Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

2482 berichten • Pagina 116 van 125

Gebruikersavatar
abctje
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3515
Lid geworden op:
ma 27 sep 2010, 15:41

Re: ~Abctje's 365~ -Poll-

Dankjewel allemaal :knuffel

Dag 342:

Vandaag wordt Luca alweer een peuter (Ik heb maar twee simsdagen voor baby's, omdat het irritant wordt als ze zo lang niets kunnen :P )

Afbeelding

Afbeelding

En dit is hij geworden. Een jongetje wat eigenlijk totaal niet op zijn ouders lijkt. Hij heeft zwart haar, van zijn oma Nicoletta denk ik. En blauwe ogen, van opa Liam. (Ik stond echt versteld toen ik zag dat hij zwart haar had, ik had donkerblond of witblond verwacht)
Qua gezicht kan ik het nog niet precies beoordelen, ik denk dat hij het gezicht vooral van Bruce heeft. :laugh

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Alex zet Luca in de box, zodat hij lekker kan spelen terwijl de rest van hun zaterdagmiddag geniet.

Afbeelding

Hij probeert meteen wat te brabbelen en met het telraam te spelen. :wub

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Even later komt Bruce een kijkje nemen bij zijn zoon, hij trekt een paar gekke gezichten om hem aan het lachen te maken. :P

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


Ik ben het huis wat aan het verbouwen, omdat het aan de kleine kant is. Alles wordt dus overhoopgehaald, en ik hoop het morgen klaar te hebben ;)
Lestis
Oplichter Oplichter
Berichten:
1374
Lid geworden op:
do 23 mei 2013, 18:56

Re: ~Abctje's 365~ -Poll-

Luca is echt superlief :wub Wel grappig dat hij dus totaal niet op zijn ouders maar op zijn opa en oma lijkt xD Maar als je baby's op twee dagen hebt staan. Hoe oud heb je dan ouderen? Niet hard bedoeld, maar gaan Sammy en Donnovan dood voordat je 365 afgelopen is? dat zou ik wel heel jammer vinden. :'( Je laat de ouderen gewoon echt op leuke manier zijn en zo'n grote familie is echt leuk. Ik vind vooral de screen die je ook gebruikt hebt voor je banner mooi :wub
Gebruikersavatar
abctje
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3515
Lid geworden op:
ma 27 sep 2010, 15:41

Re: ~Abctje's 365~

Wauw zeg, dankjewel allemaal! :knuffel

@Dave. Haha, inderdaad. Nu je het zegt. Ik zie zulke dingen nooit :3

@Lestis. Bedankt voor de ontzettend leuke reactie. Donnovan en Sammy zitten echt op het randje, ik heb de leeftijd al op zijn allerhoogst staan. Maar het zal niet heel lang meer duren totdat Sammy en Donnovan echt aan hun eind zijn :cry

Ik heb gisteren en eergisteren niet gepost, het spijt me. Het kwam er gewoon even niet van, maar nu ben ik er weer. En haal ik de dagen gewoon in :laugh

Dag 343:

Neem voor deze dag een kijkje in mijn creatietopic. Daar staan de foto's van het gerenoveerde huis. :laugh

http://forum.simsnieuws.nl/viewtopic.ph ... &start=260

Dag 344:

De familie heeft een nieuwe aanwinst, jawel, een hond!
Zijn naam is Rover

De familie miste de warmte en gezelligheid van een hond. En daarom hebben Bruce en Alex besloten om er één te adopteren.

Afbeelding

Alex geeft hem wat lekkers, dat ziet Rover wel zitten. Hij begint er spontaan van te kwijlen.

Afbeelding

Budge maakt ook even kennis met deze nieuweling. En weer kan Rover het speeksel niet binnenhouden. :P

Afbeelding

Nog even een betere screen van Rover. :laugh

Afbeelding

Afbeelding

Sammy maakt een lekker vers brood voor ontbijt.

Afbeelding

Afbeelding

Omdat kleine Luca nog niet kan genieten van oma Sammy's kookkunsten. Geeft Alex hem lekkere pap in de tafelstoel.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En daarna gaan ze zelf aan tafel.

Afbeelding

Afbeelding

Terwijl Budge zich uitleeft op zijn gloednieuwe kattenpaleisje.

Afbeelding

Dag 345:

Het is tijd voor een dagje strand. Bruce, Alex en Luca trekken eropuit.
Alex laat Luca kennismaken met de zee, terwijl Bruce geniet van de rust.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Later, als Alex en Luca uitgespetterd zijn, is het tijd voor Alex om te relaxen. Bruce speelt met Luca in het zand. :laugh

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie