Update 2.1: Lief Kind
------------------------

Ik zuchtte. Zenuwachtig tikte ik Phoenix' nummer in. Wat als hij boos werd?

De bel ging. Phoenix was er. 'Dus, wat wil je me vertellen?' vroeg hij. Oh god, volgens mij was hij niet vrolijk. 'Alsjeblieft niet boos worden..' piepte ik.

'WAT? ZWANGER VAN MIJ?! Hoe kon je, dom wicht!' schreeuwde hij. Phoenix rook naar alcohol. Fijn, hij had dus ook gedronken.

'Het is niet mijn schuld! Jij had beter op moeten letten!' riep ik. Phoenix keek me woedend aan. 'Niet mijn schuld, niet mijn schuld...Wat denk jij wel niet! Ik ga sowieso niet voor dat rotkind van jou zorgen, heb er al genoeg. Je zoekt het maar uit!' Daarna verliet hij mijn huis. Ik bleef in tranen achter.

Mijn buik groeide wel door. Ik hield nu al van het kindje dat er in zat. Hopelijk kwam hij snel ter wereld.

Na negen maanden kwamen de weeen. Ik belde een taxi en werd zo snel mogelijk naar het ziekenhuis gebracht.

Na een zware bevalling liep ik vol trots het ziekenhuis uit. Met Jake, mijn lieve baby.
Sorry voor het lange wachten! Ik had het druk en gisteren deed Imageshack het niet, dus jaa..

Hopelijk vonden jullie de update wel leuk!
V Ik geloof dat hij ergens uit de Weekly Finds kwam. Het is trouwens een hele outfit.

En omdat iedereen zo benieuwd is naar Jake, morgen lezen jullie het, maar ik vertel alvast dat hij qua gezicht veel op z'n moeder lijkt
Laatst gewijzigd door Monstermummie op di 06 dec 2011, 18:46, 2 keer totaal gewijzigd.