^
Tjaa.. Ik vind Matty leuker, ook al is hij een klootzak.. (naja, qua uiterlijk vind ik hem leuker )
Maar Jake is echt heel leuk, hij past beter bij Jenna :3
Ik vind het nog steeds afschuwelijk dat dat persoontje die brief heeft geschreven ;o
Yay, nu even de sims 2 spelen, en dan ijsje halen :'3
Ik ben dus helemaal vergeten dat awkward vandaag kwam. Nouja ik kijk het anders morgen wel terug. Heb nu teveel koppijn. Om de een of andere bizarre reden gleed ik uit in de badkamer, en mijn hoofd kwam tegen de wasbak aan.
Omdat ik blut ben, heb ik iets voor mijn vriendinnen die jarig waren gebakt :3 *eigenlijk wil ik mijn geld ergens anders aan uitgeven *
Maar dat zijn muffins met discodip en lillifee glazuur
Ze zijn lekker
Ughh.. Voel me niet beter. Mijn hoofd doet zoveel pijn! En ik heb volgens mij nou
ook uitslag op mijn rechteronderarm. Dit allemaal dankzij een stomme prik. Ik wil 'm echt niet meer gaan halen, word ik maar lekker ziek. Boeit mij echt niet.
Eerste uur les en dan weer twee tussenuren dus dan ga ik maar weer naar huis toe.
Ennuh nu het steeds zo donker is in de ochtend is het moeilijk om wakker te worden
.. Iemand heeft zo'n dode halsbandparkiet met papieren doekjes buiten laten liggen ofzo, heeft Sweety hem mee naare vinnengebracht mét die doekjes er om heen.
Ik ben alleen thuis, en dode muizen en mussen enzo kan ik en durf ik wel op te ruimen, maar zo'n groene parkiet waar Sweety de hele tijd mee aan het klooien is.. D:
Hehe, weer thuis..
Vandaag pw gs gehad, en ook nog een pw engels in gehaald.. TxT
En voor hw moet ik met zo'n 25 woorden een zin schrijven, dus dan krijg je 25 zinnen, alleen om te kijken of je het woord begrijpt..
Net terug van Rhoon. Ze hebben echt een grote kerstafdeling zeg, denk dat we er wel 2 uur zijn geweest
Nu nl doornemen en Frans leren, lekker rustig zo
ik merk dat als ik sims speel en sims aankleed ik als het koud is mijn sims ook winter kleren aan doe en bij zomer zomer kleren :3
naja
ik zit nu lekker met een sjaal en het is lekker :3
het ergste ervan is, is dat ik vorig jaar weigerde om een sjaal aan te doen en nu zit ik vrijwillig met sjaal :3