Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

2482 berichten • Pagina 104 van 125

Bas
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker

Re: ~Abctje's 365~

Fijn dat het weer opgelost is. (:
Je hebt de verhaallijn op een hele leuke manier aangepast, ik ben benieuwd of het ze gaat lukken het resort weer op te knappen! :D
BabyBrowny
Gentherapeut Gentherapeut

Ik vind een oud resort opknappen eerlijk gezegd ook leuker :p
Maar jammer van die vogel nou... Hij was echt heel mooi :o

Leuke (en mooie) screens
abctje
Snode rechterhand Snode rechterhand

Hartstikke bedankt allemaal :knuffel

Dag 319:

Bruce heeft Alex meegenomen naar een mooie stijger, aan de rand van Isla Paradiso.

Afbeelding

Afbeelding

Maar Bruce wordt plotseling erg stil, het maakt Alex zenuwachtig.

Afbeelding

"Wat ben jij van plan?" vraagt ze verbaasd

Afbeelding

Afbeelding

Na het nodige gestuntel (zit hem in de familie..) haalt hij plotseling een prachtige ring tevoorschijn, Alex weet niet wat haar overkomt!

"Lieve Alex, je bent de vrouw van mijn leven. En ik wil niets liever dan jouw voor altijd aan mijn zij te hebben. Wat denk je ervan? Wil je de rest van je leven met mij doorbrengen, als mijn vrouw?

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Natuurlijk wil Alex dat. Na een volmondig ja, schuift Bruce de ring om haar vinger.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Sims kunnen zo gelukzalig kijken, ook al zijn het alleen maar een stel pixels. :wub

Afbeelding

Afbeelding
BabyBrowny
Gentherapeut Gentherapeut

Idd, je ziet wel echt een hoop emotie op de gezichten van onze kleine simmetjes :wub
Hopelijk blijft dat zo in de Sims 4

Op even on-topic te blijven; wat leuk dat ze verloofd zijn! En wat romantisch ook :wub
abctje
Snode rechterhand Snode rechterhand

Dankjulliewelll :knuffel

@Babybrowny; ik hoop het ook heel erg, niet zulke houterige cartoon-gezichtjes. Maar met emotie :3

Dag 320: (het gaat zo snel.. :O )

Bruce verteld Nicoletta over de verloving van hem en Alex. Natuurlijk is zijn moeder razend enthousiast, haar zoon gaat trouwen!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Nicoletta, Sammy, Liam en Donnovan hebben lucht gekregen van Bruce' ideeën om het oude Hobart's hoek op te knappen. Maar met de aankomende bruiloft is Bruce dat natuurlijk helemaal vergeten. Er gaat een lampje bij Nicoletta branden, Ze weet het perfecte huwelijkscadeau. Een gloednieuw, opgeknapt resort!
Ze is meteen naar het gemeentehuis gegaan om de boel op te kopen.

Afbeelding

Afbeelding

Maar er moet nog héél veel aan gebeuren voordat het resort open kan gaan. En al het klussen en schilderen wordt overgedragen aan de mannen, Donnovan en Liam.
Ze zijn druk aan het overleggen waar ze gaan beginnen. Er moet ook zoveel gedaan worden.. ;)

Afbeelding

Afbeelding

Algauw wordt besloten om de receptie eerst eens flink door de wasstraat te halen.
En terwijl Liam op weg gaat naar de groothandel, begint Donnovan met het ... slopen. 8-)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Na vele uren zwoegen en zweten, is de receptie eindelijk klaar. En al zeggen ze het zelf, de twee mannen zijn best trots op het resultaat!
Maar om de spanning nog even op te bouwen, zijn hier eerst nog een paar screens van hoe de receptie er vóór de verbouwing uitzag. ;)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En dit is het geworden: Een vrolijk ogend, kleurrijke receptie. :laugh

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding