Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

2482 berichten • Pagina 119 van 125

abctje
Snode rechterhand Snode rechterhand

Re: ~Abctje's 365~ poll

Hartstikke bedankt weer :knuffel

Dag 352:

Alex staat al vroeg in de keuken om pannenkoeken te bakken, voor Luca's verjaardag vandaag!

Afbeelding

Sammy komt ook beneden, normaal maakt zij het ontbijt. Ze is dan ook verbaasd om Alex aan het kokkerellen te zien. "Dan kun jij eens een ochtendje relaxen" zegt Alex.
Dit doet Sammy dan ook, ze gaat een boek lezen terwijl Alex met de pannenkoeken redt.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

"Gelukt!"

Afbeelding

Als even later iedereen van bed is, is het tijd om Luca's verjaardag echt te vieren. :laugh

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Alex zet hem in de keuken, zodat hij genoeg ruimt heeft om op te groeien :P
Ze geeft haar kleine jongen nog een laatste kus op zijn kruin.

Afbeelding

En dit is hem geworden! (Hij kijkt een beetje vreemd op deze screen) :D

Afbeelding

En dan is het tijd om aan tafel te gaan en voor deze keer eens te genieten van Alex' kookkunsten.

Afbeelding

Afbeelding

Hier zie je zijn gezicht wat beter. ;)

Afbeelding

Na het eten gaat Luca even met Rover spellen, hij aait hem over zijn buik. Deze twee zijn nu al dikke maatjes.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Sammy omhelsd hem nog even stevig. "Je weet nog wat ik vannacht gezegd heb?" vraagt ze glimlachend. Luca knikt.

Afbeelding

Daarna roept Bruce zijn zoon nog even bij hem. Hij heeft namelijk nog een cadeautje voor hem. Een onderwatercamera! Luca is er hartstikke blij mee. :laugh

Afbeelding

Afbeelding

Luca ziet zijn moeder staan, en maakt meteen van de gelegenheid gebruik om even aan haar buik te voelen.

Afbeelding

Op de namiddag gaat de jarige nog even ouderwets gezellig vissen met zijn overgrootvader. En hij vangt zijn eerste visje, een kleine ansjovis. :)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
abctje

Re: ~Abctje's 365~ poll

Ontzettend bedankt weer :knuffel

Sorry van gisteren, drukte enz. :sweatdrop

Dag 353:

Bruce en Alex waren van plan om een avondje lekker uit eten te gaan. Maar jammer genoeg, of misschien toch niet zo jammer, moet Alex opeens bevallen!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ze nemen meteen de eerste de beste taxi naar het ziekenhuis.

Afbeelding

Afbeelding

En daar staan ze even later weer buiten, met hun nieuwe aanwinst. Een tweede zoon: Mason! :wub

Afbeelding

Maar terwijl Bruce en Alex hun geluk niet op kunnen met hun nieuwe zoon. Is het thuis niet zo gezellig meer.
Sammy, Donnovan en Luca zitten gezellig TV te kijken. Wanneer Sammy, die zich de hele avond al niet lekker voelde, plotseling opstaat. Ze geeft de geest... :cry

Afbeelding

Afbeelding

Donnovan en Luca barsten in tranen uit. Daar gaat hun lieve vrouw en overgrootmoeder. Maar Sammy glimlacht "Niet verdrietig zijn, mijn tijd is nu eenmaal gekomen. Het is goed zoals het is, aan elke generatie komt een einde. Ik zal proberen om jullie op te zoeken op elk moment dat ik kan. Alsjeblieft, niet huilen. Het is goed, ik hou van jullie."

Afbeelding

Afbeelding

Hein komt langs, en Sammy geeft hem een hand. "Ben je klaar om te vertrekken?" vraagt Hein. Sammy knikt.

Afbeelding

Afbeelding

Donnovan belt meteen naar Bruce en Alex, hij kan amper uit zijn woorden komen. Hij mist de warmte van zijn lieve vrouw nu al. :(

Afbeelding

Afbeelding

Dit is dus het einde van onze Sammy, degene met wie ik deze uitdaging een hele tijd geleden ben begonnen. Ze heeft een geweldige familie gecreëerd, eentje waar ik zelf erg trots op ben. En een familie die de liefde van zijn starter ontzettend gaat missen. Lieve Sammy, ik hoop dat ik je gauw weer eens terug mag zien in mijn spel, ik ga je missen. :knuffel
abctje

Re: ~Abctje's 365~

Dankjewel :knuffel

Dag 354:

Een kleine terugblik, van onze lieve Sammy. :knuffel

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

De familie is bij elkaar gekomen, om afscheid te nemen van hun vrouw, moeder, oma en overgrootmoeder.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Bruce kan het even niet meer aanzien, en loopt weg. Hij gaat op het terras zitten.

Afbeelding

Afbeelding

Luca en Alex komen hem achterna. Luca geeft zijn vader een dikke knuffel. "Ze komt nog wel eens terug papa, echt waar. Ik weet het zeker, dat heeft ze zelf gezegd." probeert hij hem gerust te stellen.

Afbeelding

Afbeelding

Bij het graf omhelsd Liam zijn oude vader. "Ze is niet weg pap, ze zit voor altijd in onze harten. Dat weet je."
Maar Donnovan is zo terneergeslagen, ook Nicoletta probeert hem te troosten.

Afbeelding

Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie