Wauw zeg, dankjewel allemaal!
@Dave. Haha, inderdaad. Nu je het zegt. Ik zie zulke dingen nooit :3
@Lestis. Bedankt voor de ontzettend leuke reactie. Donnovan en Sammy zitten echt op het randje, ik heb de leeftijd al op zijn allerhoogst staan. Maar het zal niet heel lang meer duren totdat Sammy en Donnovan echt aan hun eind zijn
Ik heb gisteren en eergisteren niet gepost, het spijt me. Het kwam er gewoon even niet van, maar nu ben ik er weer. En haal ik de dagen gewoon in
Dag 343:
Neem voor deze dag een kijkje in mijn creatietopic. Daar staan de foto's van het gerenoveerde huis.
http://forum.simsnieuws.nl/viewtopic.ph ... &start=260
Dag 344:
De familie heeft een nieuwe aanwinst, jawel, een hond!
Zijn naam is
Rover
De familie miste de warmte en gezelligheid van een hond. En daarom hebben Bruce en Alex besloten om er één te adopteren.
Alex geeft hem wat lekkers, dat ziet Rover wel zitten. Hij begint er spontaan van te kwijlen.
Budge maakt ook even kennis met deze nieuweling. En weer kan Rover het speeksel niet binnenhouden.
Nog even een betere screen van Rover.
Sammy maakt een lekker vers brood voor ontbijt.
Omdat kleine Luca nog niet kan genieten van oma Sammy's kookkunsten. Geeft Alex hem lekkere pap in de tafelstoel.
En daarna gaan ze zelf aan tafel.
Terwijl Budge zich uitleeft op zijn gloednieuwe kattenpaleisje.
Dag 345:
Het is tijd voor een dagje strand. Bruce, Alex en Luca trekken eropuit.
Alex laat Luca kennismaken met de zee, terwijl Bruce geniet van de rust.
Later, als Alex en Luca uitgespetterd zijn, is het tijd voor Alex om te relaxen. Bruce speelt met Luca in het zand.