Ik ben erg aan het twijfelen over een sport, want ik wil heel erg graag op karate maar ik twijfel heel erg geen idee waarom ik zo onvast ben.. Maar ik wil gewoon graag een ervaring bereiken in karate want het lijkt me een fantastische sport maar goed ik moet eventjes snel een beslissing nemen wat ik nou precies echt wil
@ Dave
Ik ben ook weer opnieuw met mijn oude dagboek begonnen
Vandaag vroeg ik uit, wil ik bovennatuurlijk gaan kopen. Ben naar drie winkels geweest maar is bij alledrie uitverkocht Die verkoper bij freerecord shop zei dat ze hem morgen binnen kregen dus dan ga ik hem waarschijnlijk dan kopen. En bij een winkel hadden ze er maar twee gekregen, alsof ze serieus denken dat dat genoeg is
Nu dus maar nog wat hw maken en misschien nog een update proberen te schrijven voor mijn dagboek
@Bas Agree.
En Loungefan, is je icon nieuw? Hij is echt mooi
Pff, huiswerk af, alleen wiskunde nog, en dat boek is nogal onduidelijk >< Alle vakken vallen tot nu toe hartstikke mee, alleen wiskunde was zoals ik het had voorgesteld en Frans is moeilijk; ik heb ook een les gemist waar blijkbaar al die woorden waren uitgelegd.
Nu maar even longboarden, kan ik meteen kijken of keeperhandschoenen als bescherming fijner zijn
HAHAHAHAHA, oke, ik ging net zo naar gitaarles en ik zag mensen op straat de hele tijd voor deadwalkers aan hahahahaha. Omg, ja, ik heb gewoon weer teveel The Walking Dead gekeken, maar ik lieft die serie gewoon.
Mijn CD doet het dus telkens niet en nu gaat opstarten zo vervelend omdat die telkens zegt dat ik een illegale versie heb, verdikkeme! En die nieuwe patch wil ook niet installeren.
Enige optie, morgen ga ik bovennatuurlijk kopen! Wat vervelend nou!
HAHAHA, grapje.
v Als je een verhaal in je hoofd hebt, schrijf het helemaal uit, maak de screens van te voren. Kan je zelf weten wanneer je update, en geen gezeur over 'update?' omdat je ze al klaar hebt, je ze snel kan plaatsen.
Laatst gewijzigd door Dave. op ma 10 sep 2012, 22:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik wil ook weer een nieuw dagboek beginnen, maar ik ben bang dat ik de motivatie niet kan vinden om het af te maken.. >_< En zoiezo heb ik geen zin in zeikerds van "wanneer update!?" dat soortige dingetjes jeweetwel.
Nah, dat gezeur over updates moet je maar als complimentje opvatten denk ik? Maar ik snap wel dat dta vervelend is.
Ik was vroeg uit en nu maak ik huiswerk. Het kriebelt om op de fiets te springen en BN te gaan kopen maar ik weet dat ik er eigenlijk geen tijd voor heb...
Mijn enkel begon te branden bij geschiedenis, (het achste gelukkig het laatste uur dus) dus ik heb mijn been op de tafel gelegd, en me lerares vond het goed ;p
En net deed ik mijn kamer deur open en m'n kat kwam keihard aanhollen <3
Nu zit hij lekker naast me op mijn bureau, hij heeft ook heel erg goed uitzicht over alles achter ;3
En hij claimt mijn duitsboek
@Matthieu, ik ben eigenlijk wel benieuwd naar wat genant is
Zometeen hockeytraining, zo geen zin in. EN vandaag was een ramp. Mijn fiets was kapot dus moest ik naar school lopen, en als dat nog niet het ergste was dan begon het ook nog te regenen! En ook mijn tas is kapot, dus de hele tijd sjouwen met die tas in plaats van om je schouder hangen....