Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

3741 berichten • Pagina 123 van 188

Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde

Re: Waar erger jij je aan?

Mensen die de hele tijd doorzeuren over valentijnsdag terwijl ze er toch niets aan doen. Oke, leuk ofzo, maar waarom ben je er dan überhaupt mee bezig? En mensen die zich forever alone noemen op hun 13e, wów. :rolleyes
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Shevens
Snode rechterhand Snode rechterhand

^ & ^^

Ik zeg wel eens dat ik "forever alone" ben, maar zo bedoel ik het eigenlijk niet xD Ik denk ook dat de meerderheid het ook niet zo bedoelt, maar ik kan me wel ergeren aan de mensen die zeuren over Valentijnsdag, het is nou niet het einde van de wereld dat het één keer in het jaar is. En daarbij, ben je verplicht om het te vieren xD?
Naja, voor de mensen die gisteren geen aanbidder hadden, volgend jaar nog een kans.
Afbeelding
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

Dat je je game moet updaten voor Aurora Skies ><
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde

Alles. En aan dat ik alleen gewoon iemand wilde zien en alles, en ik die gast nu nog niet gezien heb.
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
xRainbow
Genetisch manipulator Genetisch manipulator

Aan het feit dat ik weer ben gaan slapen om 3 uur 's middags en dat ik dus klaarwakker ben terwijl de kids van de buurvrouw juist naar bed willen gaan en ik m'n kop moet houden :|
Afbeelding
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

Dat ik niet kan inrichten ;.;
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
lam6
Man met de buit Man met de buit

Aan een vervelende en langdurige kwestie waar ik maar niet van af kom, omdat die ander het maar niet kan begrijpen (en ook nooit zult begrijpen vanwege dr borderline). Dat maakt me ernstige zorgen voor later als ik een partner heb... :S
Charge
Oplichter Oplichter

-Dat ik echt uit het niets erge hoofdpijn heb. En als ik even m'n hoofd beweeg zie ik alles in een golvende beweging? 0-0
-Dat ik nog steeds met één oor niks hoor door die ontsteking
-De hoge pieptoon die ik nu al een week constant hoor

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie