Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

648 berichten • Pagina 28 van 33

Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: Dave's screens! ~ Familie Maddison (p.53)

#benny starren.
Familie Maddison < > Vista a la Ciudad
Hier zijn weer wat screens en een leuke mededeling, vind ik! Gister heb ik weer heerlijk gespeeld, want mijn sims loopt weer soepeltjes en met mooie kwaliteit! Helaas heb ik niet alle uitbreidingspakketten, maar ik kan tenminste lekker spelen.
Ik had even snel twee Sims gemaakt, maar ik ben helemaal verliefd geworden op een van die Sims. Het is Benny Starren. Nou wil ik de familie Dean in Monte Vista plaatsen zodat Benny en de familie Dean uiteindelijk bevriend raken, en nouja, misschien dat de kinderen die beide families ooit zullen krijgen bij elkaar komen? In ieder geval, als jullie deze Sim net zo leuk vinden als ik, ga ik wat screens in het Dean topic plaatsen van hem. Dan volg je twee families en wordt het het Dean-Starren topic.

_________________
Afbeelding

Dit is Benny Starren. Hij woont in Monte Vista (waar ik helemaal verliefd op ben geworden!) en gaat binnenkort naar de universiteit om wetenschap te studeren. Benny is namelijke en slimme jongen en is zich niet zo sterk bewust van zijn knappe uiterlijk waarmee hij meisjes met gemak het hoofd op hol kan brengen. Later wilt hij chirurg worden en kleine kinderen helpen door ze te opereren en beter te maken.
Hier volgen wat screen van Benny's (door mijzelf gebouwde) huis, Benny zelf en Monte Vista. Vertel maar wat je van mijn idee vind!

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: Dave's screens! ~ Benny Starren (p.55)

^ ja, dat is misschien wel leuk, als hij een 'doel' heeft. Op mijn oude telefoon had ik nog doelen staan, misschien hebben jullie een idee van wat hij kan bereiken? Hoogste graad op de universiteit misschien? Want hij is best een studiebol.

Vinden jullie hem wel een leuke sim? :D
Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: Dave's screens! ~ Benny Starren (p.55)

Bedankt allemaal! Als jullie nog een leuk doel weten voor Benny om te bereiken? Misschien iets met scheikunde, want de hoogste graad, is dat moeilijk? Benjamin hoefde eigenlijk alleen niveau tien te bereiken met sport, dus dat viel ook wel mee.
fjordjes schreef:Mooi huis en mooie sim! Heb je nog andere screens van het huis?
Ik kan wel een keertje meer foto's laten zien van het huis, het interieur stelt niet veel voor omdat ik dat van een ander huis uit Monte Vista heb gebruikt. Ik had namelijk geen zin om alles uit te zoeken dus heb ik alles in het familieinventaris gedaan en in dit huis geplaatst. Het is ook een heel onhandig huis qua indeling, maar ach, hij ziet er leuk uit van buiten.

:p
markos
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1228
Lid geworden op:
vr 15 feb 2013, 19:43

Re: Dave's screens! ~ Benny Starren (p.55)

Wat een geweldig leuke sim heb jij zeg!
Ik ben ook een (af en toe stille) lezer van De familie Dean, dus dat zou ik echt heel leuk vinden :D
En het huis... :wub Heel mooi :swing
Ben benieuwd wat het gaat worden! En kan niet wachten :)

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie