@Simmie99
Foto's 2, 4 en 6 zijn compilatiefoto's. Dat mocht toch?? Had bij meerdere inzendingen dit gezien vandaar dat ik dat gedaan had. Het is geupload als 1 afbeelding.

1161 berichten • Pagina 36 van 59
Ook heeft de jury vele ideeën bedacht voor het halfjarig bestaan van Sunset Valley: THE REBUILD. Helaas moeten we nog een maandje wachten. Morgen bestaat de wedstrijd pas 5 maanden. Morgen zal er ook iets nieuws starten: Sunset Valley: DE INWONERS. Dit is een onderdeel van THE REBUILD. We hebben inmiddels al vele huizen gebouwd, en een aantal nieuwe inwoners, maar Sunset Valley heeft er nog veel meer nodig. Meer informatie over dit topic vind je binnenkort op het forum.Dave. schreef:#REGELS.
- nieuwe wedstrijd:
Elke maandag start er een nieuwe wedstrijd. Voor elke wedstrijd heb je drieëndertig dagen de tijd. Je kan je inzending dan tot maximaal die zaterdag vóór zeven uur inleveren, wordt er aangegeven dat je eerder in moet leveren, houd je hier dan aan! Meer informatie over datums vind je in de agenda.
- stemmen:
Het stemmen werkt als volgt. Elke zaterdag kan er gestemd worden, er kan vierentwintig uur gestemd worden. Lees goed wat er wordt aangegeven, het kan namelijk zijn dat bij de ene wedstrijd het standaard stemmen niet geldt, maar dat er aparte stemregels zijn gemaakt. Iedereen mag per wedstrijd één keer stemmen uitbrengen. Je moet dan drie stemmen uitbrengen.
- deelnemen:
Iedereen kan met elke wedstrijd mee doen, als je aan de regels kunt verdoen. Als buitenleven bijvoorbeeld een vereiste is, en je hebt deze niet, dan kun je niet mee doen. Het is belangrijk dat je je aan de regels houdt, doe je dit niet, dan kan je inzending ongeldig zijn, en moet je hem aanpassen. Pas je hem niet voor de deadline aan, dan doet je inzending niet mee. Of je inzending niet-correct is wordt gemeld in het topic. Het kan zijn dat ik het niet zie, dan is het fijn als andere mensen mij daar op kunnen wijzen.
- foto's inzending:
Je moet je aan het maximale aantal foto's houden. Heb je te veel foto's? Maak dan een collage. Je mag een collage maken, je mag zelf weten hoe je de collage maakt, als de totale collage maar niet groter wordt als een normale afbeelding.
- te laat inzenden:
Wegens beraad van de jury is deze regel afgeschaft. De jury vond dat er een bepaald tijdstip moet zijn waarvoor je inlevert, doe je dit niet, dan ben je dus te laat. Helaas pindakaas. Het inlever tijdstip is elke zaterdag om 19.00.
Ik hoop dat jullie het allemaal een leuk idee vinden, en dat er veel mensen mee willen doen, al ben je gek op bouwen, dan is het een kleine moeite om wat in te sturen!
#TUTORIALS.
- Rabbithole.
- Photobucket.
Laatst gewijzigd door Matthieu op zo 01 jul 2012, 15:16, 1 keer totaal gewijzigd.