Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

752 berichten • Pagina 8 van 38

Mikese
Gentherapeut Gentherapeut

Re: De Gouden Kooi 2013 - Eliminatieronde online

Pffff ik kan de nieuwe miljonair niet toevoegen aan de villa omdat de code's van de awesome mod niet meer werken! Ik kan wel 'showconfig' doen en dan zie ik alles wat aan of uit staat enz., maar als ik de code invul: 'AllowOverstuffedHouses true' gebeurt er niets.. Iemand een idee?
Afbeelding
Mikese

Sorry dat het allemaal zo vreselijk lang duurt met de nieuwe up, maar ik word helemaal GEK!! :@
De mod werkt niet meer die ik gebruik, de nieuwe patch wil niet installeren, alles gaat langzaam, er zitten virussen op de computer AAAAAH! First thing to do is om alles even veilig te stellen, zodat ik niet net als in de editie van 2011 zonder backup zit.. De up is nu bijna klaar en ik ga jullie zo een nieuwsstukje ofzo laten zien, dat jullie in ieder geval iets van de nieuwe miljonair zien, ok?
Afbeelding
Mikese

Sim News schreef:Gouden Kooi verwelkomt nieuwe miljonair

Riverview - Nadat vorige week zowel Suzy als Joshua vertrok is dan nu eindelijk iets meer bekend over de nieuwe miljonair. Deze nieuwe miljonaire vervangt Suzy in de villa en zal meestrijden om het miljoen.

Afbeelding
Vandaag liet Mikese Productions een foto van de nieuwe miljonaire zien. Haar naam is Catherine Bakker. Wat haar strategie zal zijn en hoe ze precies in elkaar zit zullen we snel ondervinden. Het is de bedoeling dat ze deze week de villa nog betreedt. Zoals elke miljonair mag ze op basis van haar eigen indrukken de miljonairs ranken en daarbij een aantal contactpunten weggeven. 'Het is de bedoeling dat ze een andere draai aan het spel gaat geven, of dit lukt is ook voor ons weer een verassing,' meldde een medewerker van Mikese Productions.

- Sim News
Afbeelding
Mikese

Aflevering 1
Week 5

Afbeelding
Het was een ontspannen avond in de villa. Sarah, Levi en Katie waren druk in de weer met de nieuwe biljarttafel die in de woonkamer stond.

Afbeelding
Dat Suzy weg was was op sommige momenten wel te merken, maar blijkbaar vonden andere miljonairs het geen probleem om haar rol als diva over te nemen..

Afbeelding
Terwijl Sarah en Levi er probeerden zo goed mogelijk uit te zien terwijl ze een balletje stootten, was Katie juist erg geconcentreerd op het winnen van het spel.

Afbeelding
In de masterbedroom was het ook een gezellige boel. Steven had de kamer nog maar een paar dagen tot zijn beschikking voordat het publiek de kamers mocht gaan herindelen. 'Hotdog!' riep Rory als clue van zijn grap. 'Snappen jullie hem? Het was gewoon een hotdog!' Elza en Steven lachten, maar niet omdat ze de grap begrepen, maar omdat Rory het zelf zo ontzettend grappig vond. Louise begreep er helemaal niks van. 'Wat bedoel je nou met je hotdog? Wat is de grap?!'

Afbeelding
Lars wilde drinken voor al zijn medemiljonairs halen toen hij buiten een limousine zag staan. Hij liep naar het raam en zag de limousine wegrijden. Vreemd.. dacht hij. Toen opeens zag hij iemand voor de poort staan. Het moest wel.. dat was.. de nieuwe miljonair! 'Euh.. jongens!' riep Lars.
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie