Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

1161 berichten • Pagina 51 van 59

Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: #Sunset Valley: THE REBUILD - Wedstrijd 33! (p.99)

#WEDSTRIJD 34.

Afbeelding
Verschuilt achter vele bomen staat een oud pakhuis. Helaas is dit niet het pakhuis van Sinterklaas, maar die van de oude beruchte dieven en dievegges van Sunset Valley. Met de komst van nieuwe dieven en dievegges is er ook behoefte aan een schuilplaats voor hen.

#opdracht.
Plaats een rabbithole pakhuis (of een ander dieven onderkomen). Geef de kavel en complete make-over, maar laat het er vooral berucht uit zien! Gebruik 'vieze' patronen en 'kapotte' meubels om het effect van een oud gebouw over te brengen.

#regels.
Er zijn niet veel regels, maar aan de volgende moet je je toch houden!
- Geen downloads!
- Geen store items.
- Alle uitbreidingen mogelijk.
- Geen maximaal budget.
- Bouw het pakhuis op dezelfde kavel als het oude.
- Rabbithole pakhuis (of een ander dieven onderkomen) verplicht!
- Maximaal 8 foto's.
- Één winnaar.
Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: #Sunset Valley: THE REBUILD - Wedstrijd 34! (p.101)

deetui schreef:Wat bedoel je met een ander dieven onderkomen?
Uit de andere expansion packs zijn ook nieuwe rabbithole's gekomen, zoals een fabriek, dat bedoel ik als dieven onderkomen. Ik wist namelijk geen naam voor rabbithole's waar dieven werken. Snap je? :p
Gebruikersavatar
Rudy
Beheerder Beheerder
Berichten:
8483
Lid geworden op:
za 24 mar 2012, 08:12

Re: #Sunset Valley: THE REBUILD - Wedstrijd 34! (p.101)

Hier dan nog even snel mijn inzending voor het dievenhuis:

Timid 12
2 Slpk. / 2 Badk.
______________________________
Afbeelding

Timid 12 is een simpel en modern huis, waarin op het eerste oog gewoon een sociale familie in zou "kunnen" wonen. Maar niets is hier wat het lijkt; van binnen is het namelijk ingericht met dure spulletjes en het heeft zelfs een geheime kelder, waar de dieven hun gestolen goederen in kunnen opslaan.

Ik zal zo spoedig mogelijk dit huis ook nog in mijn eigen topic posten, maar daar heb ik nu even geen tijd voor.

Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Ik hoop dat jullie het leuk vinden :D

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie