Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

Geloof jij dat Tina de stalker is van Leyla?

Ja!
3
33%
Ik heb geen idee...
0
Geen stemmen
Nee, het moet iemand anders zijn.
6
67%
Totaal aantal stemmen: 9

765 berichten • Pagina 21 van 39

lam6
Man met de buit Man met de buit

Re: Zoete Lippen Zure Rimpels.

Omdat ik nog niet ga slapen, en niets te doen heb, een extra update:

Afbeelding

Afbeelding
Marco werd stil...
"Marco?" zei Samuel met een trillende stem. Marco draaide zich om en liep bij hem vandaan.
"Ik wil dat jij vanavond je spullen pakt, en dit huis verlaat." zei Marco. Samuel ging diep zuchten en keek omlaag uit vernedering.

Afbeelding
Samuel liet het er niet bij zitten en liep naar Marco toe.
"Laat het mij uitleggen!" zei Samuel.
"Nee, jij gaat nu weg!" zei Marco kwaad. Samuel begreep niets van zijn boosheid, en probeerde voor zichzelf op te komen.

Afbeelding
"Jij was zeker die zogenaamde fotograaf ook?" vroeg Marco.
"Ja, maar ik wilde..." Samuel werd onderbroken door Marco.
"Wegwezen voordat ik jou eruit gooi, misselijke man. Ik vertrouwde je, jou taak was het om op ons baby te passen. En wat doe jij? Jij zit alleen maar achter mij aan!"
Samuel kon er niet meer tegen...
"Godver, Marco! Ik had jou of andere nooit pijn willen doen! Ik kan er ook niets aandoen dat ik je leuk vind..."

Afbeelding
"NU MIJN HUIS UIT OF IK BEL DE POLITIE!" schreeuwde Marco. Het werd Samuel allemaal teveel...
"Doe geen moeite, ik ga al! Mij zie je nooit meer terug!" zei Samuel.
"Blij toe, en nu wegwezen!" zei Marco kwaad. Samuel draaide zich om en rende huilend weg. Een uur later nam hij de taxi, en verdween. Op zoek naar een hotel om tijdelijk te verblijven. Onderweg heeft die veel gehuild.

Afbeelding
De volgende dag bekeek Hans zichzelf goed in de spiegel...
De woorden van de dokter bleven door zijn hoofd spoken. Hij kon het nog steeds niet geloven. Hij keek of hij al geen haar uitval had.

Afbeelding
Hans kwam uit de badkamer in zijn pyama, en zag Uzlem zitten die een boek zat te lezen.
"Wil je me dan nu vertellen, wat de dokter heeft verteld?" vroeg Uzlem.
"Ehm..." zei Hans.

Afbeelding
Hij kwam naast Uzlem zitten. Hans wist niet hoe hij het moest zeggen. Uzlem begon boos te worden.
"Waarom vertel je mij niets meer? Is het zo ernstig dan?" vroeg Uzlem.
"Ik heb gewoon een griepje." zei Hans die een smoes verzon.
"En jij doet zo moeilijk om een griepje? Vind je het gek als ik je niet geloof?" vroeg Uzlem.

Afbeelding
"Dan geloof je het toch niet..." zei Hans.
"Praat niet tegen mij, ik ben even klaar met jou voorlopig. Jij houdt iets voor mij achter, en daar heb ik een bloedhekel aan!" zei Uzlem boos.
Hans liet het gaan, hij wilde het maar niet vertellen. Wat zou hij te verbergen hebben?

--------------
Morgen weer een nieuwe update :D
Mikese
Gentherapeut Gentherapeut

Erg benieuwd wat hij verzwijgt die Hans..
Ik hoop dat Samuel een eigen huisje in Droomzicht vind en dus toch in het verhaal blijft. Vond hem een erg leuk personage! :)

Goed gedaan weer, lam!
Afbeelding
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde

Nee toch :o
Ik hoop niet dat Hans heeft waaraan ik denk :o

Maar geweldig! :D
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
lam6

@ Mikese, Samuel blijft erin hoor :P Hij gaat alleen inderdaad ergens anders wonen in Droomzicht. Je kan nog vele kanten met hem op dus hem staat weer een nieuwe verhaallijn te wachten.

@ Simsfreak, dat word dus volgen :P Kan er nog niets over zeggen (en Hans ook niet blijkbaar xD )
lam6

Afbeelding

Afbeelding
Alex en zijn vrienden hielden een gezellige filmmiddag, ze gingen naar scream 4 kijken.
"Bah, het is ook altijd hetzelfde...Steeds dezelfde mensen die terug komen en steeds dezelfde moordenaar." zeikte Rik.
"Je moet je verstand gewoon op nul zetten, en volgen!" zei Mike tegen hem.

Afbeelding
Gina kwam thuis van een dagje wandelen.
"Hé jongens, is Marky er niet bij?" vroeg ze.
"Hij had geen zin, hij zit boven in de studeerkamer." antwoordde Alex. Gina vond dat raar, en ging naar Marky toe.

Afbeelding
Gina zag dat Marky een boek wou lezen.
"Marky, waarom zit je niet bij de jongens beneden?" vroeg Gina. Marky begon te zuchten, hij was liever bezig met lezen.
"Ik wil er gewoon niet bij zijn, is dat zo raar?" vroeg Marky.
"Nou...nee niet echt maar ik maak me zorgen om je, je maakt echt weinig contact met andere. Ik vind het nogal triest dat je geen vrienden hebt." vertelde Gina die bezorgd was om haar zoon.
"Ik heb geen vrienden nodig, ik ben volledig mezelf!"
"Toe nou, Marky. Dit kan echt niet, ga naar beneden en doe gezellig met hun mee!" zei Gina op een strenge toon.

Afbeelding
Marky ging uiteindelijk naar beneden, het begon al laat te worden en de film was over een kwartier al afgelopen.
"Dus jij bent Marky?" vroeg Mike.
Marky zei niet veel, hij bleef op een afstandje staan. Hij was te verlegen om zichzelf voor te stellen aan de jongens.
"Pak een stoel en kom erbij zitten, ze zijn bijna bij het eind." zei Alex tegen zijn broertje.
Marky vond het niet zo leuk dat er geen plek meer was op de bank.

Afbeelding
Marky besloot daarom voor Alex te gaan staan in beeld, uit boosheid.
"Wat een rare gast." fluisterde Rik naar Alex.
"Ja, sorry...het is wel mijn broertje hoor!" fluisterde Alex terug. Mike wist niet wat hij van Marky moest vinden, maar Rik wel. Hij mocht Marky niet.

Afbeelding
De volgende dag zat Leyla bij te komen in een park. Maar dat duurde niet lang, nu Tina aankwam lopen.
"Leyla, wat een toeval!" riep ze.

Afbeelding
Tina wilde naast haar komen zitten maar Leyla liet dat niet toe.
"Nouja, zeg! Wat onaardig van je om mij te laten staan!" zei Tina.
"Heb je aan jezelf te danken, jij hebt mijn leven geprobeerd kapot te maken. Maar ik ben sterker dan je denkt." vertelde Leyla.
"Is dat zo? Leyla, droom verder. Jij bent alleen en zult ook alleen blijven!"

Afbeelding
Leyla stond en besloot naar huis te gaan, om weg te zijn van Tina.
"Tuurlijk joh, loop maar weer weg! Ben je toch zo goed in? De waarheid is hard, hé. Leyla? Ik praat tegen je! Hoe durf je mij te negeren! Stomwijf!" schreeuwde Tina.
Tina deed alsof het haar raakte, maar eigenlijk genoot ze ervan om Leyla zovaak te pesten en dwars te zitten. Ondanks alles probeerde Leyla zich groot te houden.

----------------
Vanavond weer een update :D
Rita
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager

.... laat k nu maar niet over dinges en zijn kinderen hebben :P
__
Tina is echt een bitch :O heeft ze weinig aandacht gekregen ofzo ? dat ze zo is
Geef gwn toe ;)
Afbeelding
lam6

Afbeelding

Afbeelding
Gina en Mariska gingen met elkaar bij praten over de afgelopen weken.
"Ik heb Marky zowat gedwongen om vrienden te maken, die jongen komt het huis niet uit." vertelde Gina.
"Misschien mist hij zijn vader, heb je nog contact met Hans?" vroeg Mariska. Gina moest lachen.
"Haha, nee ik hoef niets te weten van die man, laat hem maar lekker genieten met zijn nieuwe vlam." zei Gina grof.

Afbeelding
Op dat moment kwam Marco voorbij.
"Lieverd, waar is Samuel? Ik heb hem al een tijdje niet gezien, is hij met vakantie?" vroeg Mariska.
"Samuel werkt hier niet meer, ik heb hem ontslagen." vertelde Marco. De twee dames werden verbaasd. Marco ging uitleggen waarom hij dat heeft gedaan, toen schoten ze in de lach.
"Haha, ik heb Samuel niet echt gekend, ik zag hem weleens als ik hier kwam. Maar nooit geweten dat die homo was!" zei Gina.
"Ik kan hier eigenlijk ook wel om lachen." zei Mariska. Marco's was verbaasd om Mariska's reactie.
"Je vind het niet erg, dat hij mij leuk vond?" vroeg Marco.
"Nee, ergens kan ik me wel in hem vinden, ik vind jou toch ook leuk. Ik ken Samuel wel een beetje nu, hij had jou nooit afgepakt van mij. Maar eruit gooien vind ik wel wat minder, dat heeft die niet verdiend na alles wat die voor ons heeft gedaan." vertelde Mariska.
"Het spijt me, ik dacht dat je er problemen mee had." zei Marco die zich begon te schamen.
"Nee, ik vraag me eigenlijk af waar Samuel nu kan zijn..." zei Mariska die zich afvroeg.

Afbeelding
Verderop in Droomzicht...

Afbeelding
"Welkom, Samuel. Ik heb begrepen dat jij voor de familie Steen hebt gewerkt. En je zoekt nu naar een kamer?"
"Ja, ik logeer nu in een hotel. Maar ik wil wat meer onder de mensen zijn, dus wil ik graag bij iemand wonen waarbij ik op kamers kan." vertelde Samuel.

Afbeelding
"Nou, aangenaam. Ik ben Rudy Voorthuis. Ik was nog maar negentien jaar toen ik dit huis kreeg van mijn ouders, die nu in Spanje wonen. Het is best groot, en sinds een jaar geleden hebben we een flinke tegenslag gehad in geldzaken, waardoor we luxe spullen moesten inruilen voor goedkope spullen, dus het is hier best armmoedig geworden." vertelde Rudy.
Samuel was geschrokken door het verhaal van Rudy.
"Wat heftig!" zei Samuel.
"Daarom ben ik bereid één huurder aan te nemen hier, voor twee honderd euro per maand. Zodat ik het hier ook weer leefbaar kan maken." vertelde Rudy.
"Klinkt een aantrekkelijke bod, niet te duur..." zei Samuel.
"Je lijkt mij een prima jongen, haal je spullen maar op vanuit het hotel, jij gaat nu bij mij inwonen." zei Rudy. Samuel was opgelucht.

Afbeelding
In de avond bij de familie van Leeuwen...

Afbeelding
"Gaat jullie verloving nog door? Het is alweer een tijdje geleden dat jullie verloofd werden." vroeg Eric.
"We willen het rustig aandoen, er is zoveel gebeurd de laatste tijd." antwoordde John. Julia was het er mee eens.
"Ja, ik moet nog steeds alles verwerken." vertelde Julia.

Afbeelding
"Mike, kap is met springen!" zei Shurlien die aan het afluisteren was wat er werd besproken.

