Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

271 berichten • Pagina 12 van 14

Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: #5G Maddison. G2. - Ze komen terug!

^ Ik ben nu aan het spelen totdat ik genoeg screens heb voor de laatste vier updates, dan komen die vier updates, en daarna komt generatie 3! Die begint trouwens als Storm tiener is, dit is namelijk erg handig voor wat er met Storm te wachten staat.

EDIT: waarschijnlijk duurt het alsnog nog wel even... spelen is zó vervelend als het spel telkens vast loopt. nouja, bij generatie maak ik dan een nieuwe save.

v Er zitten heel veel store items in het huis, maar ik dacht dat ik hem misschien zonder meubels als download kan doen, en anders gewoon met, maar dan zijn het wel store items.

Laatst gewijzigd door Dave. op do 03 mei 2012, 12:25, 1 keer totaal gewijzigd.

marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3423
Lid geworden op:
ma 27 dec 2010, 21:34

Re: #5G Maddison. G2. - Ze komen terug!

Oké, sorry, ik ga weer eens van mijn beroemde speeches houden, hehe xD
Ach ja, lange reacties zijn wel het leukst, niet? (:

Ik moet toegeven dat ik begonnen ben met lezen bij Aburdisme, geloof ik. Ik ben gewoon een beetje bang voor vijf of tien generatie-verhalen, en dan helemaal als je al bij pagina 23 bent 0.o
Maar ik lees later nog wel bij, als ik wat minder afleiding heb ^^

Sowieso, wat voor kwaliteit screens heb je? ;o De screens zijn mooi, en ze zien er ook niet zo... Simsachtig uit. Gewoon zo realistisch mogelijk bij de Sims, good job (:
En Lune - enorm mooie naam trouwens, een van mijn favorieten (: - is ook mooi, net zoals de anderen ^^ Alleen ben ik niet zo fan van Storm, en nope, daar heb ik geen reden voor (:

Je schrijft best realistisch, alleen snap ik Lune's reactie niet altijd... Bijvoorbeeld als ze de puppy's voor het eerst aantreft, dat ze dan zo nuchter blijft voor in die situatie, of dat ze plotseling zo boos wordt op haar zus.
Maar dat zijn maar kleine tips, en als je zulke dingen liever niet hoort omdat het je niet interesseert ofzo, moet je dat zeggen hoor ^^

Maar sinds nu heb je een nieuwe volger (die nog steeds bij moet lezen, hehe) (:
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
Deetui
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6010
Lid geworden op:
za 06 aug 2011, 21:40

Re: #5G Maddison. G2. - Ze komen terug!

Ik heb net alles weer terug gelezen! Ook alles van de "slechtere kwaliteit" foto's/screens. En ik hoop echt dat je weer een keer gaat uppen! :D


P.S. Ik moet er wel nog bij zeggen dat het bijna een uur duurde, om alles te lezen! :P
Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: #5G Maddison - Hoofdstuk 2.12: De tijd vliegt. (26/08/12

Hoofdstuk 12 - De tijd vliegt.

Afbeelding
Al snel nadat ik de verbouwing had afgerond, was ik begonnen met mijn eigen architectenbureau. L-U-N-E moest een groot succes worden, en dat werd het. Een kantoor aan je huis is ideaal, ik had precies genoeg opdrachten zodat ik alles zelf kan doen, en tegelijkertijd ook nog voor Storm kon zorgen. Mijn leven was perfect.

Afbeelding
De mailtjes stroomden binnen van klanten. Van kleine opdrachten zoals badkamers, washokken en hobby kamers, tot complete slaapkamers, keukens en woonkamers bij de duurste klanten uit Hidden Springs. Naar mijn gevoel had ik half Hidden Springs verbouwd. En zo werden de opdrachten ook minder. Kleinere opdrachten zoals kinderkamers.

Afbeelding
En uiteindelijk moest ik mensen voorstellen om te komen verbouwen. Ik verdiende prima, maar ik kon er niet meer tegen om helemaal niets te doen. Ik wou niet weer chagrijnig worden, en ik kon mijn ei kwijt in het werken. Maar zelfs met minder werk, had ik alle architecten uit Hidden Springs weten uit te schakelen. Ik dacht zelfs wel eens om verder weg nog een bureau te beginnen, maar ik kon het Storm niet aan doen om uit Hidden Springs weg te gaan, en misschien wou ik het zelf ook niet.

Afbeelding
En zo kreeg ik op een dag een bericht van Storm's leraar. Meester Mark. Storm zou zijn eerste rapport krijgen, dus begonnen de oudergesprekken ook hiermee. Storm is een slim kind, maar hij is geen uitblinker op school. Hij haalt cijfers die voldoende zijn, en daarmee is het prima. En ach, dat is ook wel zo.


Afbeelding
'Storm! Kom je, opa komt zo!' roep ik naar Storm. Ja, met mijn ouders en familie heb ik ook erg goed contact. Mijn oudste broer, Mees, heeft een dochtertje die iets ouder is als Storm. Justin doet het erg goed met zijn werk en Lana natuurlijk ook. Ik lees al haar boeken, maar ik zou echt niet weten hoeveel ze er inmiddels geschreven heeft. Echt hoor, ik verbaas me er over dat ze nog niet uitgeschreven is.

Afbeelding
'Ik kom zo!' antwoord Storm. Waarschijnlijk zit hij achter zijn computer. Hij schijnt een computerspelletje te hebben waarbij je allerlei opdrachten moet doen met dieren. Die dieren moet hij verzorgen en zorgen voor geld waarmee hij weer de dieren trainen kan. Hij praat er vaak over en ik ben blij dat hij een leuke hobby gevonden heeft.

Afbeelding
'Hé pap!' begroet ik mijn vader vrolijk. Elk weekend komt hij langs, vaak met mijn moeder, maar dit keer niet. 'Is alles nog goed met mijn dochters?' Lana lacht liefjes en geeft antwoord. 'Natuurlijk pap, ik ben alweer bezig met mijn volgende boek. Hoe gaat het met Mama?' 'Ze is ziek, niets ernstigs.' Ik probeer zijn blik te doorgronden maar volgens mij meent hij het en ik geloof hem.

Afbeelding
'Opa!' roept Storm terwijl hij aan komt denderen. Hij springt tegen Jason op en hij bukt zich om zijn kleinzoon te omhelzen. 'Hé grote jongen!' Hij haalt zijn hand door Storm's haar. 'Je bent weer gegroeid zeg!' Storm glundert trots. 'Ja! Ik ben al groter als Barbara.' zegt hij blij. Barbara is mijn nichtje, de dochter van Mees en Manon. Die middag is het gezellig, en blijft mijn vader eten. Ik vertel hem dat ik morgen het eerste oudergesprek van Storm heb.

Afbeelding
'Mama, Mama! Kijk, daar heb ik les, wist je dat?' 'Natuurlijk weet ik dat, ik heb je hier toch aan het begin van het jaar gebracht bij je juffrouw.' 'Ja, maar nu hebben we al weer een andere meester, en die is veel aardiger!' Ik moet lachen om zijn enthousiasme, hij verteld vaak over meester Mark, en over een meisje waar hij goed bevriend mee is geworden. 'Neem je Lily nog een keer mee naar huis?' vraag ik hem.

Afbeelding
'Lily is nu binnen mam! Volgens mij zijn ze bijna klaar. Wil jij het aan haar mama vragen?' Ik knik. Even later stappen Lily en haar moeder het lokaal uit. 'Hallo, ik ben de moeder van Storm.' Storm vraagt Lily hoe het was, en Lily antwoord dat het allemaal wel mee valt. Storm zal vast zenuwachtig zijn. 'Storm wou graag een keer met Lily afspreken, is dat goed?' 'Dat is prima, je mag haar woensdagmiddag meenemen, vind je dat goed Lily?' Lily knikt tevreden. 'Nu moeten we gaan, kom je Lily?'

Afbeelding
'Mam, mam! Nu mogen wij, kom je, kom je?' roept hij blij. Hij rent het klaslokaal in. Ik loop het lokaal in. Een moment ben ik sprakeloos. Ik probeer niet te laten merken dat ik helemaal van de wereld ben en let er op dat ik adem blijf halen. Ik grijp de stoel voor me beet en richt me dan volkomen op de meester.
_________________

Afbeelding

Jaja, het heeft een poos geduurd, maar het huis is nu af, ik heb een nieuw opslagbestand en mijn spel is opgeschoond waardoor het minder vaak vast loopt! Ik heb nu in een week tijd deze update gemaakt, en ik ga er van uit dat ik dat dus elke week kan doen, zodat ik in het weekend een update kan plaatsen! Ik ben zo blij dat ik weer begonnen ben, ik heb er echt zin. Zijn jullie benieuwd naar het volgende hoofdstuk, of moeten jullie nog inkomen?
:p
Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: #5G Maddison - Hoofdstuk 2.12: De tijd vliegt. (p.23)

Hoofdstuk 13 - Verlangens.

Afbeelding
Ik wiebelde op mijn voeten, mijn handen trilden en ik zag wazig voor mijn ogen. Ik knipperde en probeerde zo hard om bij zinnen te blijven. Het lukte me om hem strak aan te kijken, ik wou meteen weg lopen, maar hij stond al op. "Lune, ga maar zitten hoor." Ik kreeg kippenvel bij het horen van zijn stem. Ik kon me niet meer bedenken hoe die klonk, en toch was het zo vertrouwd weer. "Meester Mark." "Dat klopt." was zijn antwoord. "Makkertje." Ik schudde mijn hoofd.

Afbeelding
"Storm. Is dít je meester?" Storm knikte verbaasd. "Ja mam, dat zei ik toch." zei hij onzeker. "Lune, ga nou zitten." zei hij dwingend. "Waarom de naam Mark." riep ik uit. "Ik ben volwassen Lune." Ik schudde mijn hoofd. Ik kon mijn ogen maar niet van hem afwenden, hoe hard ik het ook probeerde. Zelfs vanachter bril glazen bracht hij me onder hypnose. "Storm, kom eens hier." zei ik kalm. Storm kwam vragend naar me toe lopen.

Afbeelding
Ik pakte zijn hand stevig beet. "We gaan." zei ik. "Waarom?" riep Storm verontwaardigd. "We zijn er net, en hebben het nog niet eens over mij gehad mam!" "Storm doet het prima op school. Hij is erg zelfstandig." probeerde Mark mij in gesprek te lokken. Ik draaide ruw mijn gezicht naar dat van Storm die me wanhopig aan keek. "Mam, wat is er nou?" "Niets, we gaan. Zeg maar gedag." sip draaide hij zijn hoofd weg, maar zette toen een grote glimlach op naar Mark. "Dag meester! Tot maandag!" riep hij blij. Ik trok hem mee het lokaal uit, en stapte vlug de auto in.

Afbeelding
Ik wist dat hij achter me aan zou komen, dus reed ik zo hard ik kon. "Mama, wat is er nou? Waarom gaan we al naar huis?" dramde Storm door. "Storm, als we straks thuis zijn, dan ga je meteen naar boven." "Waarom?" riep hij bijna huilerig uit. Ik moest kalm blijven, terwijl ik vanbinnen uit elkaar leek te ploffen. Al mijn emoties wouden er uit komen, mijn verlangen, maar ik hield ze in. "Doe gewoon alsjeblieft wat ik zeg liefje." Vlug parkeerde ik de auto, en Storm rende naar de voordeur. Ik hoorde hem al aankomen. Hij parkeerde zijn auto snel op de stoep, maar stevig stapte ik door naar de voordeur. "Lune! Lune, wacht!" riep hij.

Afbeelding
Ik draaide me abrupt om, verbaasd dat hij zo snel was. Hij deed een stap dichterbij en ik draaide mijn lichaam van hem weg. "Makkertje, ik bedoel Mark. Ga weg. Alsjeblieft, je maakt het alleen maar ingewikkelder." "Nee, ik blijf. Ik hou van je Lune." Ik voelde het bloed naar mijn hoofd stromen in een tempo wat niet normaal was. Ik was woedend, maar had de kracht niet om boos te worden, het lukte me niet, omdat ik nog een gevoel had. Een gevoel dat ik niet kon beschrijven.

Afbeelding
Ik merkte het pas na een paar seconden. Zijn lippen. Ze waren warm, glad, bekender en fijner dan ik gedacht had. Ik moest mezelf dwingen om niet op te gaan in deze kus. Ik smachtte naar hem, maar kon hem tegelijkertijd ook niet uitstaan. Het lukte me om hem voorzichtig weg te duwen. Ik schudde mijn hoofd moeizaam. "Mark... Ik ben al gelukkig. Ik heb al iemand met wie ik mijn leven deel." Verbaasd keek hij me aan. Ik draaide me vlug om, zodat ik mijn woorden niet terug kon nemen, en liep het huis in.

Afbeelding
Wanhopig zocht ik naar houvast. Het eerste beste voorwerp wat ik tegen kwam was de bureaustoel. Vlug pakte ik hem beet, kneep mijn ogen dicht, en ademde diep in en uit. Kriebels gierden door mijn lichaam, mijn vingers tintelden, maar mijn hoofd voelde nog zo rood van woede, of bloosde ik zo erg? Hoe kan het dat iemand je zo van de wereld kon brengen? Hoe kon het dat alles aan hem toch zo vertrouwd voelde? "En? Hoe was het?" hoorde ik de hoopvolle stem van Lana.

Afbeelding
Wankelend liep ik naar haar toe, en liet me in haar armen vallen. "Je wist het, of niet?" fluisterde ik. "Ja, natuurlijk." fluisterde ze terug. Storm was niet de enige met wie ik mijn leven deelde, Lana was het ook. Maar toch had ik zijn armen nodig, zijn lichaamswarmte, zijn stem. "Ik mis hem zo Lana."
_________________

Afbeelding

Oke, ik wou gewoon dat Makkertje weer terug kwam. Vanaf nu wordt hij Mark genoemd omdat dit zijn volwassene naam is (ze zijn nog wel jongvolwassene, maar toch, Makkertje is erg kinderlijk.)
Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden. Ik heb deze update vandaag in elkaar gezet, dus dat ging wel erg snel! Zijn jullie benieuwd naar het einde van de generatie? Nog maar twee hoofdstukken namelijk!

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie