijn genoeg gekken dingen in de wereld. Dus ons verliefdheid is één van de normaalste." vertelde Rudy.
"Ik wil jou nooit meer kwijt." zei Samuel. Rudy en Samuel waren gelukkiger dan ooit...

-------------------
De volgende update is de cliffhanger van dit seizoen! Het zal in drie delen worden geplaatst, dus de eerst volgende is deel 1! Veel verhaallijnen zullen tot een einde komen of tot een hoogtepunt!
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde

Jeetje, Shurlien .__.
en Wax is echt niet normaal bezig .__.
maar wel heel erg van Hans ;(
en leuk voor Samuel (;
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie