Dankje nog.
Dag 249: (deze twee dagen staan een beetje in het teken van Fay en Jamie, sorry daarvoor)
Jamie wordt aan een hevige ondervraging onderworpen, Liam wil er zeker van zijn dat deze jongen wel goed is voor zijn dochter.
Maar uiteindelijk heeft hij de goedkeuring van zijn 'schoonouders'. En geeft Nicoletta hem zelfs nog een verwelkomende omhelzing.
Fay heeft een nieuw schilderij geschilderd, van een tropische vogel.
Daarna gaat ze naar de kippen, want er zijn kuikentjes! En die moeten natuurlijk ook de nodige aandacht krijgen.
Al gauw komt Jamie naar haar toe om te vertellen dat hij officieel welkom is in de familie.
Hij geeft haar een dikke zoen.
Dag 250:
Het is tijd om de sauna in de kelder uit te proberen, en dat is ook een mooie gelegenheid voor Fay en Jamie om het over hun toekomst te hebben.
Jamie wil graag een resort beginnen, samen met Fay. Op een tropische locatie natuurlijk. Fay voelt hier ook wel wat voor.
Ze maken het nog heel gezellig samen.
Daarna gaat Fay nog in Hydrotherapie.
Het. is. een. badeend!
En gaat Jamie nog even genieten van het warme water.
Terwijl de avond vordert, zit Bruce buiten. Ook hij denkt over zijn toekomst. Hij droomt weg naar een mooi verlaten eiland, midden in de oceaan. Waar hij en een mooie, lieve vrouw een toekomst op kunnen bouwen. Misschien wel met een mooie boot en alles.
Maar de vraag is natuurlijk: Wie wordt die mooie, lieve vrouw?
-----------------------------------------------------------------------------------------------
En, Dave bracht me al op het idee, wie weet hebben jullie wel hele mooie vrouwen voor Bruce?
De perfecte vrouw voor Bruce?:
Bruce wil graag een mooie, en vooral lieve vrouw. Waarmee hij een mooie toekomst op kan bouwen, misschien wel op een prachtig onbewoond eiland in de oceaan, met een grote boot?
Maak een leuke vrouw voor Bruce:
-Geen downloads&store spullen.
-Je mag spullen gebruiken uit alle uitbreidingen.
-Ook mag je spullen gebruiken van alle accessoires-pakketten, behalve supersnelle en Katy Perry pakt uit.
-Jongvolwassene (Ik wacht nog even tot Bruce jongvolwassen is voordat er een vrouw in zijn leven komt.

)
Ook nog een kleine tip:
Let ook goed op wat voor huidskleur, haarkleur, kleur ogen enz. je gebruikt. Blond met groene ogen en een lichte huidskleur is ong. hetzelfde als Bruce. En wel willen natuurlijk wel wat diversiteit qua kinderen.
Maar dat maakt voor de rest niet uit, natuurlijk mag je groene ogen doen. Blonde haren en een lichte huid. Maar liever niet alle drie in één sim, als je snapt wat ik bedoel.
Misschien een exotische schoonheid? Of een mooie roodharige meid?
Het stemmen gaat als volgt.
Ik wil het een beetje hetzelfde doen als hoe het stemmen altijd ging bij SVTR. Ik ga dus niet een aparte poll aanmaken omdat jullie dan in principe op jezelf kunnen stemmen als jullie inleveren.
Jullie mogen drie stemmen uitbrengen in jullie reactie, dat kan drie keer dezelfde zijn, maar ook drie verschillende. Dat ligt aan jullie.
De wedstrijd loopt tot: 07-06-2013
Het inleveren eindigt dus op een vrijdag, en die zaterdag daarop zal ik alle ingeleverde sims op een rijtje zetten en kan het stemmen beginnen.
-----------------------------------------------------------------------------------------------
Ik hoop dat jullie het een leuke wedstrijd vinden en dat er leuke kandidaten voor Bruce komen natuurlijk.