@Lopter12: Ik heb je post verwijderd in het speltopic. Die vraag had je beter hier kunnen stellen. Je mag een laatste post schrijven waarin je je dood beschrijft. Dus hoe jij ziet dat je neergestoken wordt en van een klif af valt.
Hallo mense mijn laatste post is beschreven ik heb hier veel plezier gehad dus bedankt daarvoor Anna je hebt een mooi spel tot stand gebracht jij ook dave en bedankt dat ik mocht mee doen ik was een beetje de kummel van het spel Was niet de bedoeling hihihi Maar ik lachte me altijd dood dus nog veel plezier iedereen suc6
De eerste stemronde Vanaf nu mag je stemmen! Iedereen behalve de moordenaars stuurt mij een PM, met wie hij/zij verdenkt als moordenaar. De gene met de meeste stemmen zal sterven. Jullie hebben een dag de tijd om mij een bericht te sturen. Stemmen kan tot donderdag 17:30
De eerste stemronde is voorbij! Je kunt nu niet meer stemmen! Iedereen behalve de moordenaars heeft Anna een PM moeten sturen, met wie hij/zij verdenkt als moordenaar. De gene met de meeste stemmen zal sterven.
Ik denk eerder omdat ze eigenlijk niet echt gepost heeft :3
Ik vind het nu al spannend worden met het moorden en stemmen, vooral omdat nu de "overblijvers" vrijwel allemaal actief zijn o:
En, het weekend ben ik weg... dus echt posten kan ik niet. Misschien kan ik af en toe wat posten, of niet... Maar ja, dan weten jullie dat.
Zal maandag of misschien wel eerder dus, wel weer wat posten.
Ok, onbedoeld ben ik de leider geworden nu!! Aaaaah!
Vinden jullie m'n stukje leuk?
Als er iemand is die graag de leidersrol wil, neem hem maar, hoor!
Volgens mij leiden Dave en Helen het spel, dus misschien is het leuk als die de leiding weer grijpen?
Ik wil nog even melden dat vanavond de tweede moordronde wordt gespeeld.
En Slimpie Hugo, vergeet je niet je een klein beetje aan je rol te houden? Helen en Dave kunnen best een hulpje gebruiken af en toe, en anders ben je je baantje kwijt hoor!