^Bij mij ook dus dat scheelt. En kritiek kan niemand er op hebben, het is een aandoening en daar moeten ze maar mee leren leven Is moeilijk soms, maar ze hebben geen keus !
Ik ga aankomende zaterdag eindelijk naar de Primark! ZO veel zin in! Die in Essen is bij ons dichterbij dan in Amsterdam. (Ja klinkt stom maar is echt zo. Amsterdam is anderhalf uur vanaf hier en Essen is maar een uur vanaf hier. En Essen heeft 6 Etages)
Ik heb me oude smartcover lekker goed uitgescholden en van me iPad afgehaald!
Hij bleek dus echt goed nep te zijn en ging helemaal kapot!
Dus nu heb ik een echte gekocht en is veel beter!
Ik zet net door mijn creaties topic te bladeren en ik zag allemaal posts met dingen die ik nog wou uitvoeren in de sims. Ik heb echt zo veel dingen gemaakt en nooit afgemaakt, echt super zonde. Ik heb gewoon te vaak ideeën voor de Sims en ik voer er gewoon te weinig uit.
AnsjJ2 schreef:
Ik ga aankomende zaterdag eindelijk naar de Primark! ZO veel zin in! Die in Essen is bij ons dichterbij dan in Amsterdam. (Ja klinkt stom maar is echt zo. Amsterdam is anderhalf uur vanaf hier en Essen is maar een uur vanaf hier. En Essen heeft 6 Etages)
Nu Frans leren|:( En dan is m'n moeder zo lief om vanavond te helpen met folderwijkje (Ze hebben weer eens 3 dagen te laat bezorgd...) Hopelijk nog tijd om te simsen want ik heb sinds gister heel veel nieuwe store dingetjes.
De verwarming doet het niet meer. Het is nu 17,5 graden en het wordt alleen maar kouder D:
Oh ik heb zoveel huiswerk maar ik wil zo graag simsen :c
EDIT: De kachel doet het dus niet meer dus we hebben geen verwarming en geen warm water. Gelukkig hebben wij nog zo'n ouderwets ding genaamd een openhaard >.<
Aaaaah, ik kan er niet meer tegen! MOET Simcity hebben!
Maar ik ben platzak...
Heeel, heeeeeeel misschien willen mijn ouders het voorschieten? (kans; 0,00000000001)
Guppie schreef:Aaaaah, ik kan er niet meer tegen! MOET Simcity hebben!
Maar ik ben platzak...
Heeel, heeeeeeel misschien willen mijn ouders het voorschieten? (kans; 0,00000000001)
Same here, ik denk eerst lekker veel studententijd spelen dan komt het binnenkort wel.
Oké, jullie hier weten toch wel wat de link is tussen Stan lee en Iron Man?
Iemand uit mijn klas wist het niet maar vindt Iron Man wel "super". En dat vind ik gewoon dom.
Heb het hoofd van Iron Man op mijn wiskunde schrift getekend, wie zal ik er ook nog bij gaan tekenen?
Morgen naar de chirurg ik heb de laatste tijd last van mijn hechting Hopelijk gaat morgen alles goed komen en kan ik eindelijk mijn studie weer oppakken enzo