Bridgeport is echt mooi als het avond wordt. Was ik even vergeten! Maar dit is dus mijn inzending, niet erg interessante screens, maar ach. De een na laatste wil ik voor het stemtopic!
Door teveel aan huiswerk en een onverwachtste training kan de stempost niet komen..... Morgen komt hij sowieso, ik probeer het vanavond nog, maar dat is niet zeker!
De bedoeling bij deze opdracht is dat je screens gaat maken met iets dat met architectuur te maken heeft. Dit kunnen bruggen, EA-huizen of eigengemaakte huizen zijn. Het gaat hier niet om hoe mooi het ‘kunstwerk’ is, maar het telt natuurlijk wel een beetje mee. Je moet voor 13 september inleveren en 14 september gaan we stemmen. Je levert gewoon in dit topic in.
Edit: Je kan inleveren tot 20 september, en dan uiteraard gaan we 21 september stemmen Regels:
- Elke screen moet iets met architectuur te maken hebben.
- Bewerken van screens is toegestaan.
- Maximaal 15 screens.
- Graag bij de screen zetten welke je wilt hebben in het stembericht
Helaas heeft Rayniel niks ingeleverd dus die valt af
Stemmen
Het stemmen gaat als volgt. Iedereen brengt 3 stemmen uit. Je mag niet op jezelf stemmen, maar deelnemers mogen wel meestemmen. Degene met de minste stemmen valt af. Zodra er 2 mensen 0 stemmen hebben gekregen, stemt de jury de ‘slechtste’ inzending weg. Tip: Als je ziet dat iemand 0 stemmen heeft en je vind de inzending best mooi, kan je er altijd voor zorgen dat diegene alsnog een stem heeft en in de race blijft.