'Fijn dat jullie allemaal weer bijeenkwamen, lieve familie. Nu is het aan jullie. Wat willen jullie? Verhuizen of blijven?'

'Jullie mogen allemaal omstebeurt stemmen. We beginnen (voor mij) links en we eindigen rechts. De meeste stemmen gelden...'

Als eerste is Lana aan de beurt:
'Ik wil graag weg, want eenmaal op aarde kan ik lekker feesten in bridgeport enzo!' riep Lana blij.
'Lana!' riep Liz geschokt.
Dan is Leah aan de beurt.
'Sorry pap, maar ik blijf liever hier. Ik vind het hier hartstikke tof en hier ken ik tenminste wat mensen' vertelde ze. 'Maar als we gaan, ga ik natuurlijk wel mee' voegde Leah er nog snel aan toe.

Gelijkstand. Lolly is nu aan het woord:
'Het maakt mij niet uit, zolang ik maar bij Levi kan blijven. Ik ga dus mee met Levi's stem' zegt Lolly verliefd.
Dat betekend dat Levi een dubbele stem heeft:
'Ik wil ook gaan. Als ik zanger wil worden, kan dat beter niet hier. Hier is beroemd worden nogal lastig...'

Dat betekent: 1 voor blijven en 3 voor verhuizen.
Liz mag nu haar ei kwijt:
'Mij lijkt het het beste voor de opvoeding van de kinderen als we hier blijven. Ik denk dat al dat heen en weergesjouw niet goed voor ze is'
Lana zucht: 'Ma-aam...'
Nu is Lex:
'Ik wil graag blijven. Ik heb ondertussen mooie herinneringen aan deze plek, hoewel ik ook wel ergens anders heen zou willen gaan. Veel van de wereld heb ik nog niet gezien. Maar toch stem ik blijven'
Het is gelijk! Dus heeft Labid de beslissende stem.
'Lyan, we kennen elkaar al heel lang. Ik denk dat ik weet waar je heen wilt, maar dat is een lang verhaal. (Binnenkort een dagboek?