Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

752 berichten • Pagina 30 van 38

Slimpie Hugo
Genetisch manipulator Genetisch manipulator

Re: De Gouden Kooi 2013 - IS BACK

Als ze allebei weggaan, dan zitten we in de finale, toch? Maar dat vind ik iets te snel. :P

Alleen degene die als begon? Sarah dus?

Maar ik denk dat De Stem moet beslissen. :P

Laatst gewijzigd door Slimpie Hugo op do 15 aug 2013, 21:36, 2 keer totaal gewijzigd.

Mikese
Gentherapeut Gentherapeut

Haha, ik heb de beslissling al genomen, maar was wel benieuwd wat jullie vonden. Maar dat klopt inderdaad, stel dat ze beiden weg moeten, dan houden we er 3 over en zitten we in de finale!
Afbeelding
Mikese

Eliminatieronde
Week 12

Afbeelding
Het is tijd voor de eliminatieronde van de twaalfde week. De miljonairs hebben het eerste deel van het spel erop zitten en zijn nog slechts met vijf miljonairs over. In dit deel van het spel mogen zij geen contactpunten meer in zitten en ook zullen zij niet meer vervangen worden, met welke reden dan ook. Voor een eliminatie moeten nu dus ook de drie miljonairs met de meeste stemmen een andere speler wegstemmen. Het spel wordt lastiger en er zal meer van de tactische vaardigheden van de miljonairs gevraagd worden. Welkom bij de eliminatieronde.

Afbeelding
Zenuwachtig zaten de miljonairs te wachten totdat de Stem de eliminatieronde zou openen. Ze waren allemaal bang voor wat komen zou, want niemand was nog zeker van zijn plek en het vertrouwen in elkaar verwaterde steeds meer.

Afbeelding
'Welkom, miljonairs,' begon de Stem. 'Ik begin zo met een korte mededeling waarna we verdergaan met het uitdelen van de contactpunten. Deze mogen jullie niet meer inzetten, maar zijn wel doorslaggevend bij een gelijke stand. De drie populairste miljonairs zijn zeker van een plaats in de villa volgende week. De twee die het minst populair waren staan in de gevarenzone en van hen ligt het lot in de handen van de overige miljonairs. Succes.'

Afbeelding
Afbeelding
'Sarah en Zoë, ik begin met een mededeling voor jullie. Wat jullie deze week lieten zien was stijlloos en ten strengste verboden in de villa. Na lang overleg hebben wij besloten jullie weg te laten komen met een eenmalige waarschuwing. Gebeurt dit in de toekomst van dit spel weer, dan zal diegene die het fysieke geweld gebruikt onmiddelijk vertrekken. Dan wil ik nu doorgaan met de contactpunten.'

'De winnaar van deze twaalfde week verdient 150 contactpunten. Dat is geworden.. Steven!'

'De tweede plek gaat naar.. Sarah! 100 contactpunten zijn voor jou.'

'Louise, Zoë en Rory, één van jullie is nog veilig. De overige twee staan in de gevarenzone. Ik noem de namen van de twee miljonairs die in de gevarenzone staan..'

Afbeelding
'Zoë en Rory. Dat zijn jullie. Dat betekent dat Louise 50 contactpunten krijgt, Zoë krijgt er 25 en Rory geen.' Rory leek verbaasd. Weken had hij bovenaan gestaan en hij had het gevoel dat hij het publiek achter zich, ook nu hij deze tactische plannen had. Zoë zag het aankomen en had in haar hoofd de koffers al gepakt.

Afbeelding
'Louise, jij mag beginnen.' Rory was blij dat Louise mocht beginnen. Hij vertrouwde haar en vanaf het begin af aan waren ze al maatjes geweest. Een goed begin is het halve werk, zo dacht hij. 'Rory, ik ken je vanaf het begin en ik vind je een geweldige jongen. Je bent lief, grappig en ik kan altijd bij je terecht. Zoë, jou ken ik nog niet zo lang en ik kan eerlijk gezegd ook nog niet zo goed hoogte van je krijgen. De ene keer lijk je een echte bitch en de andere keer vind ik je vrij soft. Deze week ben ik ook aan jou gaan twijfelen, Rory. Je leek me altijd oprecht, maar door de nieuwe weg die je in slaat met al die plannetjes en je dubbele agenda weet ik niet of ik je wel kan vertrouwen. Zeker nu we zo dichtbij de finale zijn ben ik bang dat je me vlak voor de finale nog gaat laten vallen of iets dergelijks. Vandaar dat ik op jou stem.' Rory slikte en kon geen woord uitbrengen. Dit was als een klap in zijn gezicht. Hij had verwacht dat zowel Louise, Sarah en Steven op Zoë zouden stemmen.

Afbeelding
'Sarah, maak je keuze.' 'Het zal geen geheim zijn dat ik en Zoë niet echt op één lijn liggen. Zoë, ik vind je namelijk achterbaks, gemeen, raar, oneerlijk en nep. Je kan vast je koffers gaan halen, want vanavond zit jij lekker op je eigen bank.'

Afbeelding
'Steven, hak de knoop door. Wie zit er vanavond op de rode stoel, Rory of Zoë?' 'Zoë, ik denk dat wij niet erg klikken met elkaar. We hebben nog geen goed gesprek gehad en we trekken ook niet echt naar elkaar toe. ook ik heb dus geen hoogte van je en weet totaal niet wat jij van plan bent in het spel; met wie je samenwerkt, wie je weg wil hebben, hoe je naar de finale wil komen enzovoort. En Rory.. Rory, ik heb deze week dingen gehoord die me tegenvielen. Ik heb veel respect voor de manier waarop jij het spel speelt en die tactische spellen zijn geweldig, ik vind het knap om te zien hoe jij je weg naar de finale uitstippelt. Het enige nadeel is dat als we jouw plan gaan volgen dat ik dan als eerst naar huis ga. Ik ben te ver gekomen om nu naar huis te gaan en om mezelf meer zekerheid te geven in het spel, kies ik ervoor om jou op de rode stoel te zetten.' 'Rory, je hoort het, jij mag plaats nemen op de rode stoel.' Het was doodstil in de kamer. Zoë was diep geschokt van de stemming en had zeker niet verwacht dat zij maar één tegenstem zou krijgen van de drie. En Rory baalde ontzettend, zijn plan om in de finale te komen bracht hem nu regelrecht naar de rode stoel en misschien wel naar huis..

Afbeelding
'Rory, jouw lot ligt in de handen van Steven, Sarah en Louise, ik wens je veel succes.'

'Steven, jij mag beginnen.' 'Ik heb net al een heel riedeltje gehouden, Rory, maar de strekking van het verhaal lijkt me duidelijk. Jij hebt het duidelijk op mij voorzien en daarom moet ik je wegstemmen. Daar wil ik wel aan toevoegen dat ik je een ontzettend toffe gozer vindt en superveel lol met je heb gehad de laatste twaalf weken!' Rory knikte zenuwachtig.

'Sarah, jouw beurt.' 'Rory, lekkere hotdog van me, deze kans kan ik echt niet laten liggen. Ik ga naar de laatste vier en daarom stem ik jou weg.'

'Louise, jij maakt de beslissing. Jij beslist of Rory nu naar huis gaat of nog een tweede kans krijgt.' 'Lieve Rory, vertrouwen is een spiegel. Als het breekt kun je het natuurlijk weer lijmen, maar je zult altijd de barsten blijven zien. In dit spel kan vertrouwen met barsten je de das om doen en daarom moet ik je wegstemmen. Sorry.' Een traan verliet Rory's oog, het was nu daadwerkelijk tijd voor hem om te vertrekken.

Afbeelding
Buiten nam Rory afscheid van de miljonairs. 'Sorry, Rory, ik moest wel. Je plannetjes werden me gewoon te ingewikkeld.' 'Geeft niets, lieverd, je deed wat je moest doen. Ik wist dat dat het risico van m'n plan was. Kom je een keer hamburgers en hotdogs eten?' Louise lachte. 'Tuurlijk, we zien elkaar weer terug hierna.'

Afbeelding
'Steven, jij lust ook wel een lekkere hotdog, niet waar? Vooral de mannelijke hotd..' 'Ho, stop!' riep Steven lachend. 'Ik ga je missen, Rory.' 'Ik jou ook, maar we ontmoeten elkaar vast weer.' Rory leek weer helemaal de oude, vrolijke, altijd lachende Rory.

Afbeelding
'Mmmm, laat me jou eens lekker vastpakken, Sarah,' zei Rory enthousiast. Sarah gilde lachend. 'Dag, ronde vriend, bedankt voor het ticket naar de laatste vier.' Rory lachte. 'Het ga je goed, meisje.'

Afbeelding
Tot slot nam Rory afscheid van Zoë. 'Laat ze zien waar je van gemaakt bent, koninginnetje. Je bent zoveel meer dan je laat zien, jij hebt potentie om te winnen!' 'Dankjewel,' antwoordde Zoë, 'ik zal m'n best doen.'

Afbeelding
Rory nam plaats in de limousine en verruilde daar de gulle lach en alle vrolijkheid van de avond voor een traan en eenzaamheid. Hij miste de villa, de spanning, de gezelligheid en de vrienden die hij gemaakt had nu al.

Afbeelding
Langzaam vertrok de limousine in de duisternis van de nacht. Rory verliet het spel en liet vier miljonairs achter in de villa.
Afbeelding
Lestis
Oplichter Oplichter

Re: De Gouden Kooi 2013 - ELIMINATIERONDE

Hij heeft waarschijnlijk niet zoveel stemmen achter zich gekregen vanwege zijn laatste idee ;)
snap ik af en toe niet waarom mensen el en niet stemmen. Ik vind dat Steven niet veel bijzonders doet en toch staat hij altijd bovenaan. Maar Als Zoë en Sara voor wat sensatie zorgen stemt niemand op ze. Ik geef toe misschien stemmen ze niet op Sara en Zoë vanwege hun karakter maar onder hun zou ik het el saai vinden hoor.

#Team Zoë en #TeamSara
Mikese

De huidige poll kan tot vanavond worden ingevuld! Het gaat over de favoriete EX-bewoner van de Gouden Kooi van deze serie. De winnaar zal terug komen in de villa als gastspeler. Hij/zij is dan dus in de Gouden Kooi, maar stemt niet mee, kan niet weggespeeld worden en kan ook niet in de finale komen. Een soort visite dus, of toch..?
Afbeelding
BabyBrowny

Ik heb op Elza en Levi gestemd (Steven vindt het vast heel leuk om Levi weer te zien)

En jammer van Rory, maar jah... :( Ben benieuwd wie er achter De Hotdog zat :p
En dit:
Mikese schreef:Lieve Rory, vertrouwen is een spiegel. Als het breekt kun je het natuurlijk weer lijmen, maar je zult altijd de barsten blijven zien.
Vond ik erg mooi :wub
Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Dave. schreef:Grrrrrrrrr ik snap niet dat Rory er uit is! Iedereen zegt altijd dat ze hem zo leuk vinden, maar ondertussen stemmen ze niet op hem. :(
Oh ja nou ik dacht dat het wel duidelijk was. Rory kan weer lekker naar zijn oma en broertje. Maar hij mist de bewoners nu al! Rory en ik zullen de bewoners blijven steunen!
Deetui
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Dus Dave was de hotdog? :O
Ik bedoel Rory xD

Ik vond het wel een leuk personage, omdat het spel hem eerst niks kon schelen.
Maar toen hij echt heel tactisch ging doen dacht ik, het is Rory niet...
Maar je hebt wel een leuk personage bedacht, Dave :D

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie