Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

6085 berichten • Pagina 114 van 305

Loungefan
Genetisch manipulator Genetisch manipulator

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Net voor een so geleerd en hw frans gemaakt en dadelijk trainen, heb er zin in :D

En morgen waarschijnlijk bovennatuurlijk kopen en dan hopen dat ik niet veel huiswerk moet maken voor vrijdag (wat waarschijnlijk wel zo gaat zijn :( )
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo

Dit weekend moet ik op de hond van mijn ouders passen, niet dat ik het heel erg vind.. maar ik moet dan wel telkens heen en weer fietsen. En we wonen echt aan de andere kant van de stad van mijn ouders >< Dus ik moet er 's ochtends heen om hem uit te laten 07:00, om 12:00 weer, om 15:00 krijgen de kippen en hond boterham, dan moet hij nog een keer uit, dan om 17:00 gaat hij avond eten krijgen en dan om 19:00 moet ik er weer heen om hem uit te laten, de rolluiken dicht te doen en alles. Ik kan er wel de hele dag blijven, maar dat heeft niet zo veel zin, want ik heb daar niks meer staan >< Hmh miss wel een optie om mijn boek eens uit te lezen! Ping idee!

En BN werkt bij mij totaal niet mee, had gisteren een heks gemaakt en haar huis ingericht,, ga leef modus in: Werkt niet meer. MWEHH! ARGH!
Simmielove

Ik heb Bovennatuurlijk <3
Ik wilde mijn oma betalen en ze zei dat 't niet hoefde, dat ik 'm kreeg van haar en opa :$
Het spel kost gewoon 40 euro en ik hoef niks te betalen.
Wel super lief <3
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Ddeemm

Vandaag weer school gehad. Onverwachts vann kwart voor 9 tot 4 :S En morgen sportdag, geen zin in :(

En als het goed is komt BN morgen :D Alleen kan ik hem pas zaterdag spelen..
Afbeelding
siepie
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager

Ik ben zó blij!
Ik zou eigenlijk bovennatuurlijk morgen pas gaan kopen, maar ik ging daarna naar een vriendin dus kon ik 'm niet spelen. Nu was mama's vriend in de stad & hij heeft 'm voor mij meegenomen en komt 'm daarna brengen!
Kan ik 'm vanavond nog ff spelen!
Afbeelding
Saphira
Groentehakker Groentehakker

Nog steeds in het dolfinarium. Net rondleiding achter de schermen gehad met de nachtwaker, nu een film kijken over de orka Morgan, en dadelijk slapen bij de dolfijnen! Morgen eindelijk weer terug naar huis :) Heb BN nog niet gekocht/besteld. Dus hopen dat ik morgen op tijd thuis ben EN geld heb, en dan heel snel naar de winkel en BN kopen en spelen!!!! (Ookal ben ik doodmoe en heb ik bijna niet geslapen en moet ik maandag gewoon weer naar stage toe, in de dierenwinkel Faunaland in Zevenaar ;D Echt super leuk gewoon :) ) BN gaat voor !! xD
Afbeelding
ixkilledxthexcookie

Gister alweer 9 maanden samen met Jos c: Heb echt leuke cadeautjes gekregen ;D Vond het echt niet leuk toen hij weer weg moest :c Mjaa, ik zie hem zondag weer c:

Vandaag maar 2 uurtjes les, dan paardrijden en vanavond Appelpop!! ;D Ik heb er echt super veel zin in c: Ik ga gewoon Within Temptation zien!! ;D
Afbeelding
Call me Linss, or Linsey, whatever you like best :3
Simmielove

Yay, internet doet normaal en snel op mijn laptop ^-^
Normaal gaat dat super sloom, en sneller maken kan bij m'n laptop helaas niet, maar hij werkt nog prima dus ik hoef ook gee nieuwe
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie