Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

6085 berichten • Pagina 86 van 305

Annemiek
Man met de buit Man met de buit

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Ik wilde even kwijt dat ik vannacht op vakantie ga en dat ik dus 3 weken weg blijf! 't Is gek maar ik ga jullie allemaal een beetje missen denk ik.. Hihi, hele fijne vakantie verder iedereen! :knuffel
Afbeelding
Klik HIER voor Annemieks screens en huizen! :D
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand

^Awh, een hele fijne vakantie Annemiek! (:

Mm, ik verveel me een beetje. Misschien even kijken waar ik America's Best Dance Crew kan terugkijken, dat is zo gaaf om te zien.
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo

@Annemiek: Fijne vakantie en geniet er van!

Grrr krijg ik een brief binnen dat er binnenkort bij mij glasvezel wordt aangelegd en dus een modum daarvoor ontvang binnenkort. Terwijl ik het niet eens heb aangevraagd. mafkezen.
Glasvezel is ff iets te duur voor wat internet en tv...
Deetui
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Ik weet niet of andere mensen het ook hebben, want anders ligt het aan mij, maar sinds die update gisternacht, valt mijn accounts soms uit en moet ik opnieuw inloggen, hebben andere het ook, of ligt het aan mij?
Simmielove

Godsamme nou, hadden me ouders wat gemaakt zodat ze er achter niet uit kan. Voor die kat is het dus oorspronkelijk. Sta ik in de keuken een pruim te eten, zie ik dr eruit gaan. Ik op me blote voeten er keihard achteraan hollen. Zij ziet het als een spelletje. Ben ik een stuk of 9 doorns gaan staan, maar ik had haar uiteindelijk wel. Was me belevenisje wel zeg.
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Shevens

^ Laatst had ik de schrik van mijn hart toen mijn hond een drukke straat overrende, gelukkig gebeurde er niks.

Ik raak geïrriteerd door één persoon hier op het forum :$, ik krijg steeds het gevoel dat diegene mij niet mag ;_;
NAJA, genoeg lieve mensjes hier :D!
Afbeelding
AnsjJ2

@shevens oe dat is niet mooi! Als je je hart wilt luchten kan je ons altijd een PM sturen :)

Ik zat op de bank en rook opeens een wietluxht, blegh, schijnbaar iemand in het portiek staan blowen. Pfoef. En de kat is gek, speelt met een steentje xd
Shevens

Ghehe ik doe liever geen PM sturen want ik weet het niet ;$! EN ik kan moeilijk een pm gaan sturen als ik het niet zeker ben =D

Mijn hond is zo vreemd. Ze krijgt alles onder de knie. Toen ze klein was leerde ze het woord Koekje. En rende ze altijd naar de kast omdat ze een koekje kreeg, nu zeg je COOKIE en doet ze het weer. Als je zegt Koêkje (Klemtoon op de e) dan ook. Als ik nu drie dagen riopnhuopsudfjfj zou zeggen kijkt ze op en rent ze naar de kast.
Mijn hond geeft ook mislukte pootjes, geeft ze beide pootjes want ze wil dat koekje dan zo graag ^^
En mijn hond geeft ook high-fives, zo cute :$!

En ^ en ^^, onze buren hebben waarschijnlijk een wietplantage :thumbdn
Dus het stinkt hier iedere dag. Mama heeft al eens een aangifte gedaan maar ze kwamen niet ;_;
Afbeelding
lam6
Man met de buit Man met de buit

Dave. schreef:@Angelica: Wietlucht is echt vies he! Ik kom wel eens in Den Haag en daar ruik ik het ook super vaak, gadverdamme!
Raar, ik ben in Den Haag geboren en opgegroeid. In de 20 jaar dat ik daar woonde nooit wiet geroken. :? Misschien omdat ik altijd in een nette buurt was opgegroeid en nooit naar de "aso kant" ging.
Aurelyce
Kantoorslaaf Kantoorslaaf

Yeesssss vrijdag feestje van mijn opa, we hadden niet verwacht dat hij het tot zn verjaardag zou redden, want hij is de afgelopen maar maanden best vaak naar het ziekenhuis geweest =DDDDDDDDD
A secret is a weakness. If it wasn't a weakness, it wouldn't be a secret~
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie