Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

4993 berichten • Pagina 145 van 250

Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

^
Tjaa.. Ik vind Matty leuker, ook al is hij een klootzak.. (naja, qua uiterlijk vind ik hem leuker xD)
Maar Jake is echt heel leuk, hij past beter bij Jenna :3
Ik vind het nog steeds afschuwelijk dat dat persoontje die brief heeft geschreven ;o

Yay, nu even de sims 2 spelen, en dan ijsje halen :'3
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Charge
Oplichter Oplichter

Ik ben dus helemaal vergeten dat awkward vandaag kwam. Nouja ik kijk het anders morgen wel terug. Heb nu teveel koppijn. Om de een of andere bizarre reden gleed ik uit in de badkamer, en mijn hoofd kwam tegen de wasbak aan. :sweatdrop
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

Ughh.. Voel me niet beter. Mijn hoofd doet zoveel pijn! En ik heb volgens mij nou
ook uitslag op mijn rechteronderarm. Dit allemaal dankzij een stomme prik. Ik wil 'm echt niet meer gaan halen, word ik maar lekker ziek. Boeit mij echt niet.
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand

.. Iemand heeft zo'n dode halsbandparkiet met papieren doekjes buiten laten liggen ofzo, heeft Sweety hem mee naare vinnengebracht mét die doekjes er om heen.
Ik ben alleen thuis, en dode muizen en mussen enzo kan ik en durf ik wel op te ruimen, maar zo'n groene parkiet waar Sweety de hele tijd mee aan het klooien is.. D:
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde

Hehe, weer thuis..
Vandaag pw gs gehad, en ook nog een pw engels in gehaald.. TxT
En voor hw moet ik met zo'n 25 woorden een zin schrijven, dus dan krijg je 25 zinnen, alleen om te kijken of je het woord begrijpt..
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Matthieu
Meesterdief Meesterdief

Morgen 2 reps en dan nog gewoon hw en vanavond ook nog catechisatie D:

Crap :(

v *zucht* Moet echt iedereen dat vragen? Dat hoort bij onze kerk, duurt 3 kwartier en dan ga je vragen nakijken en luisteren enzo :P

Laatst gewijzigd door Matthieu op ma 14 nov 2011, 17:41, 1 keer totaal gewijzigd.

Just be kind.
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

^
cate wat ;o

Net terug van Rhoon. Ze hebben echt een grote kerstafdeling zeg, denk dat we er wel 2 uur zijn geweest :fluit
Nu nl doornemen en Frans leren, lekker rustig zo :D
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

ik merk dat als ik sims speel en sims aankleed ik als het koud is mijn sims ook winter kleren aan doe en bij zomer zomer kleren :3
naja
ik zit nu lekker met een sjaal en het is lekker :3
het ergste ervan is, is dat ik vorig jaar weigerde om een sjaal aan te doen en nu zit ik vrijwillig met sjaal :3
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
djon black
Snode rechterhand Snode rechterhand

@ Matthieu, wat ben ik toch weer vriendelijk... heb catechisatie opgezocht, hoef je ook niks uit te leggen (A)

... ik wil kwijt dat, ik wil weten of het normaal is om 793 berichten in totaal in het archief te hebben. Wat 34,73 % van alle berichten daar is???

ja, zat me te vervelen klikte ik dus op gebruikers paneel, toen vond ik het... ;)
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Gesloten