Gina en Mariska gingen met elkaar bij praten over de afgelopen weken.
"Ik heb Marky zowat gedwongen om vrienden te maken, die jongen komt het huis niet uit." vertelde Gina.
"Misschien mist hij zijn vader, heb je nog contact met Hans?" vroeg Mariska. Gina moest lachen.
"Haha, nee ik hoef niets te weten van die man, laat hem maar lekker genieten met zijn nieuwe vlam." zei Gina grof.

Op dat moment kwam Marco voorbij.
"Lieverd, waar is Samuel? Ik heb hem al een tijdje niet gezien, is hij met vakantie?" vroeg Mariska.
"Samuel werkt hier niet meer, ik heb hem ontslagen." vertelde Marco. De twee dames werden verbaasd. Marco ging uitleggen waarom hij dat heeft gedaan, toen schoten ze in de lach.
"Haha, ik heb Samuel niet echt gekend, ik zag hem weleens als ik hier kwam. Maar nooit geweten dat die homo was!" zei Gina.
"Ik kan hier eigenlijk ook wel om lachen." zei Mariska. Marco's was verbaasd om Mariska's reactie.
"Je vind het niet erg, dat hij mij leuk vond?" vroeg Marco.
"Nee, ergens kan ik me wel in hem vinden, ik vind jou toch ook leuk. Ik ken Samuel wel een beetje nu, hij had jou nooit afgepakt van mij. Maar eruit gooien vind ik wel wat minder, dat heeft die niet verdiend na alles wat die voor ons heeft gedaan." vertelde Mariska.
"Het spijt me, ik dacht dat je er problemen mee had." zei Marco die zich begon te schamen.
"Nee, ik vraag me eigenlijk af waar Samuel nu kan zijn..." zei Mariska die zich afvroeg.

Verderop in Droomzicht...

"Welkom, Samuel. Ik heb begrepen dat jij voor de familie Steen hebt gewerkt. En je zoekt nu naar een kamer?"
"Ja, ik logeer nu in een hotel. Maar ik wil wat meer onder de mensen zijn, dus wil ik graag bij iemand wonen waarbij ik op kamers kan." vertelde Samuel.

"Nou, aangenaam. Ik ben Rudy Voorthuis. Ik was nog maar negentien jaar toen ik dit huis kreeg van mijn ouders, die nu in Spanje wonen. Het is best groot, en sinds een jaar geleden hebben we een flinke tegenslag gehad in geldzaken, waardoor we luxe spullen moesten inruilen voor goedkope spullen, dus het is hier best armmoedig geworden." vertelde Rudy.
Samuel was geschrokken door het verhaal van Rudy.
"Wat heftig!" zei Samuel.
"Daarom ben ik bereid één huurder aan te nemen hier, voor twee honderd euro per maand. Zodat ik het hier ook weer leefbaar kan maken." vertelde Rudy.
"Klinkt een aantrekkelijke bod, niet te duur..." zei Samuel.
"Je lijkt mij een prima jongen, haal je spullen maar op vanuit het hotel, jij gaat nu bij mij inwonen." zei Rudy. Samuel was opgelucht.

In de avond bij de familie van Leeuwen...

"Gaat jullie verloving nog door? Het is alweer een tijdje geleden dat jullie verloofd werden." vroeg Eric.
"We willen het rustig aandoen, er is zoveel gebeurd de laatste tijd." antwoordde John. Julia was het er mee eens.
"Ja, ik moet nog steeds alles verwerken." vertelde Julia.

"Mike, kap is met springen!" zei Shurlien die aan het afluisteren was wat er werd besproken.

Opeens kwamen John en Julia voorbij.
"Wij gaan naar bed, het word laat...Tot morgen!" zei Julia. John ging deze nacht samen met Julia slapen. Shurlien keek jaloers naar de twee. Ze verlangde zo heftig naar John...
----------------
Volgende keer weer een update