Dankjewel allemaal
@Dave. Dat patroon kwam volgens mij mee met de laatste patch, samen met wat andere patronen. Ik had ze voorheen in ieder geval nog nooit gezien.
@SimsDreams. Ik ken eerlijk gezegd geen Ellie Goulding, maar als jij zegt dat ze op haar lijkt?
Dag 293:
Bruce roept iedereen bij elkaar in de kleine woonkamer, omdat hij hen van iets moet overtuigen.
Hij begint fanatiek te praten over zijn wens om met iedereen naar Isla Paradiso te verhuizen. Zon, zee, strand enz. En natuurlijk Alex, maar dat laat hij nog even achterwege.
Iedereen begint druk door elkaar te praten: "Wanneer dan?" "Waarom?" "En hoe moet dat dan met de dieren?"
De meningen zijn sterk verdeeld.
Zo hebben Donnovan en Jamie grote twijfels, Nicoletta en Sammy daarentegen vinden het een super goed idee! Ook Lillith is enthousiast, Liam stemt uiteindelijk toe omdat zijn vrouw het zo graag wil. En Fay heeft er ook wel oren naar.
Na een tijdje geeft ook Jamie toe.
Dan blijft er alleen nog maar oude, mopperende Donnovan over...
Maar Sammy geeft Bruce een knipoogje. "Ik krijg hem wel zover, komt goed."
Na de bevestiging van zijn Oma, dat Donnovan wel meegaat. Kruipt Bruce meteen achter de computer, om alle mogelijkheden enz. op te zoeken.
De volgende morgen breekt zonnig en sneeuwloos aan, de lente is begonnen! Een tijd van grote veranderingen.
Sammy probeert Donnovan over te halen, maar hij geeft niet thuis.
Na een tijdje heen en weer te hebben gediscussieerd. Ploft Sammy verslagen op het bed, haar man blijkt een grotere stijfkop dan ze had gedacht.
Donnovan gaat zitten in de stoel en kijkt met een groeiend schuldgevoel naar zijn teleurgestelde vrouw.
Na een tijdje houdt hij het niet meer. Hij komt naast haar op het bed liggen "Je wilt echt graag hè?" zucht hij. Sammy knikt, met een glimlach. Haar man is bezweken, dat weet ze zeker.
Donnovan moet ook lachen "Oke dan... Kom hier jij!" Hij trekt haar stevig tegen zich aan.
-----------------------------------------------------------------------------------------------
Isla Paradiso is een feit!
Nu is het afwachten totdat EE bij me op de mat ligt, dat is of deze vrijdag (zoja, dan verhuizen ze denk ik dit weekend al). Of het wordt pas volgende week, en dan komt de verhuizing enz. pas later. Dat is even afwachten of Dixons mee wil werken.