Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

766 berichten • Pagina 9 van 39

markos
Man met de buit Man met de buit

Re: 365 de famile undinov door markos

@ babybrowny: thank you voor je aardige reactie!!! :knuffel ik vind henk ook een stomme sim!

@ froos: bedankt :D je hebt volgens mij nog een keer eerder gereageerd....:)
@simsxlove: danjewel :)
@ maxxie03: dankjewel, ik kreeg ze maar niet weg uit die bloemen, dus ik dacht ''ik laat ze maar staan''!
@ deetui: dankjewel! ik heb je tip benut en de keuken ziet er ook al beter uit, vind ik zelf!

ik wou iedereen even beantwoorden dus daarom dit :D!
markos :)
markos

^
dankjewel! en dan bonbons met alchol, is ze het helemaal even vergeten! :sweatdrop

ik heb even een probleempje:
ik was aan het praten met iemand (zie je vanaaf)
en ik klikte perongeluk op huisgenoten worden, want ik wou eigenlijk iets anders kiezen wat eronder stond.
die avond lag ie opeens op haar bed (bij huisgenoten kan je hem nog steeds niet besturen)
ik klikte op huisgenoot weggsturen en de volgende avond lag er een vervanger (nu ben ik vergeten screens ervan te maken :) ) hoe gaat dit nou weg?

kan iemand mij helpen!

nog een tipje van de sluier:
jacky is verliefd! :wub
op wie? ja,......

markos! (en jacky :))

@ babybrownie: ga het nu proberen....
ik zet zo nog wel even in het bericht dat het gelukt is of niet.... alvast: ThanK You :knuffel :knuffel :)

edit 2: ze zijn voorgoed verdwenen :twisted dankjewel :)´

Laatst gewijzigd door markos op za 04 mei 2013, 15:51, 3 keer totaal gewijzigd.

BabyBrowny
Gentherapeut Gentherapeut

'^
Als het goed is kan je ergens als je op je smartphone klikt ergens huisgenoten beheren, ik weet alleen niet waar. XD

En als er niets lukt en niemand anders iets weet :fluit kan altijd nog met *testingcheatsenabled true* je huisgenoot verwijderen (A)
markos

dag 20! en gister had ik dag 18 maar het moest dag 19 zijn ;)

de volgende dag maakt jacy haar bed op en gaat ze lekker ontbijten :)
Afbeelding

ze ziet nog dat ze die heerlijke pompoentaart heeft laten staan, ze pakt er daarom ook een groote punt van!
Afbeelding

en daarna smikkelt ze hem op!
Afbeelding

na het eten kleedt ze zich om en gaat ze wat tv kijken!
Afbeelding

en dan gaat ze het toch maar proberen, die fantastische baan bij het theater,. zouden ze haar aannemen?
Afbeelding

en ja hoor! ze begint overmorgen! (door lummeldag)
Afbeelding

en dan gaat ze even kijken naar leuke mannen! na henk wil ze een echt iemand die te vertrouwen is en daar moet je maar vroeg aan beginnen! ze begint bij de brandweer.
Afbeelding

''hallo''! hallo! is daar iemand! ze ziet een briefje:''beste bezoekers, wij zijn nu aan het helpen in het buitenland, wij verzoeken u om geen spullen meetenemen en hier niet te overnachten' groeten, brandweer appaloosa plains.'' nou daar heb ik ook niets aan, op naar het volgende andres dan! de kringloopwinkel!
Afbeelding

Afbeelding

maar daar is alleen deze man achter de kassa en nee, die hoeft ze niet! op naar het volgende adres de sportschool!
Afbeelding

maar daar is alleen deze man en die hoeft ze al helemaal niet, ze vindt hem lelijk! zijn er nou echt geen leuke jongens te vinden in appaloosa plains!Afbeelding

maar dan ziet ze iemand binnen lopen waar hara oogje al op valt :wub!
Afbeelding

ze praten wat en ze komt te weten dat hij ambulance medewerker is en hij is vrijgezel en hij is charismatisch!'
Afbeelding

en ze dollen nog wat! ze vindt (naam vergeten) echt al heel aardig doen!
Afbeelding

dan gaat ze maar eten in he duurste restaurant van de stad!
Afbeelding

mmmm! wat was dat lekker :) en nu naar huis....!
Afbeelding

en dan slapen, en ze beseft dat ze toch wel té snel verliefd wordt op mannen want ze vindt/naam/ al leuk! maar ze wil eerst wat extra vertrouwen want ze wil niet hetzelfde met henk eindigen :)
Afbeelding
---------------------------------------------------------------
ook heb ik het dak en de hal boven aangepast!
hoe vinden jullie het nieuwe dak? (sorry voor het pijltje!)
Afbeelding

hoe vonden jullie *naam*!
Tips natuurlijk welkom!

Laatst gewijzigd door markos op zo 05 mei 2013, 08:26, 1 keer totaal gewijzigd.

BabyBrowny
Gentherapeut Gentherapeut

Mmm... ambulancemedewerker. Dat betekent iig dat hij niet heel erg egoïstisch kan zijn. Het is nou ook niet bepaald erg om naar hem te kijken :fluit Misschien wel een geschikte kandidaat, maar ik wil hem nog iets beter leren kennen ;)
En pompoentaart als ontbijt XD
Het dak ziet er leuk uit :thumbup Leuke screens weer :D
Rudy
Beheerder Beheerder

Erg leuk! Het dak ziet er ook al beter uit. :D

Verder merkte ik net wel nog een puntje op. ( :fluit )
Bij je laatste screen heb je namelijk de ramen die, vanuit dat punt gezien, rechtsonder staan, zo staan dat je bij de ene wel een klink ziet, maar bij de andere niet. Dat komt dus doordat je de ene naar binnen heb gericht en de ander naar buiten. Ik hoop dat je het begrijp, want het is zo een beetje lastig uit te leggen, maar mijn tip is dus dat je het beste kunt proberen om al die ramen of naar binnen, of naar buiten laat richten, aangezien er, net zoals bij die ramen, bij een aantal andere ramen ook nog wel eens verschil tussen de binnen- en buitenkant is. ;)
markos

dag 21! ben weer vergeten *naams* naam opteschrijven! 8-)

de volgende morgen maakt ze een lekker ontbijtje.
Afbeelding

Afbeelding

en daarna eet ze het op!
Afbeelding

daarna besluit ze naar de kunsthal te gaan!
Afbeelding

maar hij is gesloten! ze ziet een paard en aait hem even!
Afbeelding

en ze krijgt nog op haar kop omdat ze haar paard zognaamd heeft pijngedaan, sjongejonge, wat een dom blondje !(ook al is ze niet blond!)
Afbeelding

ze gaat maar naar huis, wat een stomme dag dit :(
Afbeelding

thuis krijgt ze telefoon van *naam*(weer vergeten :$ ) wil je met me naar het zomerfestifal? natuurlijk antwoordt jacky! ze gaat er gelijk naar toe.
Afbeelding

Afbeelding

eenmaal daar praten ze nog wat en leert ze hem wat meer kennen, ook vraagt ze hoe zijn collega's hem op het werk vinden(vertrouw truc) hij lijkt het niet eens erg te vinden en hij antwoordt: heel vertrouwlijk, behulpzaam en aardig! dat is een goed teken denkt jacky!
Afbeelding

opeens horen ze een geluid: ''pieperdepiep peiperdepiep'' attentie aan alle hulpverleners:'' er is een ongeval gebeurd op de hobbelweg 23 wij verzoeken: miep mientjes en *naam* *achternaam* er nu met sirene heen te gaan omdat alle hulpverleners druk bezig zijn met andere dank u, woordvoerder basjes'' sorry, dat is mijn pieper ik moet er vandoor, zullen we het morgen overdoen? oke zegt jacky en hij rent weg.
Afbeelding

ze besluit maar even te gaa rolschaatsen!
Afbeelding

en af en toe valt ze bijna!
Afbeelding

dan besluit ze maardat het genoeg is en ze ziet achter zich vuurwerk staan, ze steekt het af!
Afbeelding

''wow'' zegt jacky die er ondertussen nog een afsteekt :)
Afbeelding

Afbeelding

dan steekt ze er nog eentje af en ze gaat naar huis!
Afbeelding

een rehnboog :laugh
Afbeelding

eenmaal thuis eet ze nog wat en gaat ze naar bed.
Afbeelding

Afbeelding

dit was dag 21 alweer, de 3e week alweer! de tijd gaat gewoon te snel :D
tips welkom :)

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie