Ja zeker!
Heb net weer ff wat zitten kijken...,en wordt bij álle rondes moeilijk om te stemmen,dat weet ik nu al!
Vind iedereens startershuisjes ook zo leuk! Ik ben er al ff mee bezig,maar kom elke keer niet verder dan een sip schuurachtig iets.... ..,misschien straks nog een poging wagen.
Mooie startershuizen allemaal zeg! Ik snap niet hoe sommigen het zo mooi kunnen aankleden binnen het budget. Die van mij is dan maar een simpel ding. Weet nog niet of ik met die ronde meedoe.
Ben bijna klaar met de verbouwing van de bibliotheek. Hoeveel foto's mag je insturen? Ik zie er bij een aantal ruim meer dan 8. Mag dat ook?
^ Ja, ik weet dat ik niet heel streng ben op het aantal foto's, maar als er bijvoorbeeld acht staat dat je dan niet 10 foto's doet en een overzichtje. Ik vind het zelf altijd fijn als er een overzichtje bij zit, dus als het er dan eentje meer is, dan zie ik dat door de vingers omdat het een overzichtsfoto is. Ik zie ook dat veel mensen twee foto's samenvoegen, nou vooruit dan.
v Als er custom content of store items in zitten.
Laatst gewijzigd door Dave. op za 31 mar 2012, 07:49, 1 keer totaal gewijzigd.
^^ Ik gebruik photobucket, maar heb geen idee hoe je zo'n compilatie van meerdere foto's maakt (zelfs met tekst erbij, zoals een ansichtkaart). Kan iemand mij dat uitleggen?
Verder wil ik echt niet zeuren, want ik vind the rebuild een hele leuke challenge, maar er worden regels opgegeven bij iedere opdracht van bv. max. te besteden bedrag, max. aantal foto's, max. aantal verdiepingen enz. en dan zou het wel fijn zijn als die regels door iedereen worden aangehouden en niet per opdracht worden aangepast/gewijzigd. Eens?
^ Mee eens. Ik vind namelijk bij bijvoorbeeld de starterswoning het erg vervelend dat er mensen zijn die 2+ foto's meer hebben dan eigenlijk mag, ál is het een overzichtsfoto. Regels zijn regels en dan zal je keuzes moeten maken.
^ Ik bebruik altijd 'scrapblog.com' of 'mixbook.com'....,vind ik persoonlijk 2 goede sites om collage's te maken (zijn eigenlijk site's om fotoalbums te maken..).
Gezien alle mooie inzendingen die hier al geplaatst zijn, stelt mijn huisje niet veel voor. Ik ben niet zo goed in bouwen met een klein budget maar heb toch maar een poging gedaan.
Kosten: $ 14.998