Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

1909 berichten • Pagina 46 van 96

Slimpie Hugo
Genetisch manipulator Genetisch manipulator

Re: 365 dagen Hurricane! ~ Speciale dag 7! Biografie Lana

Dag 149 ~ 18 juni
'Fijn dat jullie allemaal weer bijeenkwamen, lieve familie. Nu is het aan jullie. Wat willen jullie? Verhuizen of blijven?'
Afbeelding
'Jullie mogen allemaal omstebeurt stemmen. We beginnen (voor mij) links en we eindigen rechts. De meeste stemmen gelden...'
Afbeelding
Als eerste is Lana aan de beurt:
'Ik wil graag weg, want eenmaal op aarde kan ik lekker feesten in bridgeport enzo!' riep Lana blij.
'Lana!' riep Liz geschokt.
Dan is Leah aan de beurt.
'Sorry pap, maar ik blijf liever hier. Ik vind het hier hartstikke tof en hier ken ik tenminste wat mensen' vertelde ze. 'Maar als we gaan, ga ik natuurlijk wel mee' voegde Leah er nog snel aan toe.
Afbeelding
Gelijkstand. Lolly is nu aan het woord:
'Het maakt mij niet uit, zolang ik maar bij Levi kan blijven. Ik ga dus mee met Levi's stem' zegt Lolly verliefd.
Dat betekend dat Levi een dubbele stem heeft:
'Ik wil ook gaan. Als ik zanger wil worden, kan dat beter niet hier. Hier is beroemd worden nogal lastig...'
Afbeelding
Dat betekent: 1 voor blijven en 3 voor verhuizen.
Liz mag nu haar ei kwijt:
'Mij lijkt het het beste voor de opvoeding van de kinderen als we hier blijven. Ik denk dat al dat heen en weergesjouw niet goed voor ze is'
Lana zucht: 'Ma-aam...'
Nu is Lex:
'Ik wil graag blijven. Ik heb ondertussen mooie herinneringen aan deze plek, hoewel ik ook wel ergens anders heen zou willen gaan. Veel van de wereld heb ik nog niet gezien. Maar toch stem ik blijven'
Het is gelijk! Dus heeft Labid de beslissende stem.
'Lyan, we kennen elkaar al heel lang. Ik denk dat ik weet waar je heen wilt, maar dat is een lang verhaal. (Binnenkort een dagboek? :fluit ) Ik zal altijd met jou mening meegaan, ookal heeft dat vaak voor problemen gezorgd. Maar ik zeg: Verhuizen. Laten we onze spullen gaan inpakken!'
Afbeelding
Slimpie Hugo

Re: 365 dagen Hurricane! ~ Speciale dag 8! Verhuizing?

Dag 150 ~ 19 juni
Lyan en Lana maken wat plezier, ze hebben zo'n zin in de verhuizing!
Afbeelding

Afbeelding

~

Sorry jongens, een zielig kleine up vandaag. :sweatdrop
Maar dat komt omdat ik nog wat voorbereidingen moet doen voor de verhuizing.

Als goedmakertje heb ik twee dingen.

Als eerste een nieuw dagboek, gaat ook over de Hurricanes:
Klik hier.

En als tweede hebben de Hurricanes een eigen site gekregen! Zo kun je, als je het niet meer snapt, even kijken hoe bijvoorbeeld de stamboom ook al weer in elkaar zat! De site is nog niet helemaal af, sommige pagina's zijn nog leeg, maar ik ben nog druk bezig met alles te vullen!
De link naar de website is simpel:
http://www.familiehurricane.weebly.com
Slimpie Hugo

Re: 365 dagen Hurricane! ~ Speciale dag 8! Verhuizing?

Ravia schreef: Alleen, op de site staat iets over dat de namen van de huisdieren met een C beginnen. Maar welke huisdieren dan? Er zijn er toch geen, of ben ik weer eens vergeetachtig?
Hartstikke leuk dat je zo goed oplet. Dat is echt leuk om te lezen voor mij, betekend dat je ook echt op de site hebt rondgekeken. Bedankt. :knuffel
Maar je hebt wel gelijk, er zijn nog geen huisdieren geweest. Maar de oma van Lyan (die we pas over een tijdje in dat andere dagboek zien...) had vier katten:
(Als ik me niet vergis) Chupp, Christie, Candy en Crumble. Vandaar. :P

Verder iedereen bedankt! :knuffel
Slimpie Hugo

Re: 365 dagen Hurricane!

Dag 151 ~ 20 juni
En daar gaat weer een auto met acht mensen erin. :fluit
Afbeelding
Verzamelen bij het wetenschapslab...
Afbeelding
Daar gaan we! Via het wetenschapslab, de raket in!
Afbeelding
Een voor een stroomt de familie naar binnen...
Afbeelding
En Levi gaat als laatst en sluit de laatste Hurricane screen in Lunar Lakes af.
Toch wel emotioneel. :sweatdrop
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie