Oei, ik was weer eens wat aan het klooien in photoshop en nu is het al acht uur en ik moet nog vet veel woordjes leren. Ai, en dan heb ik ook nog eens die extreme Sims-drang... Laat ik de computer eens uitzetten!
Dus ik zat gister zo in de zon een tussenuur te houden en opeens zie ik iets roods onder mijn shirt vandaan komen. Bleek dat ik mijn gewone kleren over mijn gymshirt had aangetrokken het uur daarvoor --"
Ik heb heel veel spierpijn van mijn schouders tot aan mijn enkels. Dus lachen doet pijn en lopen gaat heel langzaam D:
De bovenburen lopen al een paar keer achter elkaar te zeuren over de zogenaamde geluidsoverlast van vandaag.
Terwijl er gewoon geel geluid was.
Dus nu is m'n moeder gewoon keihard het nummer Lilly Allen - Fuck You aan het draaien.
En op het gedeelte dat ze Fuck You zegt dan gaat de stereo op 100 Whahahahah
Ben zes uur teruggekomen van een excursie naar Duitsland en ik ben kapot. In de bus viel ik bijna in slaap. Gelukkig was de excursie wel leuk! En ik ben net klaar met Latijn leren (Stomme so's )!!
BTW: Kan niet wachten tot er weer een nieuw rollenspel(forumspel) komt!!
Ik heb de oude, stoffige computer van mijn moeder aangekregen. :')
Dat was al een hele opgave, maar het is me gelukt! Nu ben ik van plan om mijn oude the Sims game hierop te instaleren. Leve de Sims 1! :3
Op de computer stonden ook allemaal kinderfoto's van mezelf. Wat was ik schattig!
En ik keek net op mijn rooster en ik kwam erachter dat ik morgen een presentatie heb. Gelukkig had ik 'm al bijna af. :')
@Maxxie: Nee er is een Embargo tot vanavond 18:00. Ik ga er hard aan werken om het af te krijgen, maar ik kan niks beloven!
@Ray: Auto theorie examen of het leren van de autotheorie? Ik zou je aanraden om ook een les of twee te volgen voor theorie, is erg handig! Zo ga je meer naar de theorie toets werken van het CBR. Ik ga binnenkort ook de theorie toets daarvan maken, hopelijk haal ik hem!
En toen was ik 7 buisjes bloed lichter. Ik vind bloed prikken niet erg maar ik voel me de rest van de dag dan meestal gammel