Afbeelding
Opeens kwamen John en Julia voorbij.
"Wij gaan naar bed, het word laat...Tot morgen!" zei Julia. John ging deze nacht samen met Julia slapen. Shurlien keek jaloers naar de twee. Ze verlangde zo heftig naar John...

----------------
Volgende keer weer een update :D
lam6

Afbeelding

Afbeelding
Mike merkte de blik op van Shurlien die naar John keek.
"Je vind John leuk, hé"?" vroeg Mike. Shurlien schrok ervan, maar ging glashard ontkennen.
"Geen idee waar je het over hebt, je kijkt teveel naar die domme films." zei Shurlien.

Afbeelding
Marky was ondertussen weggeslopen uit huis en kwam bij Uzlem's huis aan.
Hij belde aan, in de hoop zijn vader te gaan zien. Hij mist hem enorm namelijk.

Afbeelding
"Marky, wat doe jij nog zo laat op? Hoor je niet thuis te zijn? Je hebt morgen school." zei Hans die open kwam doen.
"Alsof jou dat wat kan schelen." zei Marky die binnen kwam lopen.

Afbeelding
"Marky, praat niet zo raar. Ik ben nog altijd je vader!" zei Hans.
"Je laat nooit meer wat van je horen, je komt zelden langs en je zit alleen maar bij je nieuwe vrouw tegenwoordig." zei Marky boos. Marky voelde zich in de steek gelaten.
"Marky, ik beloof je dat ik spoedig langs kom." zei Hans die zijn zoon gerust wou stellen.
"Ik wil dat je het liefst nu al kwam, maar je kijkt helemaal niet om naar ons!" zei Marky met een boze stem. Hans wilde nog iets zeggen maar hij voelde zich weer niet goed worden, de ruzie met Marky werd hem teveel.

Afbeelding
Hij gaf zijn zoon opeens een stevige knuffel, maar dat was om zichzelf beetje vast te houden. Marky was verbaasd.
"Pap, ik mis je gewoon enorm." zei Marky die emotioneel begon te worden.
"Ik beloof je dat alles weer goed komt. Ga nu naar huis." zei Hans kortaf. Hij wilde Marky nu snel weg hebben. Marky ging er inderdaad snel vandoor, het werd hem ook teveel.
Hans bleef achter. Uzlem was al naar bed gegaan.

Afbeelding
Hans begon zich duizelig te voelen, de pijn nam steeds meer toe...Toen viel hij neer.
Een uur later kwam hij weer bij, en begon te beseffen dat die op de grond heeft gelegen. Hans stond snel weer op en ging naar bed, hij wilde dat niemand iets vreemds ging vermoeden. Hij kan het nog steeds niet vertellen wat hij bij de dokter had gehoord.

-----------
Was even een korte update, maar vanavond is er weer een langere update :D
lam6

Afbeelding

Afbeelding
In de nacht waren Kim en Rik terug ingetrokken bij Jackson. Rik bekeek de boekenkast.
"Wat voor boeken zal mijn vader hebben..." dacht hij. Rik hield heel van horrorverhalen.

Afbeelding
"Eindelijk weer samen, eindelijk ons eigen plekje!" zei Kim die bij Jackson zat op de bank.
"Een nieuw begin, inderdaad. En wat andere vinden kan mij niets schelen, jij en ik horen bij elkaar." vertelde Jackson.
"Weet je zeker dat je vader geen problemen gaat maken?" vroeg Kim onzeker.
"Hou toch nou eens op over mijn vader, hij heeft niets met ons te maken. Wij hebben ons eigen leventje." zei Jackson om Kim gerust te stellen.

Afbeelding
De twee begonnen te vrijen...
"Lieverd, ik wil geen nieuwe kind hoor. We moeten niet te snel gaan, voorlopig hebben we genoeg aan Rik." zei Kim.
"Is die zo vervelend dan?" vroeg Jackson.

Afbeelding
"Een handboek over hoe ik mijn ouders sneller grijs krijg. Nou dat lijkt me wel een leuk boek!" zei Rik.

