Ik heb mezelf eigenlijk nooit voorgesteld, dus bij deze kan ik het alsnog doen! Ik zit inmiddels al 11 maanden en 5 dagen op simsnieuws, en ik vind het een geweldige website!
Ik heb al een aantal topic's hier op simsnieuws.
Zo heb ik Sunset Valley: THE REBUILD. Sinds een paar weken is er ook een nieuw onderdeel wat ook te maken heeft met Sunset Valley gestart. Namelijk Sunset Valley: DE INWONERS. Ook ik heb een screentopic, genaamd Dave's screens. En ook ben ik bezig met een 5G Maddison. En als laatste doe ik met met Goede Simmies, Slechte Simmies. Ik heb hier de Familie Rimpelbil gekregen. (Voor meer informatie, klik op de links in mijn signature!)
Dat waren mijn topic's hier op simsnieuws! Ik zal jullie nu wat meer over mezelf vertellen!
Mijn naam is natuurlijk Dave. Ik ben een vijftienjarige jongen die naar 4HAVO gaat. Ik had niet erg mijn best gedaan voor mijn tweede rapport, en daardoor ging ik bijna niet over. Toen heb ik keihard gewerkt, en ik was natuurlijk over gegaan met nul tekorten! Ik vind het heel leuk om me voor dingen in te zetten. Zo heb ik op school een jaar in de leerlingenraad gezeten, ben ik klassenvertegenwoordiger geweest, en zit ik al twee jaar bij de schoolkrant! Ik hou ervan om de uitdaging in dingen te zoeken. Ook ben ik een creatief persoon, wat eigenlijk veel ste veel denkt.
Ik hou van dansen. Aankomend jaar ga ik op moderne dans. Op dinsdag krijg ik dan drie uur achter elkaar dansles, en op donderdag 1,25 uur. Ook heb ik drie jaar in een theaterklas gezeten. Ik ging toen een dag lang elke week naar een theaterschool, en daar kreeg ik dan heel de dag les in dans, zang en toneel. Daarvoor heb ik ook al op toneelles gezeten. Later wil ik alleen niets met acteren of dansen doen, dit zijn meer mijn hobby's.
Later wil ik namelijk heel erg graag architect worden. Ik wil later in ieder geval met huizen gaan werken, want alles wat met huizen te maken heeft vind ik echt prachtig!
Ik vergeet helemaal te vertellen hoezo ik de sims speel!
Ik speel al vanaf de Sims 1 sims. Ik ben in contact gekomen via mijn nicht met de sims. Sindsdien speel ik dus al jaren sims (ik weet niet precies hoe lang), maar ik geniet er nog steeds van! Ik bouw de laatste tijd vaak huizen, eigenlijk alles wat ik doe met de sims is wel in mijn dagboeken te vinden. Ik vind het leuk dat je met de Sims 3 iemand anders' leven kan spelen, en dat je kan zijn en bedenken wie je maar wilt! En ook ik bezit over alle uitbreidingen en accessoirespakketten van de Sims 3!
Nou, ik denk dat ik nu toch best veel over mijzelf verteld heb, hoewel jullie mij vast wel kennen, aangezien ik niet echt meer 'nieuw' ben op simsnieuws, maar een introductie topic hoort er nu eenmaal bij! Ook heb ik trouwens nog twee vrienden gemaakt hier op simsnieuws, namelijk Matthieu en Marit. Ik praat tegenwoordig heel veel met hun op facebook, en binnenkort ga ik met ze afspreken! Bedankt simsnieuws!
Hebben jullie nog meer vragen? Stel ze gerust!
Hier is nog een foto van mij, dan weten jullie hoe ik er uit zie:

Laatst gewijzigd door Dave. op za 21 jul 2012, 17:17, 4 keer totaal gewijzigd.