Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

13 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
Jerzy Fincher
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
121
Lid geworden op:
di 03 jul 2012, 10:28

Beacon Bay

In mijn hoofd speelde altijd af wat de toekomst zou zijn van Droomzicht. Ik maakte ideeën in mijn hoofd die er altijd in bleven zitten. Maar nu komen mijn ideeën er uit en deel ik ze met jullie. Veel plezier in Beacon Bay, het vroegere Droomzicht.

Afbeelding

Na 10 jaar is er veel veranderd in Droomzicht. De familie Landgraaf kwam terug naar Droomzicht om van het dorp een mooie toeristenplaats te maken. Het strand werd gerenoveerd om te zorgen voor de toeristen. Het dorp kreeg een nieuwe naam, Beacon Bay. De oudere families vertrokken uit de stad om plaats te maken voor de jonge generatie. Vertrouwde families zijn gebleven, zoals familie Plezant en familie Van het Kerkhof. Hopelijk blaast de jeugd nieuw leven in Beacon Bay.

Inwoners

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Laatst gewijzigd door Jerzy Fincher op vr 07 sep 2012, 19:49, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Jerzy Fincher
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
121
Lid geworden op:
di 03 jul 2012, 10:28

Re: Beacon Bay

Afbeelding
Je zult hem vast niet meer herkennen. Dit is Alexander van het Kerkhof. Zijn interesses zijn nog steeds optometrie en de getaltheorie. Maar hij kleedt zich niet als zichzelf. Want dat mag niet van zijn stiefmoeder, Dina van het Kerkhof, die hem vanaf zijn pubertijd heeft opgevoed. Toen zijn vader, Christiaan van het Kerkhof, overleed, was hij pas 14. Zijn zus Alexandra zit in therapie. Ze leidde veel aan de dood van haar vader en de scheiding met haar toenmalige man Stefanio. Alexander leeft nu in een huis met zijn stiefmoeder Dina, die hem wil veranderen hoe hij eigenlijk ben. Maar hij is een Van het Kerkhof!!

Maar eerst gaat Alexander genieten van zijn favoriete sapje.

Afbeelding
Alexander ging zitten en wou net beginnen met zijn sapje. Maar helaas maakte Dina daar een eind aan. ‘Alexander, kom een zitten, in de krant staat een leuke vacature’, begon Dina. ‘Tuurlijk Dina’, zei Alexander terug. ‘Alexander, hoe vaak moet ik het zeggen, noem mij gewoon moeder’. ‘Natuurlijk moeder’.

Afbeelding
‘Ze zoeken iemand voor de boekhouding bij Landgraaf Kantoor, dat is echt iets voor jou’, zei Dina enthousiast en opdringerig. Alexander zuchtte, want hij wou gewoon de wetenschap in, net als zijn vader. ‘Maar Dina, moeder bedoel ik’. ‘Ik wil in de wetenschap. Ze hebben daar een vacature voor Labatorium-assistent’. ‘Alexander, ik voedde je op, ik weet wat het beste voor je is’. ‘Oke moeder’. Alexander werd moe van Dina. Hij wou gewoon zijn sapje opdrinken.
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3423
Lid geworden op:
ma 27 dec 2010, 21:34

Re: Beacon Bay

Oké, ik heb werkelijk geen idee meer wat precies het verhaal in Droomzicht was, maar het komt waarschijnlijk straks wel weer terug. Welkom nog trouwens aangezien ik je geloof ik nog nooit ben tegengekomen op sn, maar waarschijnlijk ligt dat aan mij ^^

Stiekem vind ik Alexander een leuk personage. Waarschijnlijk heb je dat expres gedaan, maar 'Hij wilde gewoon zijn sapje opdrinken' komt de hele tijd terug, waardoor hij een beetje op een simpele ziel lijkt. En dat laatste klinkt heel gemeen eigenlijk. Maar simpele zielen vind ik gewoon leuk, hoewel dat waarschijnlijk nergens op slaat.

En Dina, Dina, Dina. Dina was het liefje van Christiaan, en die laatste was in de Sims zelf toch ooit getrouwd met Cora? Zoiets staat me in ieder geval nog bij...
Op zich snap ik het wel hoor. Waarschijnlijk wilt zij een populaire zoon en ziet zij zelf er de kwaad niet zo van in.
Ehm, voor de rest kan ik alleen nog maar zeggen dat ik net als de rest nieuwsgierig ben! ^^
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
Gebruikersavatar
Jerzy Fincher
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
121
Lid geworden op:
di 03 jul 2012, 10:28

Re: Beacon Bay

Afbeelding
'Oke mensen, bedankt voor het komen'. 'Mijn naam is Menno, Menno Landgraaf'. 'Mijn voorouders hebben dit stuk land opgebouwd'. 'Toen ik terug kwam, was het hier een dode zooi'. 'Geen toeristen en geen inkomens'. 'Elk gezin had wel een probleem of zorgde voor problemen'. 'Maar daar breng ik verandering in'. 'Door het openen van het nieuwe strand'. 'Dat zorgd voor vele toeristen'.

Afbeelding
'Wat een onzin', bromde Patrick. 'Mijn naam kent iedereen wel hopelijk, mijn naam is Patrick Plezant'. 'Ik ben de oudste bewoner hier, de rest zijn allemaal weggegaan'. 'Ik hoef al die toeristen hier niet te hebben'. 'En alles was hier goed, totdat jij kwam.'

Afbeelding
‘Pfff, ik probeer alleen te helpen’. ‘Meneer Plezant, met groot respect.’ ‘Maar er waren problemen’. ‘Ik weet van uw nieuwe liefde en uw nieuwe zoon, maar niks van uw ex-vrouw en kinderen’. ‘Maar dat zijn uw privé-zaken’. ‘Het strand komt’. ‘Punt uit’!!!!’ Mijn familie heeft dit stuk land opgebouwd, met een beetje hulp van de voorouders van Alexander van HET Kerkhof’.

Afbeelding
‘Van HET Kerkhof!!!!????, het is Van DE Kerkhof’, bemoeide Alexander, die er trots was op zijn achternaam. ‘En een beetje hulp……., wij hebben het gewoon gesticht, als u dat vergeten was’. ‘Alexander, zo is het wel goed’, zei Dina zachtjes. ‘Dadelijk staan we nog voor lul’.

Afbeelding
‘Volgens mij gegevens was het ‘van het Kerkhof’. ‘Maar das dan een fout van onze systeembeheerder’. ‘Het spijt me, maar waarschijnlijk heeft onze systeembeheerder Jerzy Fincher een fout gemaakt’. ‘Hij zal het probleem zo snel mogelijk oplossen’. ‘Maar meer heb ik niet te vertellen’. ‘Veel plezier in Beacon Bay’.

Afbeelding
‘Hey Alexander’! Patrick kwam naar Alexander toegelopen. ‘Nog gecondoleerd met je vader’. ‘Daar kom je wel erg laat mee’, zei Alexander,’Z’n 10 jaar te laat’. ‘Maar toch bedankt’. ‘Zin om met mij en mijn vrouw Kaylynn mee uit eten te gaan’?, vroeg Patrick. ‘Oke’, en ze gingen weg.

Afbeelding
‘Alexander, laat mij me even een verhaal vertellen’, zei Patrick. Mijn huwelijk met mijn ex-vrouw liep niet goed. Ik kon de stress niet aan van een hardwerkende vrouw en 2 tienerdochters die elkaar niet konden uitstaan. Ik probeerde er mee te leven, maar dat lukte niet. Maar toen kwam de nieuwe schoonmaakster, Kaylynn Langerak. Ze maakte me blij en ik voelde me weer jong. Ze blaaste plezier in mijn leven. Maar toen kwam mijn ex-vrouw erachter dat ik vreemd ging. Ze verhuisde naar de grote stad en nam de kinderen mee. Op het begin had ik spijt, dat ik mijn leven met hun had weggegooit. Maar ik had Kaylynn nog, waarvan ik echt hield. We trouwde en tijdens onze huwelijksreis werd ze zwanger. 4 jaar geleden werd onze zoon geboren, Daniel Plezant. Ik heb mijn 2 dochters al 10 jaar niet meer gezien. ‘Alexander, jij bent een Van de Kerkhof’. ‘Maar Dina zuigt dat ik je weg’. ‘Ik herinner me een enthousiaste jongen die graag met de oude scheikunde doos speelde van zijn vader’. Waar is die jongen gebleven?

----------------------------------------
Bedankt voor alle reacties :D

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie