Mensen die de hele tijd doorzeuren over valentijnsdag terwijl ze er toch niets aan doen. Oke, leuk ofzo, maar waarom ben je er dan überhaupt mee bezig? En mensen die zich forever alone noemen op hun 13e, wów.
Ik zeg wel eens dat ik "forever alone" ben, maar zo bedoel ik het eigenlijk niet Ik denk ook dat de meerderheid het ook niet zo bedoelt, maar ik kan me wel ergeren aan de mensen die zeuren over Valentijnsdag, het is nou niet het einde van de wereld dat het één keer in het jaar is. En daarbij, ben je verplicht om het te vieren ?
Naja, voor de mensen die gisteren geen aanbidder hadden, volgend jaar nog een kans.
Aan het feit dat ik weer ben gaan slapen om 3 uur 's middags en dat ik dus klaarwakker ben terwijl de kids van de buurvrouw juist naar bed willen gaan en ik m'n kop moet houden
Aan een vervelende en langdurige kwestie waar ik maar niet van af kom, omdat die ander het maar niet kan begrijpen (en ook nooit zult begrijpen vanwege dr borderline). Dat maakt me ernstige zorgen voor later als ik een partner heb...
-Dat ik echt uit het niets erge hoofdpijn heb. En als ik even m'n hoofd beweeg zie ik alles in een golvende beweging? 0-0
-Dat ik nog steeds met één oor niks hoor door die ontsteking
-De hoge pieptoon die ik nu al een week constant hoor
Dat mijn sims nu al vier keer is vastgelopen en ik dus nog niets heb kunnen doen voor Nieuw Sunset Valley. Plus vorige dagen heb ik ook veel dingen voor niets gedaan omdat die weer vast liep. Waarom, waarom?!