Day Zero kwijt.
Ik heb er ook totaal niet lang aan gewerkt ofzo ><
Edit: En oh, mijn map waar mijn verhalen staan is verplaatst naar de prullenbak. Jeetje, geweldig.
Ik heb ze namelijk ook allemaal op internet gezet / ergens anders opgeslagen.
Maakt dus helemaaal niets uit hoor. Echt niet.
Waar erger jij je aan?
3741 berichten • Pagina 111 van 188
Re: Waar erger jij je aan?
Best irritant als één van je favoriete liedjes die je helemaal uit je hoofd kent als achtergrondmuziek wordt gebruikt bij een programma en je daardoor het hele programma niet meer volgt omdat je alleen maar naar dat liedje luistert..
En dat was een lange zin
En ik erger me aan die reclame van Plus
En dat was een lange zin

En ik erger me aan die reclame van Plus

Sims liep vast... yay.

Mijn sims die steeds slomer wordt en vaak vastloopt... (meestal maar 2 minuutjes, maar toch)
De ongelofelijke hitte.
MIjn verbrande rug D:

Morgen wordt het HIER 40 graden. Ik ga dood D:

^
Jup hier ook :l Soms is Limburg beetje ***(a)
Aan dat ik morgen in de volle zon moet werken en shirtjes aan moet, die veel te groot zijn. :l
Jup hier ook :l Soms is Limburg beetje ***(a)
Aan dat ik morgen in de volle zon moet werken en shirtjes aan moet, die veel te groot zijn. :l

^Oooooooooh foei foei Marit niet zulk taalgebruik
(doe ik zelf soms ook hoor
) Nou ik erger me aan dat de vakantie bijna om is en ik heb mijn boeken ook vanmiddag gekregen ''JOEPIE!!''Niet dus'' (overgeven)

Ik ken je pijn.. Soms wil ik liever in Noorwegen wonen inplaats van Limburg..Marit. schreef:^
Jup hier ook :l Soms is Limburg beetje

Mijn buurt

Mijn knie en een vriendin.

Zometeen naar school

Spanning en alles >.>

School. Ik moet dadelijk gewoon weer huiswerk maken

Dat ik mijn duim gekneusd heb en ik me beroerd voel.
Maar goed, ik móet wel verder met de Nano. Als ik nu stop, heb ik 21 voor niets geschreven ><
V Agree voor dat eerste.
Maar goed, ik móet wel verder met de Nano. Als ik nu stop, heb ik 21 voor niets geschreven ><
V Agree voor dat eerste.
Laatst gewijzigd door marlinde op wo 22 aug 2012, 14:02, 2 keer totaal gewijzigd.

Ik voel me belabberd, ik weet niet eens waarom.. Maar het voelt als een backstab.. Alles loopt op het moment gewoon.. ***.
Iedereen wordt verliefd, en dan sta je daar zelf. Het meisje waar je toch iets voor begon te voelen zie ik gewoon voor me neus met iemand kussen.. Pfff, op zulke momenten voel ik me forever alone..
Iedereen wordt verliefd, en dan sta je daar zelf. Het meisje waar je toch iets voor begon te voelen zie ik gewoon voor me neus met iemand kussen.. Pfff, op zulke momenten voel ik me forever alone..
'haha'. het stoort me verschrikkelijk!

Mijn voeten doen helaas al 3 dagen pijn

@Dave Sorry, haha.
Nee, oké, geintje
Mensen die anderen gay noemen, alsof het iets ergs is. En mensen die denken dat emo een stijl is, en dat al die mensen daar zich snijden.
Godzijdank zijn mensen zo slim tegenwoordig ._.
Nee, oké, geintje

Mensen die anderen gay noemen, alsof het iets ergs is. En mensen die denken dat emo een stijl is, en dat al die mensen daar zich snijden.
Godzijdank zijn mensen zo slim tegenwoordig ._.