Nou het was dus zo, we moeten met DDD (Zijn 3 dagen waar we op excursies gaan etc) een lied opnemen in een studio, het lied was te hoog dus vroegen we om ander lied, leraar boos, iedereen moest 3 kwartier stil zijn, iemand praat tegen mij ik doe met gebarentaal dat ze stil moet zijn, ik rijg 2 uur...
Dat ik echt gewoon helemaal, totaal niet de aandacht en vooral zin heb om iets te doen. Volgende week toetsweek en ik moet toch echt een keer gaan leren, GEEN ZIN.
@Dave: dat probleem heb ik ook. Ik ben zó lui de laatste tijd. Ik heb echt nergens zin in. En dat terwijl ik nog 2 examens moet leren en een wiskunde toets.
En daar erger ik me dus ook aan, aan het geen concentratie meer hebben
Mijn broer die de grootste ***** van heel de wereld is. Hij denkt alleen maar aan zichzelf, neemt mijn regenpak mee zodat ik als een verzopen kat op school kom, en neemt hem fan niet eens mee terug. Ik erger me echt dood aan hem!
Aan de muziek die al vanaf 8 uur gedraaid wordt op het winkelcentrum. (Ik woon op dat winkelcentrum) Het is ook niet zachtjes ofzo, nee keihard. Ik probeer te leren voor de pww, maar dat gaat echt voor geen meter.
Dat ik wilde filmen voor mijn blog maar mijn vriend was zo erg tijd aan het rekken en nu net zegt die 'ja maar ik weet niet waarom ik moet helpen'. Oftewel, ik moet het zelf doen, maar nu is het licht alweer kut.
Zucht.
Dat het bij wedstrijden alleen maar gaat om hoe populair je bent. We hadden playbackshow op school maar er zijn 2 meisjes. Niet zo aardig maar toch, ze waren echt goed maarja niemand stemde voor hun
Overal plaatjes van Exotisch eiland en ik heb geen idee wanneer ik het zou kunnen kopen, want mijn huidige pc overleeft het echt niet als ik het nu zou installeren D: