Ontzettend bedankt weer
Sorry van gisteren, drukte enz.
Dag 353:
Bruce en Alex waren van plan om een avondje lekker uit eten te gaan. Maar jammer genoeg, of misschien toch niet zo jammer, moet Alex opeens bevallen!
Ze nemen meteen de eerste de beste taxi naar het ziekenhuis.
En daar staan ze even later weer buiten, met hun nieuwe aanwinst. Een tweede zoon:
Mason!
Maar terwijl Bruce en Alex hun geluk niet op kunnen met hun nieuwe zoon. Is het thuis niet zo gezellig meer.
Sammy, Donnovan en Luca zitten gezellig TV te kijken. Wanneer Sammy, die zich de hele avond al niet lekker voelde, plotseling opstaat. Ze geeft de geest...
Donnovan en Luca barsten in tranen uit. Daar gaat hun lieve vrouw en overgrootmoeder. Maar Sammy glimlacht "Niet verdrietig zijn, mijn tijd is nu eenmaal gekomen. Het is goed zoals het is, aan elke generatie komt een einde. Ik zal proberen om jullie op te zoeken op elk moment dat ik kan. Alsjeblieft, niet huilen. Het is goed, ik hou van jullie."
Hein komt langs, en Sammy geeft hem een hand. "Ben je klaar om te vertrekken?" vraagt Hein. Sammy knikt.
Donnovan belt meteen naar Bruce en Alex, hij kan amper uit zijn woorden komen. Hij mist de warmte van zijn lieve vrouw nu al.
Dit is dus het einde van onze Sammy, degene met wie ik deze uitdaging een hele tijd geleden ben begonnen. Ze heeft een geweldige familie gecreëerd, eentje waar ik zelf erg trots op ben. En een familie die de liefde van zijn starter ontzettend gaat missen. Lieve Sammy, ik hoop dat ik je gauw weer eens terug mag zien in mijn spel, ik ga je missen.