Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

752 berichten • Pagina 23 van 38

Mikese
Gentherapeut Gentherapeut

Re: De Gouden Kooi 2013 - 10.2 online!

Aflevering 3
Week 10

Afbeelding
'Wat denk je, Sarah, maken we een goede kans? En wat zou dan een logische volgende stap zijn?' Het bleef stil. Sarah probeerde oogcontact te maken, maar Jack bleef voor zich uit kijken. 'Sarah? Waarom negeer je me. Doe niet zo..' Ineens besefte Jack het weer. Sarah mocht de hele week niet praten, anders zou het haar contactpunten kosten. Hij lachte. 'Ok, houden we ons gewoon aan het oude plan? We houden elkaar erin en de rest vliegt eruit?' Sarah knikte.

Afbeelding
'Zie je dat zitten, Rory?' vroeg Steven. 'Jij als vervanger van Elza.' 'Natuurlijk, jongens, ik snap ook niet dat jullie me niet eerder konden vragen,' zei hij lachend. 'Nou, ik vind dat je soms nogal onbetrouwbaar bent, Rory, je hebt af en toe ineens de neiging om je eigen plan te trekken of mensen in het spel te houden die totaal geen toevoeging voor je hebben.' Rory knikte. 'Ik vind het gewoon zo jammer als sommigen moeten vertrekken, we hadden zo'n leuk clubje en het wordt steeds stiller nu in huis.' 'Maar die stilte kan je een miljoen opleveren, Rory, besef je dat wel?' vroeg Louise. Rory knikte. 'Wij met z'n drieën tegen die Jack en Sarah, dus?' vroeg hij ter bevestiging. Louise en Steven knikten. 'En laten we hopen dat de volgende miljonair zich niet bij hen aansluit..' fluisterde Steven. 'Ik ga even op bed liggen,' zei Rory terwijl hij op stond. 'En ik ga even dobberen in het zwembad,' ging Steven verder.

Afbeelding
Rory liep naar beneden en ging in de masterbedroom op zijn bed liggen. Als het plan van Louise en Steven werkte zat hij daadwerkelijk in de finale van de Gouden Kooi. Dat was wat hij wilde, maar aan de andere kant vond hij het zo leuk en gezellig hier en genoot van de aandacht. Hij dacht na.. Wat zou die volgende miljonair voor een twist aan het spel kunnen brengen? Als die zich aansluit bij Jack en Sarah loopt ons complot gevaar, maar als diegene zich bij ons aansluit moet er nog iemand uit het complot gestemd worden voor de finale. Wat een lastig spelletje, dacht Rory.

Afbeelding
Steven lag heerlijk op zijn luchtbed te dobberen in het zwembad. Hij genoot van de warme zonnestralen op zijn lijf. Toen hoorde hij iemand het water in springen. 'Steven!' hoorde hij. Het moest Jack zijn, wat moest hij nou weer? 'Steven,' zei Jack. 'Hee, wat is er aan de hand?' 'Nou, ik weet dat het tussen ons niet echt klikte laatst en dat ik misschien best gemeen was, maar ik heb niks tegen je, hoor.' 'Waarom vertel je me dit?' 'Ik wil graag dat je dat weet, Steven. Jouw levensstijl.. euh..' 'Dat ik homo ben bedoel je? Daar heb je wat tegen?' Jack knikte. 'Mij is geleerd dat dat niet goed is, maar dat betekent niet dat jij als persoon niet goed bent. Ik ben hier niet om vrienden met je te worden, maar ik wil graag dat je weet dat ik geen hekel aan je heb, ok?' Steven kwam iets rechtop en keek Jack aan. 'Het is al goed, ik weet dat het niet voor iedereen makkelijk te accepteren is.' Jack knikte. 'Dan is dat gezegd,' zei hij en hij lachte vriendelijk.
Afbeelding
Mikese

Leuke reacties! Dank jullie wel!

De nieuwe miljonair gaat zeker invloed in het spel hebben, want het is nu 3 tegen 2. Als de nieuwe miljonair meedoet met Sarah en Jack zijn de kansen weer gespreid voor beide complotten. De finale bestaat uit 3 miljonairs, dus dan kan het winnende complot naar de finale (daar leek het in De Gouden Kooi 1 ook op, maar er zitten slimme spelers in beide complotten dus waarschijnlijk gebeurt dat niet ;) )

Maar stel dat de nieuwe miljonair zich aansluit bij Rory, Elza en Louise dan blijft dit complot misschien wel met z'n vieren over en moet er nog één iemand uit voor de finale. Dan moeten ze dus binnen hun eigen complot iemand eruit stemmen.

Ook is er natuurlijk nog de kans dat de nieuwe miljonair besluit zich nergens bij aan te sluiten of misschien heeft hij/zij wel een heel ander plan. :)
Afbeelding
Slimpie Hugo
Genetisch manipulator Genetisch manipulator

Oeh, dat maakt het nog spannender! :O

Maar moet dit:
Mikese schreef: Maar stel dat de nieuwe miljonair zich aansluit bij Rory, Elza en Louise dan blijft dit complot misschien wel met z'n vieren over en moet er nog één iemand uit voor de finale. Dan moeten ze dus binnen hun eigen complot iemand eruit stemmen.
Niet Steven zijn? Ik wil best terug de kooi in, maar volgens mij niet de bedoeling. (A)
Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Ik ben benieuwd naar Zoë. :p

v Ik snap jou redenatie totaal niet, maar ik zag het gewoon toevallig toen ik ging kijken of de contactpunten al waren verrekend enzo. Waarom zou ik daar elk uur kijken? Lol. :p

vv LOL, nou wordt Zoë natuurlijk onwijs populair omdat iedereen denkt dat ik dat ben, en ik ben natuurlijk zo awesome dat iedereen Zoë meteen al tot winnares heeft bekroond. Hahaha. :p
Mikese

Slimpie Hugo schreef:Oeh, dat maakt het nog spannender! :O

Maar moet dit:
Mikese schreef: Maar stel dat de nieuwe miljonair zich aansluit bij Rory, Elza en Louise dan blijft dit complot misschien wel met z'n vieren over en moet er nog één iemand uit voor de finale. Dan moeten ze dus binnen hun eigen complot iemand eruit stemmen.
Niet Steven zijn? Ik wil best terug de kooi in, maar volgens mij niet de bedoeling. (A)
Oh jezus, wat ben jij oplettend vandaag zeg! Eerst die grote fout in het Lost in the Jungle topic en nu weer hier! Om de 1 of andere reden ben ik Elza nog niet vergeten volgens mij..

Bedankt voor alle reacties! :)
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie