Ik heb eigenlijk al heel lang vrij. maar het voelt toch een beetje als weekend, en morgen moet ik weer gaan afwassen voor mijn werk!! Maar als ik 16 ben mag ik in de bediening!!
Morgen naar de Amsterdam Expo, voor de Pixar: 25 years of animation expo waar ik als enorm Pixar en Disney fan heel veel zin in heb! Verder heb ik net Dragon Valley waar ik veel plezier in beleef
Ok, ik kom net dus thuis van een uitje en toen ik naar de wc moest zag ik dat de hele vloer onder het bloed zat, ik dacht eerst dat ik in een horrorfilm zat. Ik rende naar beneden en ik volgde de bloedsporen en wat bleek nou. Het kussentje onder de poot van een van onze katten was open gegaan en ging bloeden. Dus de dokter gebeld en om advies gevraagd, en gelukkig gaat het nu weer goed met haar!
Vandaag mag mijn tante eindelijk naar huis en ze leeft nog steeds, want ze heeft helaas op het randje gelegen en de artsen hadden het opgegeven maar ze is een sterke vrouw.
Ugh, net The Rains of Castamere gekeken.. Ik heb mijn ogen er echt uitgehuild ofzo, Catelyn my sweet Catelyn. Haar dood was echt nog 2849932 keer zo erg dan het in het boek is, praise Michelle Fairley voor dat. Ik ben wel benieuwd waar ze dit seizoen gaan eindigen.. Volgende week alweer de laatste episode. :/
Heb mijn hele middag aan tekenen verspild, want ik moet mijn tekenschrift morgen inleveren. Nou ja ik ben blij dat ik klaar ben. Zo meteen in bed nog wat wiskunde overkijken en dan eindelijk weer slapen!!
Pfff gister de eerste toets en 400 km erop zitten, vandaag weer een toets en 400 km's, nu nog woensdag en donderdag, dan heb ik er gewoon 1600 km opzitten!!! En 4 en een half uur in de trein zitten... jippie...
Vandaag sportdag gehad. Normaal haat ik de sportdagen, maar het was zulk lekker weer, en steeds een uur pauze tussen de wedstrijden vind ik ook niet erg hoor! Kon je tenminste lekker in de zon liggen. (:
I've got a sunburn Okay, misschien was het niet heel slim om als lijkbleek persoon in de zon te gaan zitten lezen zonder je in te smeren. Hehe, maar ben wel lekker meer dan 300 pagina's verder in m'n boek
Nou, jou vertrouw ik ook weer vaker maar niet heus!
Zegt hij eerst ik ga een kitten voor je kopen,
Opeens vandaag weet hij net niet meer dat hij het gezegd heeft.
Nou, daar gaat me droom om een kitten te verzorgen