Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

110 berichten • Pagina 2 van 6

Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

Re: My Inner Beauty - Update 1.1 online!

;o
Gaat idd wel erg snel :3

Ik blijf het erop houden dat ze een mooie mond heeft ;o
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Monstermummie
Oplichter Oplichter

Re: My Inner Beauty - Update 1.1 online!

Update 1.3
---------------------------
Afbeelding
Ik hing voorover. De toilet was helemaal vies. Best wel logisch, als je ieder uur je maaginhoud eruit moet gooien.

Afbeelding
Ik veegde mijn mond af aan mijn hand. Nu had ik weer zo'n zure smaak in mijn mond. Zucht.

Afbeelding
Terwijl ik terug in mijn bed kroop, ging ik die avond na. Die avond met Phoenix. Hadden we het wel veilig gedaan? Ik bedoel, ik was toch niet zwanger?

Afbeelding
Die middag zat ik televisie te kijken. Het was een of andere vreemde romantische film. 'Woef!' klonk het achter me. Ik grinnikte. 'Hey, Seattle! Kijk jij ook film?'

Afbeelding
Oh jeez. Ik kokhalsde. Zo snel mogelijk haastte ik me naar de dichtstbijzijnde toilet. Oh, niet weer, he.

Afbeelding
Terwijl ik weer eens al mijn maaginhoud eruit gooide - wat overigens niet zo veel was, omdat ik dit al had verwacht - bedacht ik me dat het een handig idee was om een zwangerschapstest te kopen.

Oke, een droge en kleine up, maar dat kon even niet anders. ;o Hopelijk vonden jullie hem wel leuk ;D
Monstermummie
Oplichter Oplichter

Re: My Inner Beauty - Update 1.3 online!

Update 2.1: Lief Kind
------------------------
Afbeelding
Ik zuchtte. Zenuwachtig tikte ik Phoenix' nummer in. Wat als hij boos werd?

Afbeelding
De bel ging. Phoenix was er. 'Dus, wat wil je me vertellen?' vroeg hij. Oh god, volgens mij was hij niet vrolijk. 'Alsjeblieft niet boos worden..' piepte ik.

Afbeelding
'WAT? ZWANGER VAN MIJ?! Hoe kon je, dom wicht!' schreeuwde hij. Phoenix rook naar alcohol. Fijn, hij had dus ook gedronken.

Afbeelding
'Het is niet mijn schuld! Jij had beter op moeten letten!' riep ik. Phoenix keek me woedend aan. 'Niet mijn schuld, niet mijn schuld...Wat denk jij wel niet! Ik ga sowieso niet voor dat rotkind van jou zorgen, heb er al genoeg. Je zoekt het maar uit!' Daarna verliet hij mijn huis. Ik bleef in tranen achter.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Mijn buik groeide wel door. Ik hield nu al van het kindje dat er in zat. Hopelijk kwam hij snel ter wereld.

Afbeelding
Afbeelding
Na negen maanden kwamen de weeen. Ik belde een taxi en werd zo snel mogelijk naar het ziekenhuis gebracht.

Afbeelding
Na een zware bevalling liep ik vol trots het ziekenhuis uit. Met Jake, mijn lieve baby.

Sorry voor het lange wachten! Ik had het druk en gisteren deed Imageshack het niet, dus jaa.. :sweatdrop Hopelijk vonden jullie de update wel leuk!

V Ik geloof dat hij ergens uit de Weekly Finds kwam. Het is trouwens een hele outfit. :D En omdat iedereen zo benieuwd is naar Jake, morgen lezen jullie het, maar ik vertel alvast dat hij qua gezicht veel op z'n moeder lijkt (A)

Laatst gewijzigd door Monstermummie op di 06 dec 2011, 18:46, 2 keer totaal gewijzigd.

Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

Re: My Inner Beauty - Update 2.1 online!

Leuk! <3
Ben benieuwd hoe het kind eruit gaat zien haha ;P
Waar heb je trouwens in de vorige update haar trui vandaan :x
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Monstermummie
Oplichter Oplichter

Re: My Inner Beauty - Update 2.1 online!

Update 2.2
---------------------------
Afbeelding
Jake was buiten.Ik keek naar hem. Jake was anders. Stiller. Eenzamer. Het leek alsof hij het liefst alleen in een donker hoekje zat.

Afbeelding
Sterre nee, Jake is een gelukkig, sociaal en lief kind, hield ik me voor. Jammer genoeg was dit niet waar.

Afbeelding
Het beeld veranderde niet toen hij naar de peuterspeelzaal ging. Hij maakte geen contact met andere kinderen, maar had toch plezier. Vreemd.

Afbeelding
De enige persoon waarmee hij contact maakte en nooit iets gemeens bij zou doen was ik, zijn moeder.

Sorry voor de korte update, maar jullie hebben wel Jake gezien, dus ik hoop dat jullie het leuk vonden! :D
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde

Re: My Inner Beauty - Update 2.2 online!

Hij lijkt op zijn moeder ;o

Dat is een compliment, Sterre is veeeeel mooier dan Phoenix :O
v

Laatst gewijzigd door Simsfreak op do 08 dec 2011, 13:51, 1 keer totaal gewijzigd.

Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Monstermummie
Oplichter Oplichter

Re: My Inner Beauty - Update 2.2 online!

Thankyouu :knuffel: Gisteren was ik ziek, dus kon ik niet updaten, maar nu wel :D
------------------
Update 3.1: Bezorgd
-------------------------------
Afbeelding
Ik bekeek de babyfoto van Jake. Hij leek zo schattig, zo lief. Naarmate de tijd verstreek werd ik steeds bezorgder.

Afbeelding
Hij zat nu op de basisschool, maar maakte geen vrienden ofzo. De enigen waarmee hij om ging waren Seattle en ik.

Afbeelding
Wanneer ik hem ernaar vroeg, keek hij me altijd verdrietig aan. 'Ik weet het niet...' mompelde hij dan. Daarna ging hij altijd braaf aan zijn huiswerk of speelde wat met de hond.

Afbeelding
Ik leunde tegen de muur. Wat moest ik nu doen? Serieus, ik kon het niet langer aan zien. Ik was zo bezorgd. Wat als hij een tiener werd? Hij zocht nooit mensen op, straks bleef hij eeuwig alleen...

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie