dag 20! en gister had ik dag 18 maar het moest dag 19 zijn
de volgende dag maakt jacy haar bed op en gaat ze lekker ontbijten
ze ziet nog dat ze die heerlijke pompoentaart heeft laten staan, ze pakt er daarom ook een groote punt van!
en daarna smikkelt ze hem op!
na het eten kleedt ze zich om en gaat ze wat tv kijken!
en dan gaat ze het toch maar proberen, die fantastische baan bij het theater,. zouden ze haar aannemen?
en ja hoor! ze begint overmorgen! (door lummeldag)
en dan gaat ze even kijken naar leuke mannen! na henk wil ze een echt iemand die te vertrouwen is en daar moet je maar vroeg aan beginnen! ze begint bij de brandweer.
''hallo''! hallo! is daar iemand! ze ziet een briefje:''beste bezoekers, wij zijn nu aan het helpen in het buitenland, wij verzoeken u om geen spullen meetenemen en hier niet te overnachten' groeten, brandweer appaloosa plains.'' nou daar heb ik ook niets aan, op naar het volgende andres dan! de kringloopwinkel!
maar daar is alleen deze man achter de kassa en nee, die hoeft ze niet! op naar het volgende adres de sportschool!
maar daar is alleen deze man en die hoeft ze al helemaal niet, ze vindt hem lelijk! zijn er nou echt geen leuke jongens te vinden in appaloosa plains!
maar dan ziet ze iemand binnen lopen waar hara oogje al op valt

!
ze praten wat en ze komt te weten dat hij ambulance medewerker is en hij is vrijgezel en hij is charismatisch!'
en ze dollen nog wat! ze vindt (naam vergeten) echt al heel aardig doen!
dan gaat ze maar eten in he duurste restaurant van de stad!
mmmm! wat was dat lekker

en nu naar huis....!
en dan slapen, en ze beseft dat ze toch wel té snel verliefd wordt op mannen want ze vindt/naam/ al leuk! maar ze wil eerst wat extra vertrouwen want ze wil niet hetzelfde met henk eindigen

---------------------------------------------------------------
ook heb ik het dak en de hal boven aangepast!
hoe vinden jullie het nieuwe dak? (sorry voor het pijltje!)
hoe vonden jullie *naam*!
Tips natuurlijk welkom!
Laatst gewijzigd door markos op zo 05 mei 2013, 08:26, 1 keer totaal gewijzigd.