Afbeelding
De volgende dag was Wax druk bezig op zijn werk, en daarom besloot Priya hem maar te gaan verwennen door langs te komen.
Ze bezocht hem op zijn kantoor.
"Nee, die reclame bladen moeten vandaag nog de deur uit! Ik heb geen tijd voor luie varkens." zei Wax gestrest door de lijn.

Afbeelding
Wax hing op toen hij Priya zag aankomen.
"Lieverd, wat kom je doen?" vroeg hij. Priya pakte hem stevig vast.
"Wat ben je toch zo lekker als je boos belt over de telefoon." zei ze met een opgewonden stem.

Afbeelding
Priya ging helemaal los op hem alsof ze hem nog nooit had gezien.
"Woow, beetje rustig, Priya! Haha, waar heb ik dit aan te danken?" vroeg Wax die al wat meer ontspannen begon te worden.
"Oehw, wat heb je toch ook zo sexy stem." zei Priya. Priya leek gelukkiger dan ooit.
"Hebben wij soms iets te vieren?" vroeg Wax.

Afbeelding
"Nou, ik heb vernomen dat er een homo woonde bij onze lieve buren, Marco en Mariska. En raad is, hij was verliefd op Marco!" vertelde Priya.
"Dat meen je niet, dus je hebt er gebruik van gemaakt?" vroeg Wax.
"Goed geraden, ik weet niet hoe het is afgelopen met ze, maar ik hoop dat ik veel kapot heb gemaakt daar." zei Priya. Wax ging haar meer stevig vasthouden.
"Ik ben trots op je, eindelijk leer je eens hoe het is om een echte mens te zijn. Afmaken die handel!" zei Wax.
"Ooh, Wax. Het maakt mij gelukkiger als iedereen zo ongelukkig is!" zei Priya.

Afbeelding
Mariska had uitgezocht waar Samuel nu verbleef en ging er naar toe.
Rudy deed open.
"Goededag, kan ik iets voor u doen?" vroeg Rudy.
"Ja, ik ben opzoek naar Samuel. Hij woont hier tegenwoordig?" vroeg Mariska. Rudy knikte.
"Inderdaad, hij zit in de kamer hiernaast."

Afbeelding
Mariska kwam binnenlopen, en zag Samuel zitten op een bank, die naar de televisie zit te kijken.
Hij zag Mariska en was verbaasd.
"Wat kom jij doen?" vroeg Samuel.
"Ik wil even met je praten, als het kan." zei Mariska.

------------------
Volgende keer weer een nieuwe update :D
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde

Oeeh ben benieuwd!
En zeker ook hoe het met Hans verdergaat ;o
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
lam6

Afbeelding

Afbeelding
Mariska deed de televisie uit.
"Hé, het was net zo spannend. Twee homo's die met elkaar naar bed gingen!" zei Samuel.
"Dus mijn man had gelijk, je bent inderdaad homo." zei Mariska. Samuel reageerde hier fel op.
"Ja, problemen mee?"

Afbeelding
"Nee, juist niet. Maar ik was wel verbaasd dat je Marco leuk vond." zei Mariska. Samuel stond op.
"Hij heeft me eruit laten zetten, maar pech voor hem ben ik nog redelijk goed terecht gekomen. Ook al is het niet erg luxe hier." zei Samuel.
"Ik vind het juist erg, als je wilt kan ik met Marco overleggen om je terug te laten komen?" vroeg Mariska.
"Nee, ik wil niet terug. Waarom wil je mij nog een kans geven? Ik wilde je man hoor." zei Samuel. Mariska geloofde hem echter niet.
"Volgens mij was dit jouw idee niet helemaal, ik ken je nu wel beetje inmiddels." vertelde Mariska om Samuel uit te leggen.
"Hmm, nee. Inderdaad, een vrouw uit het stadje had mij gesteund erin, ze wilde dat ik eerlijk ging toegeven...Maar achter was dat dus dom." zei Samuel die zich een beetje schaamde.
"Wie was dat?" vroeg Mariska.
"Ze heet Priya van Dam, een vrouw van een zakenman ofzo."

Afbeelding
Gina kwam even op bezoek bij Uzlem's huis.
"Ik wil Hans even spreken, ik hoorde dat Marky hier was geweest." zei Gina.
"Hij is aan het douchen, kom maar een andere keer terug." zei Uzlem vijandig. Gina begon er moe van te worden.
"Jij hebt zoveel kapot gemaakt in ons gezin, ik vergeef je dit nooit." zei Gina boos.
Gina verliet het huis. Uzlem trok zich er niets van aan wat Gina zei.

Afbeelding
Hans bekeek zich in de spiegel, hij stond nog aangekleed in de badkamer.
Hij had stiekem een pet gekocht, om zijn haar wat meer te bedekken, omdat hij merkte dat er haaruitval was.
"Zo, nu kan niemand het opmerken." zei hij. Hans doet er alles aan om de symptomen te verbergen van zijn geheime ziekte.

-----------------------------------
Vanavond weer een update! :D
Deze was even kort omdat ik zo taart ga maken voor morgen, want dan ben ik jarig. :swing
lam6

Afbeelding

Afbeelding
In de ochtend was Shurlien als eerste op, ze wist dat John was blijven slapen, en vroeg op moest om naar zijn werk te gaan. Shurlien besloot daarom in haar ondergoed naar beneden te gaan, en eens bedenken wat ze voor hem ging maken.

Afbeelding
Een kwartier later kwam John naar beneden.
"Shurlien..." zei hij verbaasd.
"Goedemorgen!" zei Shurlien opgewekt. John vond het raar waarom ze in haar ondergoed liep.
"Heb je het niet koud?" vroeg hij. Shurlien moest een beetje lachen.
"Nee, ik vind het lekker om zo in mijn ondergoed in de vroege ochtend te lopen." zei Shurlien die een sexy stem probeerde op te zetten.

Afbeelding
"Ik ga een eitje bakken, wil jij ook?" vroeg Shurlien. John keek op zijn horloge.
"Sorry, maar ik ben al laat. Bedankt!" zei John. Hij ging via de achterdeur naar buiten, en keek niet eens om.
Shurlien stond aardig voor paal...Ze keek machteloos omhoog.
"Ooh, waarom ziet hij mij niet staan?"

Afbeelding
In de avond maakte Gina een afspraak met Mariska om te gaan winkelen bij een winkelcentrum, want het was koopavond. Mike en Rik waren weer op bezoek.
Gina ging de deur uit.

Afbeelding
"Vertel eens, Marky. Wat voor films vind jij leuk?" vroeg Rik.
"Ehm, ik kijk helemaal geen films. Ik lees meer boeken." antwoordde Marky. Rik begon interesse te krijgen in Marky.
"Wat voor boeken lees je dan?" Marky begon na te denken en noemde zijn top vijf favoriete boeken op.
"Doornroosje, Sneeuwwitje, Jungle book, Raponsje en Goudlokje." zei Marky. Alex wilde zijn broertje nog tegen houden, want hij wist dat de andere hierom zullen lachen.

Afbeelding
"HAHAHAHA, HOOR JE DAT?" schreeuwde Rik overdreven. Mike moest er ook een beetje om lachen, maar niet zo overdreven als Rik.

Afbeelding
Marky vond dit niet prettig worden en liep weg. Rik ging hem achterna.
"Marky, wacht even!" riep hij.

Afbeelding
Marky bleef op de gang wachten, en Rik kwam snel aanlopen.
Hij begon hem meteen uit te lachen.
"Ik dacht dat je het kwam goed maken?" zei Marky.
"Goed maken? Ik vind jou gewoon zo grappig, hahaha! Maar even serieus, wij zullen nooit vrienden worden, Marky. Jij bent TE raar om mee om te gaan." vertelde Rik.
Marky begon bijna tranen te krijgen in zijn ogen.
"Haha, sprookjeslezer!" zei Rik om hem te pesten.

------------------
Volgende keer een nieuwe update :D

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie