De tijd is allang voor bij, het stemmen is om 20.00 uur gesloten.
Op de derde plaats zijn geëindigd: abctje en xxxanoukxxx met 3 stemmen!
Op de tweede plaats is geëindigd: Simmie99 met 4 stemmen!
Op de eerste plaats is geëindigd: Rudy met 11 stemmen!
Vier prachtige inzendingen, die van Rudy was alsnog overduidelijk het mooiste. Een pracht inzending, waar zo te zien veel tijd in is gestoken! De andere deelnemers wil ik ook bedanken voor hun deelname eindelijk weer een volle wedstrijd!
Gefeliciteerd Rudy! Kan je het bestand net als de vorige keer naar mij sturen?
Het ziekenhuis is een veelbezocht gebouw in Sunset Valley. Zwangere vrouwen komen er wekelijks om te bevallen, ouderen komen er om hun rimpels strak te laten zetten, en jongeren komen er om... op kraamvisite te gaan!
#opdracht. Bouw een nieuw ziekenhuis. Je mag een ziekenhuis uit een andere stad, zolang hij maar op de zelfde kavel past! Het ziekenhuis moet veel groen bevatten, bomen, struiken en bloemen zijn dus een must! Het ziekenhuis zelf is een groot betonblok, probeer dit te verdoezelen.
#regels.
Er zijn niet veel regels, maar aan de volgende moet je je toch houden!
- Geen downloads!
- Geen store items.
- Alle uitbreidingen mogelijk.
- Geen maximaal budget.
- Plaats een ziekenhuis rabbithole.
- Bouw het ziekenhuis op dezelfde plek als het oude.
- Het ziekenhuis moet veel groen bevatten.
- Maximaal 6 foto's.
#inzendingen:
abctje schreef:
abctje
Simmie99 schreef:
Simmie99
Bassie99 schreef:
Bassie99
xxxanoukxxx schreef:
xxxanoukxxx
LET OP!
En weer veel inzendingen! Dit gaat de goede kant op! Het ziekenhuis van beestenbende is zo te zien erg populair, we gaan zien welk ziekenhuis gaat winnen! Kies juist!
Ons motto geldt: Sunset Valley verdiend alleen het beste!
Zie jij dat er iets mis is met een inzending, er een download in zit, of kom je er net achter dat je het bestand van jou inzending kwijt hebt? Zeg het dan snel, dan pas ik het aan, of schrijf ik je uit!
En ben jij voor het eerst in dit stemtopic? Kijk dan even hier, ook als je niet meer precies weet hoe het stemmen werkt!
JE KUNT NU STEMMEN! STEMMEN KAN TOT ZONDAG 24/06/12 TOT 20.00 UUR EXACT!