Hey guys,
Ik ga morgen vroeg naar Parijs en kom vrijdagnacht pas weer terug dus Nora eh.. slaapt de komende twee dagen ofzo
Niet teveel posten, anders moet ik zoveel teruglezen haha c:
Zou iedereen zich aan de normale tijd willen houden? Dus niet dat we om drie uur 's middags doen alsof het midden in de nacht is, maar de gewone Nederlandse tijd aanhouden. Houd er echter wel rekening mee dat daar later donker en eerder licht wordt, aangezien het er zomer is.
Ook wil ik nog even zeggen dat morgen de eerste moordronde waarschijnlijk zal plaatsvinden. Dit wordt morgen nog even iets duidelijker uitgelegd.
En het is natuurlijk super dat jullie zo enthousiast en actief posten! Echt geweldig!
Wauw spannend dat morgen de eerste moordronde is! Het wordt nu namelijk wel een beetje langdradig en zeikerig in die jungle hahaha. Superleuk verhaal vind ik dat we ervan maken met z'n allen trouwens
Geweldig idee trouwens van dat kampvuur. Erg gezellig.
Ik vind het een leuke competitie, maar mijn tante is erg ziek, en mijn moeder is ook niet helemaal perfect op 't moment dus vandaar dat ik heel weinig kan posten maar ik doe mijn best !
Hellooo, sorry dat ik de afgelopen dagen niet veel gepost heb haha Had het erg druk met school en thuis ook maar dat doet er niet toe Ik ga in ieder geval vanaf nu wel weer wat meer posten