Kampioen geworden! Omdat we al op het hoogste niveau spelen kunnen we niet promoveren, maar we gaan de Super Cup (ofzoiets) spelen En ook nog halve finale van de beker over twee weken. Hopen dat we die winnen en dan natuurlijk hoop ik ook dat we finale winnen!
En maandag weer naar school ): Of nouja, examentraining. Omg, de examens starten bijna en ik voel me niet voorbereid
V Dankjewel Ik weet het, ik moet meer zelfvertrouwen hebben.
Laatst gewijzigd door Imme op za 04 mei 2013, 18:44, 1 keer totaal gewijzigd.
^ Zeg, Imme! Je vorige punten waren ook super! Zal zeker lukken, en gefeliciteerd dat je kampioen bent geworden!
Weet je dat ik echt aan het denken ben om een keer opgegeven te worden voor The Voice.. Lijkt me zo leuk!
De ervaring, en het leren van nieuwe dingen! Maar ik durf niet hahaha
ik wil kwijt dat ik nu mijn 200e bericht schrijf!
en ik wil kwijt dat al die berichten op de homepagina, het lijkt wel of de sims volgende week al uitkomt (door die enen twet) zal dat ik denk het niet
Mag ik hier even mijn mening kwijt over het gedoe van De Sims 4 en de mensen die zeggen dat het niet leuk is omdat je al veel geld in De Sims 3 gestopt hebt. Maar om eerlijk te zijn vind ik dat een rare reden om De Sims 4 niet kopen. Als De Sims 4 over 2 jaar pas gaat uitkomen dan heb je er waarshijnlijk nog meer geld in zitten dan dat je dat nu al hebt gedaan. Dus het is een rare reden om dan te zeggen: 'Ja, ik koop hem nog niet hoor. Ik heb te veel geld in De Sims 3 zitten.' Ik snap het wel een beetje hoor, maar je moet De Sims 4 gewoon zien als een groot uitbereidingspakket van De Sims 3.
En dat we dadelijk echt super lekkere hamburgers gaan eten hier in de buurt!
^
de enige reden dat ik m niet wil is omdat mijn pc er van kapot zal gaan en EA niet echt geweldige kwaliteit levert, nu met Maxis erbij wel, maar daarover eigenlijk niet..
De laatste visite van mijn verjaardag is geweest, daarna heb ik nog lekker met Ilja op de bank geknuffeld, was is er fijner dan met een grote hond kroelen? Eigenlijk niks!
SnoepxStok schreef:Whohoee! Mn vader heeft de vakantie geboekt voor de zomer!
San Fransisco! En we rijden dan met een grote omweg naar Las Vegas!
Heel erg gaaf!
Ga je ook naar de EA Studios?
Ik heb net aan mijn vader gevraagd of ik mijn RAM (geheugen) op mijn computer wat groter mag maken (kopen dus) voor mijn verjaardag, en dat mocht dus ik kan in de zomer Exotisch Eiland (met natuurlijk alle andere pakketten) lekker snel spelen!!
Haha, morgen weer naar de Efteling (Twee weken geleden ook al geweest)
En het wordt prachtig weer. Hoop dat het trouwens niet zo druk is anders moet je zo lang wachten
Echt vet raar. Ik word net gebeld door het nummer van een vriend van me, en er zitten een paar jongens aan de telefoon die overduidelijk Nederlands zijn, en ze beginnen opeens Engels tegen me te praten, en zeggen dat ze die telefoon hebben gevonden enzo.
Ik snap er nog steeds niks van.
Die treinramp is nog steeds 'bezig'. Mensen worden geëvacueerd omdat er nog giftige gassen zijn gemeteen. Op een plaats zelfs zes keer dodelijker dan normaal
Wij zijn nog niet geëvacueerd, maar je weet nooit...
EDIT: Leger is ook ingeschakeld!
Net weer Over de Streep gekeken. Ik moet altijd huilen bij dat programma
Ik vind het wel echt een mooi programma. Zouden ze op elke school moeten doen!