Dankje, dankje, dankje!

Ik ga jullie niet lang meer in spanning houden.
Uit de poll is gebleken dat het, als het een jongetje is, Devin zal heten. Maar als het een meisje wordt, dan is het Milou of Fay. Gelijk stand dus...
Nu ga ik dan maar de knoop doorhakken en ik heb besloten dat het als het een meisje is, dat het dan Fay gaat heten. Ik hoop dat jullie het wel eens zijn hiermee!
Dag 169:
Diezelfde nacht begint het erg te sneeuwen in Monte Vista. De winter kondigt zich aan.
Liam, die nog steeds bij zijn zusje op bezoek is, durft het niet aan om met dit extreme weer de weg op te gaan. De telefoonlijnen en alles liggen eruit en Liam hoop niet dat Nicoletta te bezorgd om hem wordt. Hij heeft nog geen idee van alle heisa die er zich thuis afspeelt. Hij vraagt Lynn of hij die nacht op de bank mag slapen en dat mag natuurlijk wel!
Maar de volgende morgen, als het ergste voorbij is, durft hij het toch aan en komt goed en wel thuis. Waar hem een grote verassing te wachten staat!
Als hij binnenkomt omhelst Sammy hem en feliciteert haar zoon met de geboorte van hun eerste kind.
En dan valt het kwartje bij Liam, hij rent als de wiedeweerga naar boven!
En eenmaal in de kinderkamer ziet hij zijn eigen dochter:
Fay 
Een kopie van haar prachtige moeder, met de mooie blauwe ogen van haar vader.
Binnen de kortste keren heeft hij zin meisje in de armen en knuffelt haar, eindelijk hebben ze hun eigen gelukkige gezinnetje.
Na heel wat geknuffel legt Liam Fay toch in haar wiegje en geeft haar nog een klein kusje op haar voorhoofd. <3
En dan is Nicoletta aan de beurt!
Welkom in de familie Fay!
eigenschappen:
-artistiek
-virtuoos
----------------------------------------------------------------------------------------------
Ik weet dat het een beetje vreemd is dat ze meteen al een peuter is, maar ik wil er wat vaart achter zetten.

Ikzelf ben al helemaal gek op Fay en vind haar een prachtige peuter, ik hoop dat jullie net zo dol op haar zijn als ik ben!